A címadó mondat kb. 20 éve hangzott el az Ásványrárói Haladás Mgtsz. portásfülkéjében, becsületben megőszült traktorosok és kombájnosok álltak körbe kávézgatva kora hajnalban, míg az egyik, népgazdasági érdekből cukkorrépa-betakarításra kikölcsönzött surmó honvéd imígyen érdeklődött telefonon a barátosnéja fogadókészségéről, miután lelkendezve közölte, hogy mehet hétvégi eltávra. Míg a mezőgazdasági állomány döbbent arccal latolgatta, hogy jól hallotta-e amit hallott, addig nekem, akinek már akkor is erősen vizuális típusú fantáziám volt, megképzett a fejemben ez a költői kép. Hogy mit láttam, nem írom le, ezt a képzeletetekre bízom...
Ez a kis történet jött elő ellenállhatatlanul, amikor megláttam a Yoba cég elegánsan visszafogott hirdetését - bár belátom, a történes rusztikus volta ellentétes a hirdetés finomságával. A nagyon diszkrét packshot-ról csak a beavatottak és a nagyon erősen
trendkövető tehetős üzletasszonyok vagy a fiatal yuppiegirl-ök tudhatják első pillantásra, mit is látnak, de persze pár másodperc fixírozás után mindenkinek leesik a papírtantusz. Ekkor értjük meg, miért is életlen a kép...
Erős trend a női úgymond "kényelmi termékek", magyarul a szexuális játékszerek piacán a határozott, progresszív formatervezés. Ennek több oka is van, megkímélhetjük pl. a fogyasztókat areptéri biztonsági őrök szellemes megjegyzéseitől, vagy az éjjeliszekrényen felejtett játékszer látványától anginás rohamot kapó anyós okozta bonyodalmaktól. Nem utolsó szempont az sem, hogy a tagadhatatlanul ötletes és elegáns, sőt, sokszor művészi design a terméket és annak árát is feljebb pozícionálja. Az ilyen árucikkeket persze már nem a szexmagazinok ragacsos oldalain reklámozzák: a francia Australie ügynökség bravúros munkája finoman illeszkedik a termékcsalád finom eleganciájához, a hirdetés nem váltana ki nagy botrányt egy glossy magazin oldlalain sem.
forrás:
adsoftheworld
Címkék: szex divat