Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kellemetlen, ha műtét közben elalszik az orvos





























A Burger King Kanadában egy jópofa print kampánnyal hirdeti a gyorsétteremben kapható take away kávét. A főhősök szemszögéből, az álmosságtól félig lecsukódott szemhéjon keresztül látjuk a szituációkat. Az egyiken egy sebész készül a bemetszéshez, a másikon egy nemsokára néhány ujjal szegényebbé váló asztalost figyelhetünk munka közben, a harmadik, talán legkevésbé sikerült darabon pedig egy borbélyt, aki botcsinálta Sweeney Toddként mindjárt elmetszi az ügyfél torkát. Ez az elsötétítéses megoldás egyébként a közelmúltból ismerős lehet, itt az addicton is volt már szó a Birthway szervezet kampányáról, ahol a képek széleit takarták le, hogy azt az érzést keltsék, éppen egy vaginából kukucskálunk kifelé. A montreáli ügynökség nem volt rest még egy bőrt - de legalábbis szemhéjat - lehúzni az ötletről, és az eredmény őket igzolta.















Forrás: advertolog

Címkék: print morbid pia

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr40298972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://www.bys.freeblog.hu 2008.01.16. 09:52:43

Teljesen érzem a borbélyos dolgot is. Nekem elsôre az elsötétedés nem esett le, bár grafikus szempontbôl ezt nagyon máshogynem lehet megcsinálni.

zala 2008.01.16. 10:15:08

az ötlet jó, de a szempillák nagyon hiányoznak szvsz
kipróbáltam és sztem sokat dob rajta, segít az elsötétedést értelmezni azoknak akiknek elsőre nem esik le ;]

Tomi 2008.01.16. 11:13:04

A szempilla az tényleg jó ötlet, azzal fel lehetne dobni.

stoti · http://gumicsizma.blog.hu 2008.01.16. 11:24:26

Hát igen ezt a reklámot még csiszolni kénemég csiszolni kéne.

dixipix · http://napielet.hu/ 2008.01.16. 11:27:17

Kipróbáltam többször is, de én nem látom a saját szempillámat, pedig van.

bys · http://bys.freeblog.hu 2008.01.16. 11:45:52

Zsákutca, az a baj, hogy túl közel van. :) szét kéna blurozni annyira, hogy vmi fekete maszat fedné a kép érdemi részeit. Ha meg erôsebbre hagynák a kontúrt, az meg nem lenne reális. Jó ez így, nehéz feladat. :D

Mária 2008.01.16. 13:19:51

Teljesen életszerű. A sebész, asztalos, borbélyos érzi, hogy álmosodik.

Mit csinál?

Kiugrik a BK-be egy tékavéj kávéért. A felbontott beteg, az asztalláb, az elmetszendő torok addig várhat.

Mert a munkahelyeken általában nincs sem kávéfőző, sem kávéautomata. Idő viszont tenger, amit a BK-ben lehet átúszni.

zala 2008.01.16. 13:25:01

munkahelyen vagyok ezért csak 15 mp-em volt rá, de vmi ilyesmire gondoltam.
nem fedi a kép érdemi részeit. persze nem reális, hisz látjuk a szempilláinkat de sztem segít értelmezni az elsötétedést. sztem jobb lenne így :]

images.netbag.hu/20080116/13194386961.jpeg

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.16. 14:23:48

zala
Kiszedted a szempilláidat, vagy a szemhéjad alá paszíroztál egy fényképezőgépet?

zala 2008.01.16. 14:56:05

a tököm alá tettem a gépet, így nem kellett szőrtelenítenem és tükörből néztem a keresőbe :P

feketefene · http://feketefene.wordpress.com/2008/01/07/ 2008.01.16. 23:15:20

zala képe reálisabb...de attól még jó kis kampány
:D :D

akarki 2008.01.18. 13:15:06

baromi pocsék inkább.

csukd be az egyik szemed.

mit látsz?
ugy látsz ahogy itt ezeken a képeken? kétlem .
s nem a szempillákra gondolok.

Kikkoman 2008.01.18. 15:56:14

akarki
Ha álmos vagy, akkor lecsukódik a szemed. Ha csukva van, azt alvásnak nevezik.

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.02.28. 13:55:06

Ma már a civilizált világban (értsd: ahol van Burger King;)) a legtöbb helyen nem borotválnak az AIDS-veszély miatt...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása