Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sörhasú Jézus Hummerben

Jesus Rossz idők járnak mostanság a reklámban Jézusra. Nem tudom megmondani ennek az okát, talán a Mohemed karikatúrák körül kialakult vita hozta a felszínre ezt a témát, de tagadhatatlan, hogy Jézussal nem hirdettek még ennyi terméket, mint az elmúlt időszakban, és közel sem ilyen provokatívan. Aki a Morteines patkányjézuson, vagy a Lucifer étterem üres utolsó vacsoraasztalán felhúzta magát, az a belga Plug TV promóján is biztosan ki fog akadni. Ebben a kisfilmben ugyanis Jézus egy sörpocakos hippi, akinek bulizni támad kedve. Az ajtóban világító kersztet rajzol a levegőbe, és törpévé változtatja az őt feltartóztatni próbáló kidobókat, majd miután a pultnál egy újabb keresztet vetve teremt magának egy üveg whiskyt az ott álló két átlagos csajt is átváltoztatja. Naná, hogy hiányos öltözetű playmatekké, akikkel szénné bulizza magát, majd a party végén egy hófehér Hummer limuzinnal hagyja el a helyet, hogy megjelenjen Isten színe előtt, aki egy felhőn állva, "Number 1 dad" feliratú pólóban vonja felelősségre haszontalan fiát.

Nem csoda tehát, hogy a hírek szerint a belga püspöki karnál kibaszta a biztosítékot a film, és annak azonnali betiltását követelik. A Plug TV álláspontja szerint nincs a promóban semmiféle blaszfémia, és azzal érvelnek, hogy ők csupán Jézus figurájának egy lazább arcát mutatják, aki jobban meg tudja szólítani a fiatalságot. Azon gondolkoztam mi történne, ha valaki az Al-Jazeeránál előállna egy ehhez hasonló ötlettel, csak éppen Mohamedre átírva a filmet, amint az rántott sertésbordát eszik, bort vedel és csadorba öltözött nők fenekét fogdossa egy night klubban. Nem mellesleg a filmet a tovább gomra kattintva nézhetititek meg.
 

 

Címkék: humor tévé vallás paródia morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr10177489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

örökvesztes 2007.09.27. 09:38:43

Hát szerintem ez kurvára vicces. Az a pofa bazdmeg, amit akkor vág, amikor keresztet rajzol zseniális!

toti 2007.09.27. 10:11:53

Ez nagyon állat, küldöm is tovább a linket;-)

Kereszt(y)én(y)ek ide mind a sok kis zárójeletekkel!! 2007.09.27. 10:45:36

Ha ha ha! Már várom a sok szeretetteljes kereszt(y)én(y)t akik elmagyarázzák, hogy ez őket sérti, és őróluk senki nem mondhat semmi rosszat, és egyáltalán, rosszat csak ők mondhat(ná)nak bárkiről is, és különben is jézusszeret, fujjbuzik, fujjzsidók, fujjmuszlimok, amit persze csak azért nem mondanak, mert ők jók, és inkább imádkoznak a bűnösökért, megbocsátásért, ahogy azt a semlyénzsolti is teszi mindig, mint felkent kereszt(y)én(y).
Ja, és tilcsákbe!

vadnyul · http://kismaganszelsojobb.blogspot.com 2007.09.27. 10:46:05

A farizeusok kiakadtak, hogy szóba áll a bűnösökkel, sőt egy asztalnál eszik velük. Persze nem így, ahogy itt elképzelik. Elég bigott vagyok, meg ezt a tréfát sem értem igazán, de hát a hülyeség a legalapvetőbb emberi jog.

jeremias 2007.09.27. 11:13:41

Ez nem Jézus, csak egy szerencsétlen, mentálisan zavart, éretlen, apa,- és kissebségi komlexussal küzködő ember. A többit nem tudom, honnan veszitek.

pazola 2007.09.27. 11:22:44

Miert kellene Jezusnak szomorkodnia? Eleget szenvedett mar, egy kicsit bulizzon is, nem? :P

Emitt a zárójel 2007.09.27. 11:28:02

FUJJTILCSÁKBE
Szeretem az ilyen sokat gondolkodó liberális gondolkodású embereket, akik a liberális gondolkodásuk legmagasabb fokán legszívesebben tűzre vetnék a keresztényeket.
Gratulálok

A klipphez meg annyit, hogy sokkal kevésbé sért, mint a komment amire válaszoltam.

püspök 2007.09.27. 11:35:47

"Kereszt(y)én(y)ek ide mind a sok kis zárójeletekkel!!"

Jól megmondtad, és persze fasisztázni is sikerült egy velőset, ja és a semlyénezés sem maradt el. Mindezt egy mondaton belül. Gratulálok, hoztad a kötelezőt. A reklámról persze egy k*rva szót nem szóltál.

Ja, egyébként a reklám bejön, szerintem vicces. Pedig képzeld, keresztény vagyok. Nabassz!

bulgakov 2007.09.27. 12:11:46

Kereszt(y)én(y)ek ide mind a sok kis zárójeletekkel!!"

okos ember vagy. jól esett leírni, ugye? de ez most nem az a blog, ahova ez a komment tartozik.

Én 2007.09.27. 14:17:39

Bakker. Nem vok egy nagy keresztény, de ez már engem is kiakaszt. Mért kell hülyét csinálni egy 2ezer éves jelképből...
Megnézném én, hogy 5-600 éve az inkvizíció idején mert volna valaki ezekkel a komoly dolgokkal poénkodni.
Persze mostmár szabadság meg minden...
Am meg mindenkinek szíve - joga eldönteni hogy akar-e felekezethez tartozni vagy sem - ha \"Kereszt(y)én(y)ek ide mind a sok kis zárójeletekkel!!\" neked eleged van belőlük, akkor egyéni jogod, hogy eleged legyen belőlük, de nem jogosít föl rá senki, hogy így nyilvánosan megalázd őket. Úgy gondolom hogy nem ártottak neked - mert nekem még soha! Nem kéne nyilvános fórumokra vinni az egyéni véleményed. Lehet hogy valakinek még tetszik is, de nekem egyáltalán nem jön be. Tardtsd meg magadnak a hüyle véleményed!

Én 2007.09.27. 14:18:11

Bakker. Nem vok egy nagy keresztény, de ez már engem is kiakaszt. Mért kell hülyét csinálni egy 2ezer éves jelképből...
Megnézném én, hogy 5-600 éve az inkvizíció idején mert volna valaki ezekkel a komoly dolgokkal poénkodni.
Persze mostmár szabadság meg minden...
Am meg mindenkinek szíve - joga eldönteni hogy akar-e felekezethez tartozni vagy sem - ha \"Kereszt(y)én(y)ek ide mind a sok kis zárójeletekkel!!\" neked eleged van belőlük, akkor egyéni jogod, hogy eleged legyen belőlük, de nem jogosít föl rá senki, hogy így nyilvánosan megalázd őket. Úgy gondolom hogy nem ártottak neked - mert nekem még soha! Nem kéne nyilvános fórumokra vinni az egyéni véleményed. Lehet hogy valakinek még tetszik is, de nekem egyáltalán nem jön be. Tardtsd meg magadnak a hüyle véleményed!

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.27. 16:10:55

Mit akartak ezzel reklámozni? Mert szórakoztató, ebben nincs kétség, de ahhoz picit drága a reklámidő, hogy mindenki jól elszórakozzon.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.27. 16:34:57

csib
A Plug TV hirdette saját magát fiataloknak. Olyan mint az RTL Klub szerintemes sorozata, csak jobb.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.09.27. 17:15:11

szenitem ez baromi vicces:))))
ha egy ilyen vicces video, a legkisseb mértékben is árt egy egyháznak, vagy vallásnak akkor azt hiszem ott nem a filmmel van a baj.
aki meg ez sért, ne nézze. ilyen egyszerű!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.09.27. 17:17:45

szenitem ez baromi vicces:))))
ha egy ilyen vicces video, a legkisseb mértékben is árt egy egyháznak, vagy vallásnak akkor azt hiszem ott nem a filmmel van a baj.
akit meg ez sért, ne nézze. ilyen egyszerű!

a doktor ur · egyetlen1.blogspot.com 2007.09.27. 21:06:36

Kedves "Kereszt(y)én(y)ek ide mind a sok kis zárójeletekkel!!" Neked is van valószínûleg fontos, vagy sérthetetlen dolog az életedben. Mondjuk édesanyád. Gondolom hasonló kommentet írtálvolna, ha anyádat egy kivénhedt, alkoholista repedt sarkú kurvaként ábrázolnák egy reklámban. "Hisz az olyan jópofi, amikor az az idióta picsagyümölcs idejön utána flémelni! hihihi..." Agent provocateur! Mit meg nem tesz néhány senkiházi egy kis flame-ért...

Ágoston 2007.09.28. 13:47:58

Ahhoz képest, hogy anno miként írták ki Őt az élők sorából, ez a film semmi. A kommentek egy része tulajdonosuk lelkivilágát tükrözi. Nincsenek irigylésre méltó helyzetben...

Verbalis Inkontinencia 2007.09.28. 14:43:19

Sztem kva vicces
Istennek meg szvsz jó a humora. Csak az emberek sértődnek meg...
...sok kis zárójeletekkel-nek meg: attól, h. vki keresztény, még lehet jó fej. A bigottság meg a szűklátókörűség a gond általában, de ez a materialistáknál ugyanolyan gyakori... példa rá egykori (ateista) fizikatanárom, aki ugyanolyan vehemenciával győzködte a két-három hívő osztálytársam, mint monjuk egy jehovista hittérítő
Ja, amúgy nem vagyok keresztény.
a Franz Ferdinand meg király!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása