Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Persze, lehet azt mondani,hogy ez egy alpári vicc, de ha megfordítjuk a dolgot, és azt nézzük, hogy ezúttal egy puffadást és a bélgázokat csökkentő tablettának kellett hirdetést készíteni, akkor akár lazíthatunk, és mosolyoghatunk is a poénon. A dolog egyetlen szépséghibája maximum az lehet, hogy ezt az ötletet már megcsinálták korábban. Rövid keresgélés után az admirroron meg is találtam a hirdetést, amely a Science World magazin reklámsorozatának a tagja, amelyben mindennapi furcsaságokra hívják fel a figyelmet. Ennek egyik részében ugyanezt a marylines klisét használták, alatta pedig a Naponta 14x szellentünk sor volt olvasható. Mindegy, ezen most nem akadunk fel, mert még ez sem tud rontani az alapötleten.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.