Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mitől lelkes Emese?

Néhány hónapja indult a Budapest Bank új kampánya, amelynek központi alakja Emese, a hebrencs marketinges lányka, aki a maga furcsa módján próbálja elnyerni a meghirdetett banki állást. A BB új filmjei egy jól bejáratott reklámsablonra épülnek, hiszen a "mutassunk egy hülye álmegoldást, majd mutassuk be a terméket" logika egyidős a reklámozással. Ennek egy ízig-vérig magyar változata Emese, aki jószándékúan, de túlzott lelkesedéssel veti bele magát a problémamegoldásba, és közben olyan ötletekkel bombázza a főnökét (számlaégetés, görkorizás, konfettidobálás), amelyek csak ötéves gyerekeknek jutnak az eszébe. A reklámoknak mégis óriási sikerük van. Emese témává vált, idézgetik a mondatait, utánozzák a gesztusait - főleg a mondatvégi kérdő visszahümmögést hallottam sokszor - és arról beszélnek, kinek melyik rész tetszik jobban. Hogy miért? A válasz egyszerű, és neve is van: Stefanovics Angélának hívják.

Hogy ez a név nem mond semmit? És ha azt mondom Úristen@menny.hu? Pesti mese? Öszödik pecsét? A legkisebb film a legnagyobb magyarról? Libiomfi? Bizony, Emese, azaz Angéla ezekben a kultfilmekben játszott, rendezett vagy forgatókönyvírt. Ő volt az, aki kétezerért mónikázott volna Istennek, aki megmosta a kismajom "kis faszát" a Pesti Mesében vagy megcsinált egy olyan mára legendássá vált Eperjes-paródiát (Hoppá-hoppá), amin bár százszor láttam, újra és újra szénné röhögöm magam.  Hihetetlenül tehetséges a csajszi, amit az is jól mutat, hogy egy ilyen alapvetően semilyen karaktert is mint Emese, élettel tudott megtölteni.













A recept egyszerű. Végy egy jó színészt, aki elviszi a hátán a produkciót, és biztos lehetsz benne, hogy senki nem firtatja majd a reklámötlet középszerűségét. Akinek erről a UPC-reklámok ugranak be, nem jár messze az igazságtól, ugyanis mindkét kampány ötlete a Laboratory reklámügynökségnél született. Nem kellett feltatlálniuk a spanyol viaszt, csupán arra jöttek rá, hogy a Csízből kikopott Nyuszómuszók, a fájdalamasan amatőr napi celebek és Bajor "Sportingbet" Imre után az emberek ki vannak éhezve valódi színészi alakításokra a reklámokban. Na és hol találhatunk hiteles, de nem elhasznált arcokat? Hát persze, hogy az underground filmes szcénában. Így jött képbe először Badár, aztán elmaradhatatlan párja Szőke András is, legutóbb pedig Stefanovics Angéla. A Laboratory fogta őket, és engedett nekik egy kis teret a reklámokban. Végre nem kellett idióta műszerepeket (lásd Jakupcsek esetét a Frezéniusz Intézettel, esetleg Kovács "Szakácsklub" Lázárt a Bonux-szal) eljátszaniuk, hanem olyan karaktereket alakíthattak, amelyeknél volt lehetőségük valódi színészi teljesítményt nyújtani.

Az már persze más kérdés, hogy a márkaismertségen és brandazonosításon túl jók-e ezek a reklámok valamire (például olyan úri huncutságokra mint márkaépítés), vagy hogy a vicces szituációk mögé nézve van-e értelme a kerettörténetnek. De ne hasogassuk a szőrt, inkább örüljünk, hogy legalább van valami nézhető a reklámblokkban. Ja, és emeljük meg kalapunkat Angéla előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr59248831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vesztes 2007.12.03. 16:02:06

Srácok. A Hoppá-hoppá jelenet a "Legkisebb fil a legnagyobb magyarról"-ban van, amit Angéla rendezett. Épp ez a lényeg, multifunkci a csaj.

bulgakov 2007.12.03. 16:04:07

nem tudom megállni, de ez van, a raiffeisenes család az nagyon durva! emese valahogy nem rossz karakter, csak pont az a kis plussz hiányzik, amitől kurrrrrrvajó! is lehetne, de ez nem az ő hibája. ellenben a raiffeisenes családra nincs magyarázat, az nagyon gáz, elnézést az alkotóktól, de ha van reklám, amitől rossz napom lehet, akkor az a bufka fater, meg az ostoba sztorijaik. soha nem szeretnék ilyen baéfaszokkal egy bankba járni, mert ÉN NEM VAGYOK ILYEN! (igaz, ők is hol járnak a bankba, hol meg hülyék, és a tyúkkal keltetik ki a pénzt, tehát nem is értem, most ezek az ügyfelek, vagy ezek a hülyék, vagy mindkettő)

Garry 2007.12.03. 16:05:37

Nekem is tetszik az Emese reklám, mint filmecske, a reklámértéke meg nem érdekel, nem azért szoktam megnézni, ha éppen elkapom, hanem mert jópofa, és tényleg jól játsza a csaj a rá osztott szerepet.

A rájfájzenes Kovács Patricia nekem is nagyon bejön :)

bajuszbuzi 2007.12.03. 16:07:35

A visszakérdezős hüm nem önmagában Emesés, hanem attól, hogy olyan édesen tud felnézni közben :-)
És a "köszönjük Emese" kezd annak a szinonimája lenni hogy mekkora baromságot mondtál bazze pihennyél. Lehet mondani bárkinek nem csak nőknek :-)

Tromb 2007.12.03. 16:10:34

Emese valóban nagyot alakít a jelenetekben, mégis van egy rossz mellékíze a reklámnak.
Olyan cég érzetét kelti, ahol a cégvezetés nem nyitott a kreativitásra, a lelkesedésre.
Emese az ügyfelek kedvében akar járni, az ügyfelek vélt v. valós igényeit próbálja kiszolgálni,
a „főnök” pedig lekezelően bánik vele. Ezt a képet erősíti, hogy Emese a gyengébbik nem képviselője.
Többször láttam a reklámokat, de Emese jópofa alakításán kívül nem igen maradt meg bennem semmi.
Nem emlékszem, milyen frappáns megoldásokat állít szembe Zoltán a lány bugyutaságaival.
Ami nagyobb baj: utólag erőltetnem kell az agyamat, hogy melyik bankról is van szó.

Nekem úgy tűnik Emese személye és alakítása annyira erős, hogy mellette az egyéb információk elhalványodnak.

Persze hazai pályán még így is üdítő színfolt ez a spot.

emese rajongó 2007.12.03. 16:21:28

Hmü?

Mária · http://maria.blog.hu 2007.12.03. 16:30:13

Tromb: reméljük, a bank észbe kap és hasonlóan bugyuta karaktereket vonultat fel az esélyegyenlőség nevében mondjuk egy "Álmos" nevű pasival, aki ugyanarra az állásra pályázik, mint Mesike :)

Tromb 2007.12.03. 16:30:54

Az idegesítően debil Raiffeisenes családnak biztossan van legalább három hatása a nagyközönségre.

1.Kevesen vannak akik mostanra ne hallottak volna a Raiffeisen Bankról – nőt a brand ismertsége.
2.Eggyel több indok, hogy miért ne nyissunk számlát az említett banknál.
3.Azok, akik a bank ügyfelei elgondolkodhatnak rajta, hogy továbbra is ott tartsák-e a pénzüket.
Remélhetőleg sokkal prózaibb szempontok alapján választ bankot az ember, de ki szeretné ott tartani a pénzét, ahol idióta elmebetegek képében ábrázolják az ügyfeleket.

aknot 2007.12.03. 16:32:02

Kérem,írja meg valaki.hogy hol található az Eperjes paródia

emese rajongó 2007.12.03. 16:35:52

Szerelmes lettem Emesébe!

emese rajongó 2007.12.03. 16:40:27

aknotnak: youtube.com és keress rá hoppá-hoppá címre

Hehe 2007.12.03. 16:40:48

Hát, én is elverném a száját fasszal, aztán az arcára élveznék...

Eperjes 2007.12.03. 16:42:33

aknot
Arra nem gondoltál, hogy rákattints a linkre? Ott van a szemed előtt.

Tromb 2007.12.03. 16:44:07

Mária
A Politikai korrektség jegyében?
Az túl erőltetett lenne:)

Talán Emese végül elnyeri jutalmát, egy valóban jó ötlet után felveszik a bankhoz.
A célközönség szimpátiáját elnyerte, ezért nem lenne rossz lépés.
Amennyiben túl sokáig csinálnak belőle hülyét, akár az eredetivel ellenkező hatást is kiválthatják.
Olyan ez, mint egy brazil sorozat v. egy népmese, muszáj jól végződnie.
Persze Emese sikere a kampány végét jelentené, de jobb a csúcson befejezni.

emese rajongó 2007.12.03. 16:49:53

Hehe!
Ezért a beszólásodért az összes Emese rajongó üldözni fog életed végéig. Remélem nagy feka állat, ugyanezt teszi veled.

basil 2007.12.03. 16:53:17

Igazából az első rész volt egyedül jó és ötletes (de az nagyon), azt azt követők egyre fáradtabb erőlködések csak. A legutóbbi monológos pedig már egyenesen nekem kellemetlen.
A sorozat séma szerint kellettek az újabb részek, de a kreatívoknak, úgy tűnik, csak egy dobásra futotta.
Ezzel szemben, a CIB-es vagy a Raiffeisen-es spotok szinte mindegyike megáll, sőt egyre jobbak.

s4tie · http://321.hu/sas 2007.12.03. 16:54:26

ez az X-aktás iroda tetszik, én is akarok :-)

vacskavati 2007.12.03. 16:55:43

Nem rosssz, de egy kissé nagyon hasonlít az ötlet a raiffeisen okos kártyás Ács Mihályhoz... ott egy próbaidős alkalmazott próbál egy új terméket forszírozni a bankon belül. nem gondoljátoök?

Hehe 2007.12.03. 16:55:51

emese rajongó!

Hideg-meleg vagyok, úgyhogy felőlem aztán... És afroamerikaival még nem voltam!

brave 2007.12.03. 16:59:04

Emese taszít.

Az állatorvosos duci asszisztenses bank reklámot szeretem.

yokli 2007.12.03. 17:00:28

érdekes, körülöttem is mindenki rühelli ezeket a reklámokat, a BB pedig kimondottan ellenszenvesebb lett ettől ezzel a rátarti, rugalmatlan, lekezelős, pöcsfej főnökkel. pont azt szimbolizálja, amit utálunk a multikban.

a csaj lehet, h. szuper színésznő, attól még egy vérciki reklámban szerepel egy igencsak középszerű, nem túl nagy kihívást jelentő szerepben

efbiaj 2007.12.03. 17:19:31

Valaki mondja meg, mármint reklámstrat szempontból, h hogy lehet folytatni ezt a sorozatot:
- ha felveszik a bankhoz az vérgáz, mert akkor a bb-t azonosítani lehet az idióta libával
- ha nem veszik fel az szintén gáz, mert akkor meg hogy lesz ebből még további rész?

vagy itt is azzal állunk szemben, hogy egy jópofa reklámügynökség vhogy eladott egy feltünő kampányt, de azt már nem gondolták végig, hogy mi lesz a márkával azután hogy felveszik a lét érte...

a raiff attól ilyen nagyon sikeres, hogy évek óta konzisztens a márkaépítése (értsd reklámstratéágiája), és nem véletlenül csinál hasonlóan egységes reklámot a szlovák családdal az erste, nyúszómuszóval az fhb vagy dokival a cib vagy újabban (rövid ideig) lufikkal az otp... gondolom hasonló márka ikont szeretett volna a bb is, csak elfelejtettek hosszú távon gondolkodni.
én sajnálom, mert ez megint annak a példája, hogy vki nagyon kreatív volt a márka rovására.
persze angéla szuper színésznő, de ez lényegtelen, hiszen a bb így egy mozit finanszíroz, ahelyett, hogy reklámba fektette volna a pénzét (GE bácsi biztos nem örül most).

vasszűz 2007.12.03. 17:23:35

Értem én a reklám lényegét (Emese=többi bank hülye szolgáltatásai), az más kérdés, hogy nem hiszem el (mármint, hogy a hagyományos mosópor rosszabbul mos).

Blogerovac 2007.12.03. 17:32:42

A reklámötlet jó, csak amit reklámoz, az nem. Ügyes reklámosok vannak, tényleg, néha remek ötletek születnek, csak az zavar úgy általában, mint ami a biztosítási üzletkötőknél, és brokercégeknél is - miattuk (is) kerül többe a termék (ráadásul nagyon sokkal), pedig nélkülük is hozzájutnék.

Meg milyen baromság ez, hogy nem csak a kamataimat akarom csökkenteni, hanem készpénzt is akarok. Dehogy akarok! Minek, hogy jobban eladósodjak?

buta madre 2007.12.03. 17:35:38

úgy lehet folytatni. hogy emese nyit egy saját bankot, ahol megvalósítja az álmait, kemence, görkori, meg a többi balfasz ötlet, aztán akinek pénz is kell, annak kér a bb-tól, vagy átküldi oda, de szól neki, hogy ott nincs kemence, a számláit égesse el itt, mert azok ott fura fihurák, bazmeg. mindenki jól jár, emese marad hülye, bank marad okos és olcsó és ügyes, sie sahen emese's run.
eddig egyébként a leghitelesebb bankreklám valami orosz volt, a "kibaszott unalmas bank", ahol semmi nem történik, mindenki unalmas, a meló is unalmas, a pénz meg csak dolgozik csendben, tök unalom. az tetszett. ez a raiffeisen család ultragáz, emese vállalható, de láthatóan megosztós a lelkem, nyuszómuszó vicces, és ott valóban van fejlődés a sztoriban, valaki előre gondolkozott talán, a cibes állatorvos meg kifejezetten tetszik.

pippo 2007.12.03. 17:36:40

Kimondottam irritálnak a reklámok. A raiffeisen legújabb reklámja, kritikán aluli, ha fél kezemet levágom és a fél szemem is elveszítem és csak negyed gőzzel dolgozik a fél agyam akkor is különbet találkok ki. Lehet, hogy ezen reklám okán el is hagyom ezt a bankot, mint számlavezetőmet. A BB reklámja nagyon nagy ötlet volt. Grautla hozzá.

Balázs János · http://PeterNorth 2007.12.03. 17:36:50

Raiffeisen=sárga OTP,nagyanyám szerint!
Soha nem találtam volna ki,hogy Emesét Stefanovics Angéla játsza.A reklám tökéletes!
Én a CIB-es,állatorvosos,dagadt nővéres,spottól kapok hányingert!

Androidus · http://androidus.freeblog.hu 2007.12.03. 18:10:02

Komolyan mondom, hogy nem érdemlitek meg a színvonalas reklámokat. Ennyi agyatlanságot összehordani...

Aki szerint ez az Emese kreatív, annak szívből kívánom, hogy csak olyan bank jusson. Én maradok a precíz fajtájúaknál, mert a pénzemre vigyázni nem konfetti-dobálással kell. A reklámban ábrázolt Emese kicsit hibbant, ha ez nem tűnt volna fel senkinek. És rohadtul nem vették fel, csak visszajár a hülyeségeivel, kéretlenül.

hagymácska 2007.12.03. 18:45:09

Most mondjátok már meg ki a franc választ bankot reklám alapján?????hmmm? én tuti nem:)
és kurva jó a reklám meg a csaj is, aki nem érti annak nincs humorérzéke. a papapapapa egy nagy szemét meg a Raiffeisenes family is.
ja és én is Emese vagyok ám igazából, kispali szerint bolond a csaj, lelkesemese is kattant sztetek mire számíthatok??? hm?

Patek 2007.12.03. 19:52:20

muhháháhhá
amelie-vel összehasonlítani nem kicsit volt túlzás...
..azért jót röhögtem ekkora baromságon. :D

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2007.12.03. 21:14:39

Én megismertem!!! :)) Most úgy örülök. Vele még járnék is, minden szava arany, eddig is az volt. Pár napja felmentem a port.hu-ra és kikerestem a lapját, mondom hátha onnan kiderül, ő-e Lelkes Emese. Nem volt beírva a szerepekhez...

Wondervumen, oktatni kéne a sok savanyú szarfej csaj között ezt a hozzáállást! :) Csudás, tényleg, respekt.

Megdobbent 2007.12.03. 21:18:13

Az ember megnezi az ilyen tenyleg jofej kis reklamocskakat, mosolyog egy jot, mikozben elotte-utana omlik ra a foasadek szar tobbi reklam, es annyi. Nem istenit, nem vasarol abbol, amit jopofan reklamoznak, ha nincs kedve hozza. Ennyi, kis szin a hetkoznapi fostengerben.

Mária 2007.12.04. 10:02:08

Blogerovac: "...miattuk (is) kerül többe a termék (ráadásul nagyon sokkal), pedig nélkülük is hozzájutnék..."

Tessék menni tecsóba vagy józsefvárosira... kici occó, sok kici sok occó...

Prüntyi 2007.12.04. 10:03:04

A lényeg a lényeg, hogy az ilyen reklámok felderítenek, ha nem is veszed meg, amit hirdetnek. De ha ilyen dologra van szükséged, lásd esetünkben bankhitel, akkor eszedbe juthat, hogy hova kell fordulni. Bár, ha egy reklám felkelti a figyelmed, vagy idegesít, akkor már elérte a célját :)

Tomi 2007.12.04. 10:14:31

Nosferato! :) A reklám nem rossz, de azért ha megnézed az előző szerepeiben a csajt, nem igazán lenne hozzá kedvem :) Ebben a reklámban tényleg nagyra sokra vitte, a többihez képest!

Adri 2007.12.04. 10:39:18

Miért beszél mindenki emeséről? Korizni és hülye ötleteket gyártani én is tudok :) még sem vagyok benne a tv-ben

Me 2007.12.04. 11:03:28

Talán mert vicces :) Mosni is tudsz, még sem vagy benne mosoporreklámban :P

Kopi 2007.12.04. 11:45:03

Ennek a csajnak külön weboldalt hoztak létre? :O

Storno 2007.12.04. 12:08:30

Jaja, hoztak. Lehet játszani rajta, meg ilyenek. Gondolom már láttad. Melóban vagyok, de nem bírtam megállni, hogy ki ne rakjam a fejét... :)

Mirko 2007.12.04. 12:15:30

Nestor 2007.12.03. 12:51:26
Csak én érzek valami halvány párhuzamot a Kispálék-féle Emesével ?

standard.blog.hu/2007/11/03/emese_1

sensimilla 2007.12.04. 12:27:47

Elejétől kezdve kedvelem Emesét, bár addig míg másoktól ugyanezt nem hallottam, nem mertem bevallani. Az Uristen@menny.hu-t kb kívülről tudom, rögtön csattant, hogy ez a csaj, már kurvának is zseniális volt! A közvetlen környezetemben azt tapasztalom, hogy mindenki felhangosítja(!) emesét...
Ti gondolkodtatok a névválasztáson?
Rögtön asszociáltam, hogy Emese mostmár indul a buszod...
Amúgy rossz nyelvek szerint egy account lányról mintázták a karaktert:)
Accountnak meg kimondottan hiteles lenne:D

Proper 2007.12.04. 14:18:26

Emese aranyos karakter! Örülünk, hogy honlapja is van :)

Gembike 2007.12.04. 14:47:15

Mesi ott van a szeren, ráillik ez a szerep, nem csodálkoznék, ha ez egy kicsit hajazna Betty a csúnya lányra, és egy két hónap múltán már kibontott hajjal és kontaklencsével látnák őt.

Royka 2007.12.04. 15:54:29

Gembi!nem eszik olyan forrón a kását :) mire Betti átváltozott, eltelt 5 év. Vagy 2, de nem 4 hét :) Egy nemi átalakító műtéthez idő kell.

Laca 2007.12.04. 17:17:42

Emese király csaj, ehhez nem fér kétség!Lehetne az én személyi bankárom :$ Tudnám díjazni...kenyérrel, amit vihetne az ügyfeleknek a bankba... :)

Fecó 2007.12.05. 10:41:33

Szerintem nem rossz ez a reklám,csak lehetne több része,vagy még több álláskereső embert kéne belerakni,mert így már kezd kicsit unalmassá vállni.És még a csapból is ez folyik!!Sőt,honlapja is van....nem igazán értem,mert végülis eg bankor reklámoz,nem????akkor miért fényképek vannak rajta?

Swing 2007.12.05. 10:45:17

Emese egy császár! Én a BB-ben dolgozom, és egy két verkfilmet és teasert is láttam ami TV-ben nem megy. Elképesztően jó szinész a csaj! Érdemes a www.lelkesemese.hu -n a interjú elötti monológot megnézni, ott jön ki, hogy igazi szinésszel van dolgunk...
Egyébként akinek nem tiszta, a pozicionálás az, hogy no flikk-flakk csak value for money (azaz nem látszatra költjük a pénzed, hanem valós értékes szolgátatásokra). Persze üzenet értékű, ha ez a célközönség több mint felének nem esett le :((

Mária 2007.12.05. 11:02:59

Ugyan már Swing! Miért lenne a BB-nak több ügyfele attól, hogy mindenki röhög Emesén, akinek csináltak egy elqrt honlapot, amit a honlap saját webcímére sem dob első helyen a kereső... AdWords fizetett hirdetésekkel kell az első helyre nyomni.

Mellesleg, milyen honlap az, ahol az égvilágon semmit nem lehet megtudni a reklámozott konstrukciókról, viszont vannak rajta játékok, ahol ki lehet rakni az emese fejét.

Marhaság!

Hangyasav 2007.12.05. 12:47:06

Mária:

"Mellesleg, milyen honlap az, ahol az égvilágon semmit nem lehet megtudni a reklámozott konstrukciókról, viszont vannak rajta játékok, ahol ki lehet rakni az emese fejét."

Te nagyon hozzáértő vagy, a blogodból is látszik. Nem tűnt fel, h a site nem a BB honlapja? Ez a kampányhoz kapcsolódik, nyilván 2 hónap múlva már nem is lesz meg, és nem az a célja, h a konstrukciókat reklámozza. Ha kicsit körülnézel az interneten, jó pár hasonló kampányt találhatsz, amik indirekt eszközökkel (is ) operálnak.
Lehet, hogy nem csak jogi szöveggel telezsúfolt, THM-mel és ÉÜK-kel agyonnyomott, táblázatos ajánlatokkal megterhelt módon lehet bankot reklámozni? Vagy ez eretnek gondolat?

Mária 2007.12.05. 13:13:05

Hangyasav, bármilyen reklámszpot, honlap egy befektetés, ami azzal a céllal készül, hogy nyereséget termeljen, nem pedig azzal, hogy szórakoztassa az embereket, akik jól kiszórakozzák magukat, majd elmennek ahhoz a bankhoz, amelyik nem csinál viccet a pénzügyekből.

Mária 2007.12.05. 13:15:30

Még mindig Hangyasav: nézd meg légyszi a domain.hu oldalon, hogy kinek a nevére van regisztrálva a lelkesemese domain.

Köszönöm.

Mária 2007.12.05. 13:18:05

És még mindig Hangyasav: meg nézd meg, hogy ki csinálta az állatidoki honlapot, szintén bankos poén, ahol kb fél év alatt jöttek rá, hogy kellene valami hasznos infó is a hülyeség mellé, mert az emberek az infót keresik, nem a hülyeséget és a poénokat...

Trebor 2007.12.05. 13:44:59

Angéla jó, Emese szar!

Sajnos ő sem viszi el a hátán a reklámot! Ez egészen egyszerűen rosszat tesz a banknak. Lehet, hogy az ismertsége nagyobb lesz, de az elismertsége tuti nem nő, inkább csökken.
Azt nem ártott volna figyelembe venni, hogy a többiek milyen szisztémával dolgoznak, és vagy azzal fel venni a versenyt, egy kategóriába, ha jobbat tud, vagy teljesen mást alkotni, és akkor nincs összehasonlítási alap.
A Reif. és a Cib nél ugyan az a szisztéma, és ugyan az a szinvonal is, jó színészekkel ráadásul, párosával. A B.B. belépett ugyan ebbe a szisztebe, egy színésszel, aki jó, de szar sztorival, negatív hangulattal a bank felé.

Ezt buktátok srácok...

Hangyasav 2007.12.05. 14:03:18

Jó pár olyan reklámra emlékszem, ahol valamelyik kreatív elem annyira elvitte az üzenetet, hogy a dolog, mint reklám, alig-alig működött. Pl. nem tudom hány laikus tudná megmondani, h a Gedappás reklám pontosan mit reklámozott, pedig 3-4 hónapig mindenhonnan az folyt, vagy mennyit hozott a "Szerintem" szlogen a csatornának.
Mitől van ez? A készítők beleszeretnek a cuccba, és addig cifrázzák barokkosra, amíg már nem funkcionális? Vagy csak nem jól mérik fel a dolgot?
Az biztos, h a kommunikáció minden kutatás és egyebek alatt/ellenére inkább művészet, mind tudomány.
Kérdés, h ez itt egy kutatói eszmecsere vagy laikus beszélgetés vagy reklámhoz közel állók kötetlen eszmecseréje. Szerintem az utóbbi. Szerintem.
Én nem vagyok tudományos, de bírom Emesét és a kampányt, a site is tetszik. Ha nekem kéne finanszíroznom, nem biztos h megtenném, de ha én fizetnék a reklámokért, nagyon sok mindent másképpen csinálnék, kezdve pl. a "hülye vásárló/felhasználó" gondolat nagyon alapos kigyomlálásával a reklámkészítők/marketingesek fejecskéjéből.

Mönyü 2007.12.05. 14:41:09

Furcsa,hogy van akinek tetszik,és van akinek nem,mégis nagyon sokan beszélnek róla!Ez biztos jelent azért valamit:)))Bár lehet,h ha több figyelmet szentelnének arra,hogy mire jó ez a reklám,akkor több embernek feleltené az érdeklődését,mert itt nem a bankra figyelnek oda,hanem a reklámarcra.

macsicska 2007.12.05. 14:55:07

Mi kelti fel az ember érdeklődését? Az ami nagyon tetszik neki, vagy az ami nagyon nem. Ilyen szempontból nézve ez a reklám tökéletes, mert senki sem marad közömbös iránta. Mondjuk, hogy van lelkesemese.hu az már kicsit talán sok...

Mönyü 2007.12.05. 15:13:03

Arról beszélek,hogy végülis az a lényege,hogy a banknak a szolgáltatásait népszerűsítse,és felkeltse az érdeklődést.De ne arról szóljon,hogy hogyan tud Emese görkorcsolyázni,vagy konfettit szórni,hanem,hogy mik a szolgáltatásai a banknak...

KisK 2007.12.05. 15:14:53

Én megnéztem a www.lelkesemese.hu -t,és szerintem ötletesebben kellene megcsinálni a honlapot.Esetleg több információt,tanácsokat adni.

kittus 2007.12.05. 15:18:20

Azért nem olyan rossz ötlet az a honlap... Lehet hogy nincs rajta túl sok dolog, de ötletes és csak tovább építi a LELKESEMESE imázst. Csak azt mondja meg nekem valaki, hogy mit lehet csinálni a tollal??? Próbáltam mozgatni, odáig rendben, de lehet valamire használni???

Zita 2007.12.05. 15:25:17

Itt már csak az a kérdés,hogy lesz-e még továbbfejlesztés,vagy itt megállt az egész dolog?szerintem nem fogják ezt tovább fejleszteni.

KisK 2007.12.05. 15:46:26

Mit jelent az,hogy fejlesztés?Mégtöbb játékot?vagy mégtöbb képet kéne felrakni?Szerintem ez itt le is fog ragadni.

Mária 2007.12.05. 15:47:47

KisK 2007.12.05. 15:14:53

Látom, gondosan ügyeltél arra, hogy a link működjön! Beépített ember vagy?

}:-)

Nikike 2007.12.05. 16:10:53

Trebor!
Ha megnézed a mai bankreklámokat, azok közül melyik komoly?? Egy olyan sincs amelyik azt mondja, hogy kérem szépen nekem ez a szolgáltatásom, ezt tessék megvenni. Valamivel fel kell kelteni a nézők érdeklődését, mert különben észre sem fogják venni a nagy reklám halmazban. A lelkesemese szerintem pontosan ennek az eszköze és ahogy elnézem egész kis kultuszt sikerült már kiépíteniük köré.

Trebor 2007.12.05. 16:35:15

Nikike!
Nekem nem azzal van a bajom, hogy nem regják a számba, mi a jó. Minden bank ugyanarra, ezt mindenki tudja, csak kicsit másképp...

A bajom az az, hogy amíg a Cib vagy a Raif. nem ássa alá a maga színvonalát, hanem a befektetőit "figurázza ki", addig a BB a saját dolgozóit. Ezzel nem is lenne baj, hogyha nem lenne más választás. De van. És ha nekem kéne választanom, reklámok alapján, akkor nem a BB-t választanám, ahol idiótákat alkalmaznak (akkor sem, ha az Angéla az).
Értem én, hogy még nincs lezárva az ügy, illetve nem tudjk, hogy Emese alaklmazott e már, vagy csak próbálkozik, de akkor is.
Szóval, ha összemérem a 3 bank brandingjét, akkor humorra egyik sem veri a másikat, viszont a BB az, amelyik nagy százalékban taszítja is a népet. Így nem nyerhet.
Erre mondtam, hogy vagy valami teljesen más ötlettel kellett volna előállni, vagy olyat csinálni, ami ugyanannyir aközel állhat az emberhez, mint a többié...
Lehet, hogy nem tudom rendesen átadni, amit akarok... bocs.
Az érzésem az, hogy túl nagy rizikót vállaltak, egy nem annyira ütős cuccal...

KisK 2007.12.05. 16:53:34

Mária!
Nem,csak tudom,hogy kell oldalt linkelni:DDDD

Eszmerelada 2007.12.05. 16:58:04

Annyian szidják ezt a reklámot pedig annyira el van találva!!! Senki nem gondolhatja, komolyan, hogy ilyen ötletekkel a való életben valaki is előállna, éppen ezért szórakoztat, megnevettet. egy reklám miatt úgyse fog senki megvenni valamit,legfeljebb szimpatikusanbbá teheti az ember szemében és ez a reklám szerintem erre a célra tökéletesen megfelel!!

Mária · http://maria.blog.hu 2007.12.05. 17:11:05

KisK: én is tudom, mégsem teszem, csak ha nagyon indokolt a hsz-om érthetősége miatt :)

Rózsácska 2007.12.05. 17:18:37

Hajrá LELKESEMESE!!!!
Imádom, és mindenki elmehet melegebb éghajlatra akinek nem tetszik!!!!

Zalana 2007.12.05. 17:25:43

Most néztem az oldalt,és nem értem mi a lényege?....tudtok segíteni?

LOLA 2007.12.05. 17:31:36

Egyszerűen csak érdekességek vannak róla, meg írhatsz az emlékkönyvébe...

karji 2007.12.06. 09:57:40

Emese tüzel ezerrel:D Nekem mondjuk az állatdokis nem tetszik annyira, Emesét szívesebben nézem, mint a zöldköpenyest:D

emesefan 2007.12.06. 10:00:22

Emese-rajongó néven nem írhatok mert ellopta vmi állat! Foglalom Mesit:D

lehúzóerő 2007.12.06. 10:11:07

Sztem a csaj egy köcsög, idegesítő, amit csinál. megnéztem a lapját, hát gratulálok. tologatós játék meg ilyenek, jó, h az embereknek van idejük ilyesmire is, cserélnék velük. amúgy nem rossz eresztés, csak ne szólaljon meg.

neszójjábeeeee 2007.12.06. 10:21:55

Nem tudom sztem azért nem szar ez sem mega másik sem, bár most nyomják azt a fotózós cuccot is, nemrég láttam, de erre tuti kihoznak még vmi emeséset, kíváncsi vagyok.:D Szeretem az ilyen cspkodásokat:D

kivagytenemisismerlek 2007.12.06. 10:23:44

Én tudom mitől lelkes a kislányka:D A főnökre izgul randesen:D:D:D

Lilian 2007.12.06. 10:27:07

Nézzétek meg, milyen bankhirdetések voltak a Raiffeisenék-Állatidoki-Emese-korszak előtt! Ha csak a sajtó- vagy az outdoor hirdetéseket nézzük: mosolygós, szinte narkotikusan nyugodt emberek, családok stock fotói - és a cégnevet és a logót nyugodtan ki lehetett volna cserélni bármi másra. Aztán valamelyik bambának végre felderengett, mit tanítottak neki az első marketinggel kapcsolatos órája ötödik percében: eladni annyi, mint megkülönböztetni, és jöttek a geg-ek. Sajna mára meg ugyanott kezdenek tartani, nem kapcsolódik egyértelműen a szakállas apukához és az üres tekintetű anyukához a Raiffeisen, a dokihoz a CIB és Emeséhez a BudapestBank neve.

Zoltán nekem szimpi, képzeljetek el egy átlag HR-est, aki naponta hússzor végighallgatja, hogy \\\"van szakmai tapasztalatom, kreatív és jó csapatjátékos vagyok\\\", és huszonegyediknek beesik Emese a konfettivel. Jóhogy nem tud mit kezdeni a helyzettel, főleg hogy őt is égeti a csaj; a számlaégetésnél meg főleg zavarba jön, mikor fennáll a veszélye, hogy simán lángokba borul az egész bankfiók :)

A honlap szerintem jó ötlet. Ha ötvennyolc különböző Szalacsi Fan Club működhet, akkor ez simán belefér. Fantáziadús és szórakoztató, folyamatosan fejlesztik (IGEN, idióta játékokkal, de a munkaidő eltöltésére több, mint megfelelő :) ). A videókat tényleg érdemes megnézni, kijön a színésznő tehetsége!

Szóval tökmindegy, hogy imádjuk Emesét vagy hülyét kapunk tőle, beszélünk róla, szóval a BudapestBank rosszul már nem járhat... És végeredményben mi sem: nem értek egyet azzal, hogy a bank CSAK a profitot akarja növelni, a (leendő) ügyfeleknek nem akar jót a reklámmal. Ma ez már csak így működik: ki kell alakítani a bizalmat a cég iránt, és meg kell jutalmazni a nézőt, hogy megnézte a reklámjukat (például egy emesés tili-toli játékkal, vagy agyament fake képekkel). Mindenki jól jár...

horváth 2007.12.06. 10:58:28

Tök igaz, bár nekem személy szerint a hurkagyurkás cucc is bejön:D Emese mondjuk tény, h nem akármilyen, nálunk egész család fetrengett, mikor először láttuk, aztán még sokadjára sem lehetett igazán megunni. A honlap megint egy furcsa kérdés, bár nyilván van marketing háttere(nem kicsi), de sztem jól össze van rakva, a beírós könyv meg zseniális, embereknek mi nem jut eszébe:D Szóval igazából inkább ilyen reklámokat lássak a TV-ben, mint egy elszáguldó kocsit a hegyoldalon. Talán akkor nem kapcsolok el, ahogy eltűnik a csatorna logója a képernyőről...

peticsi0606 2007.12.06. 11:09:40

reklám reklám, nem befolyásolhat! Ellenáll az agyam!:D

ilovecom 2007.12.06. 11:35:04

nem tudom mi lenne, ha a főnökömnek ilyen szöveget tolnék le ezzel az előadással:D

Duci · http://www.bulbul.hu/uploaded_images/emese---hvg-743851.jpg 2007.12.06. 11:52:37

Itt a megoldás kulcsa! Emese sosem fog a Budapest Banknál dolgozni! Katt az URL-re! Így már mindenkinek vili? :)

cyber panka 2007.12.06. 13:12:24

ilovecom, én szoktam ilyen ötleteket, hasonló modorban. szerencsére van humora a főnökömnek.ja és nem bankban dolgozom, hanem a szakmában és nekem is szimpatikus az emese kampány.
és csatlakozom bulgakovhoz, kikérem magamnak, hogy a ",hm?" használatát neki tulajdonítság. írásban is használom régóta. nem tudom mikor, mire és miért, csak jön.

Mária 2007.12.06. 14:29:05

Duci: amit linkeltél, az nagyon jó példa arra, hogy ez a kampány nem áll másból, mint poénokból és ostobaságból.

A konfettis ötlettel elvileg az internetes időpont egyeztetést akarták népszerűsíteni.

Kérdezz meg 100 embert! 99-nek fogalma sem lesz arról, miről szólt volna a reklám. Csak a konfettire meg a libára emlékeznek az emberek...

Botond 2007.12.11. 12:28:12

Éppen attól jó, hogy annyira borzalmas.
Emese tudálékos figurája kifejezetten idegesítő, de nyilván ez is volt a cél.
Megjegyzed, mert utálod.
Az viszont valóban más kérdés, hogy a reklámból következtethetsz-e a bankra, illetve annak szolgáltatására.
Nekem az egészből az Emesét eljátszó nő tehetséges "alakítása" marad meg.

icepick 2007.12.11. 12:44:37

az sem biztos hogy játszotta a hülyét. én már olyat is hallottam, hogy azért nem lett híres befutott színésznő mert valami nincs rendben nála. szal ez a szerep épp illik rá

soossy 2007.12.12. 09:56:13

Szerintem is jó az emesés reklám, az más kérdés, hogy valószínűleg ettől nem fog senki a Budapes Bankhoz rohanni de a poénos reklámok szerintem még mindíg jobbak mint az unalmas szárazak amiben csak a számokról van szó.. persze erről mindenkinek más a véleménye. Én mondjuk alapból nem szeretem a reklámokat, mint gondolom sokan mások, de azért szerintem van egy kettő ami jóra sikeredik néha!

Robidee · http://getto.blog.hu 2007.12.12. 11:34:08

icepick 2007.12.11. 12:44:37

Ezt kiverheted a buksidból. Azért olyan jó színész, mert elhitette veled, hogy van valami defektje. Elég sokat láttam már színházban, és nemcsak az idiótát játszotta el. Jól csinálja amit csinál oszt jónapot.

Zsúúú 2007.12.12. 11:56:52

Robidee · getto.blog.hu 2007.12.12. 11:34:08

Na, na azért ne mondjunk már ilyeneket. Lehet, hogy neked bejön az ilyen naiv kislányos style, de sokaknak ez nagyon irritáló. Ráadásúl ez a hümmögés, mostanában, mindenki hümmög. Bezzeg a reklám lényege nem jön át, de ha valakinek azt mondod Hümmmm egyből maga alá Emesézik.

szentimell 2007.12.12. 13:05:18

A szmájli is jött valahonnan :) Engem nem zavar a hümmögés, még mindig jobb mint az elavúlt, őskövületek.

Gondola 2007.12.12. 16:19:20

Hümmögés engem is idegesít, mi értelme? Semmi. Elhümmögnek a kiskölkök odakint a nagyvilágban, aztán elfelejtik. Olyan mint egy tüsszentés...

Tibcsi 2007.12.13. 16:06:23

Igazából nem tudom h h gondolták azt ebben a reklámban, h ha betesznek 1 aberrált nőszemélyt aki mindenféle butaságot csinál, akkor hírtelen megannyian fogják felkeresni ezt a bankot

Zsíros 2007.12.17. 12:25:44

A haja tetszik a legjobban :)

Katus 2007.12.17. 14:01:34

Tibcsinek teljesen igaza van. Bár mondjuk az biztos, h nagyon nyomatják most ezt az Emesét mindenhol, úgyh jó pár emberhez eljut az info..

Zsíros 2007.12.17. 14:27:19

Szerintem nincs olyan magyar ember aki ne ismerné Mesit :)

BenJoe 2007.12.19. 22:13:28

Az Emesét alakító Stefanovics Angéla isteni szinésznő, tehetséges filmrendező és zseniális forgatókönyvíró, sajnos nem eléggé ismert, pedig az igazán nagyok közt van a helye! Mindig jót röhögök Emese hülyeségein, és Zoltán döbbent fején egy-egy újabb "emeseség" után! Szerintem marha jó reklámok! Mellesleg Angéla még egy jó csaj is, szívesen megismerkednék vele közelről! Nagyon közelről! Egészen közelről!:DDD

Zoltán! Zoltán! 2008.05.13. 12:28:45

Emese a legjobb, az összes eklámját láttam, de azért a 600.000 db-os puzzle a legnagyobb.

Vitáris Dorina Dalma 2008.05.17. 12:46:13

Emese egy nagyon jó színésznő a héten voltam a Galócza című darabon, és Emese játszotta Tonkát...valami fantasztikus milyen jól játszotta :-) csak ennyit szerettem volna megosztani veletek :-P csak Igy tovább Emese :-)

Zoltán! Zoltán! 2008.05.20. 12:24:08

Azon gondolkozom, hogy hogyan lehetne elérni, hogy az ügyfeleknek ne keljen az akciós kamaptok után futkosni, de azt már érzem, hogy ezzel a diszkógömbbel kell összefüggésbe hoznom.

Neszkvikk 2008.09.24. 14:56:52

Durva, meg nem mondtam volna, hogy a Pesti mesében is ő játszott :D

Adri 2008.09.25. 12:02:45

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ pont a diszkógömbös az amelyiktől kibukok:(:(:(:( az valami rettenet, viszont a puzzle nagyon király:D:D:D Az újak igazából jobban tetszenek mint a korábbiak. Tetszik, hogy álruhába öltözik és nyomoz:D Tipikus nő:D Nem hagyja magát:D

Katicus 2008.09.25. 14:52:21

Nos lassan senki sem tudja elmondani magáról, hogy fogalma sincs róla ki Emese:D Azt hiszem a bankszektor reklámai lassan fölteszik a lécet olyan magasságba ami az emberek, fogyasztók számára már megközelíti az élvezhető szintet. Hajrá Emese:D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása