Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az arcodba másznak az állatok

Egyszer egy általános iskolai kiránduláson egy erdő közepén aludtunk egy vendégházban. Másnap reggel az egyik osztálytársam arra ébredt, hogy a kezében mocorog valami. Amikor kinyitotta a szemét, egy denevért látott benne, ami nem hatott rá nyugtatólag, sőt kifejezetten rosszul vette le a dolgot. Hisztérikusan rázni kezdte a kezét, amitől a jószág persze csak jobban kapaszkodott a pizsamaujjába. Egy ilyen sajátos cage fight következett, aminek az lett a vége, hogy a denevér lerepült róla, és hova máshova is eshetett volna, mint az én arcomba, aki addig a pillanatig a mellette lévő ágyon röhögtem. Na én akkor először és utoljára láttam állatot ilyen közelről, mint ahogy az az Olympus távcsövek hirdetésein látszik. Ezt a "közel hozza a távoli dolgokat" megoldást ugyan már láthattuk nem is egyszer különféle fényképezőgépek és kamerák reklámjaiban, ez a megvalósítás engem mégis mosolyra késztetett. Talán az art direkció az oka, talán a jó állatválasztás, mert a kakadu, a koala és a hangyászsün pofáján tükröződő teljes döbbenet és értetlenség egyből szerethetővé teszi a hirdetéseket.


forrás: shedwa

Címkék: humor állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr53467094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsini 2008.05.14. 16:53:23

echi_dn_a, és hangyászsün a magyar neve :)
mek.oszk.hu/03400/03408/html/902.html

amúgy nagyon szépen megcsinált képek, jól eltalált reklám :)

W Joe 2008.05.14. 17:36:44

Igen, denevérrel ijesztő lenne sokaknak :) Bár a madaras így is az, amikor először ránéztem, nem is láttam a távcsövet :) A másik két kép jobb.

Balu · http://www.balulap.hu 2008.05.15. 01:21:21

:D
Szeretem! Tetszik! Koalamaci is the best!
:D

Mária 2008.05.15. 09:34:41

Vízilóval, elefánttal, tarantellapókkal is lesznek képek?

Mr_Wolf 2008.05.15. 09:48:59

(OFF Tegnap betartottam a 30-as sebességhatárt a Váci úton. Attól is majdnem arcomba másztak az állatok.)
Az Olympus úgy látszik szereti a humoros dolgokat:
www.youtube.com/watch?v=UiW_bqGToeo

csonta 2008.05.15. 13:18:42

jó reklám lenne, ha már nem lenne lerágott csont
leginkább fényképezőgépeknél használják zoom érzékeltetése szempontjából

Papagájos 2008.06.25. 00:40:34

Csak tudnám a kakadu mit keres az Alpokban...?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.25. 08:55:57

Papagájos
az nem lehet, hogy ez a kék kakadu Ausztráliában őshonos és ez nem az Alpok hanem 2230 méteres Koœciuszko-csúcs? :DDD

Papagájos 2008.06.28. 19:32:44

Ausztrália stimmel, de főleg Queensland területén fordul elő, ott még nem olyan magas a Nagy-Vizválasztó, de amúgy sem gondolom, hogy ilyen magasan is élne, ahol már nincsenek fák. Viszont a kép igy is nagyon tetszik :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása