Norbi tizedes és a körlingbajnok Alexandra nemsokára ölre mennek a TV2-ben, hogy lefogyasszanak néhány önként jelentkezőt az ország nyilvánossága előtt. Legalábbis a körítés ez, hiszen valójában nem más ez a műsor, mint a két fogyasztórendszer, vagyis az Update és a Súlykontroll több hónapos főműsoridőben futó reklámkampánya. A műsor bevezető kampánya a magyar viszonyokat meghazudtolóan eredeti, a plakátokon ugyanis egészen formabontó módon a két mélynövésű fitneszgurut láthatjuk, amint egymásnak háttal állva támaszkodnak a műsor címének betűin. Persze, ha Norbi Karinthy-gyalázó halízeres kínríméből indulunk ki, még így jártunk a legjobban. Pedig ebben a témában azért lehet jó dolgokat is kitalálni, amire ítt is van két friss példa. Az egyik a Weightwachers nevű fogyasztószer gerillakampánya, amelynek során "kg" jelzéseketet tettek a liftek elektronikus kijelzője mellé, így demonstrálva a fogyókúrázók legnagyobb ellenségét, a jojó-effektust. A másik hirdetés se
m kevésbé ötletes, itt egy szumós testalkatú karatemestert ültettek egy már eleve hajlott tetőszerkezetű épület tetejére. Norbi, Szandi, ne légy oly bús, égjen a zsír, fogyjon a hús! Talán majd legközelebb srácok.
Címkék: tévé ambient köztér