Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ne szennyezd cigivel a tüdődet!

Igen, tudom, a dohányzás károsságát elrettentő módon bemutató reklámok hatása erősen megkérdőjelezhető. A dohányosok gyakorlatilag immúnisak lettek a cigarettás dobozokat csúfító feliratokra, sőt ott, ahol erre lehetőségük van, sokan direkt sportot űznek abból, hogy a dobozokat díszítő rothadt tüdős és szétroncsolt májas fotósorozat minden tagját beszerezzék gyűjteményükbe. A Saatchi & Saatchi London ügynökség által a Quit dohányzásellenes társaságnak készített ambient megoldásról sem gondolom, hogy on the spot megtéríti a rossz útra tért füstölőket, akiknek nikotinos rágóvá változik kezében a cigi. Ennek ellenére magát a reklámötletet ügyesnek tartom, és ki tudja, talán még be is találhat valakinél.



forrás: blissblog

Címkék: nonprofit ambient köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr50486824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kelemen 2008.05.26. 15:05:01

Nekem bejö, mondjuk nem vagyok sohányos. A Cigizőt kellene megkérdezni.

Ron Jeremy 2008.05.26. 15:38:11

CHRISTOPHER "VISEGRÁDI" LAMBERT reklámról írjatok pls. pls. pls.!!!!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.26. 15:41:28

Jeremy
Nagy erőkkel nyomozunk utána, de eddig még nem találtuk meg.

gizinénnye 2008.05.26. 15:46:58

Tényleg ötletes és szerintem jól is néz ki.
Viszont...biztos hogy hülye vagyok de szerintem a dohányosokat NEM LEHET megtéríteni-legalábbis olyan értelemben hogy isteni fénysugár agyat tör felismerés sorozat és cigieldob - max. felhívni a káros hatásokra a figyelmét újból, újból és újból.Tényleg csak szvsz de nem hiszem hogy van olyan reklám,plakát, akármi amitől leszoknának.Csak saját akaratukból.
A következményekkel tisztában vannak, tudják mit csinálnak inenntől kezdve csak ő tudja.

W Joe 2008.05.26. 16:18:28

Nekem tetszik. Az biztos, hogy ha le nem is szoktat senkit, azért nagy kedvet nem csinál senkinek a dohányzáshoz :)

Dr Kangörény 2008.05.26. 16:19:16

Nekem kell egy ilyen otthonra, ebben gyűjteném a csikkeket!

Kapaszkodó 2008.05.26. 17:05:19

Vázze ez a Lambert teljesen paffra tesz. Tényleg kínomban sírok, nyüszíííítek... Nagyon gáz....

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.26. 17:09:42

Ezennel felszólítok mindenkit, hogy ha információja van Christopher "hegylakó" Labert és a Visegrádi reklámbűntettével, annak fellelhetőségével kapcsolatban, azonnal adja azt át az addict szerkesztőinek! Különben.

Róbert 2008.05.26. 17:22:58

Fújj, na ezért nem dohányzom, milyen az a tüdő már? Fújj. Remélem sok fiatal nézi majd meg, és magábanézz.

hungromit · http://napigarfield.blog.hu 2008.05.26. 22:28:54

ez tényleg egy jobban sikerült marketinganyag, bár leszoktatni szerintem biztos senkit nem fog

egyébként egy problémám van a dohányzás elleni kampányokkal (persze jó kezdeményezések), de ha egy rohadt nagyvárosban éled le életedet, esetleg még utcára is kimész sétálni belvárosban, akkor nem kell cigi hozzá, hogy olyan legyen a tüdőd, mint az elriasztó képeken (szerintem a fele ilyen képeket simán városlakók tüdejéről csinálták). komolyan, néha már hegyilevegőnek érzem a cigit pesten sétálva/biciklizve

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.05.27. 01:04:43

Egy ilyen reklám kevés ahhoz, hogy magukba nézzenek...

Dzsó 2008.05.27. 09:56:34

Szerintem, nem kevés egy ilyen reklám, sőt. Még jobb, ha olyanok kapnak észbe akik ugyan nem, de családjukban dohányoznak.

EniEni 2008.05.27. 10:10:03

MÁJKL! Ez naggggyon durva kép!!!!

RajZoltán 2008.05.27. 10:25:44

gromit · hungarfield.freeblog.hu/ 2008.05.26. 22:28:54

Erről mindenki tehet, lassan megfulladunk, és senki nem csinál ellene semmit, egyre több autó van, persze lehet papolni. Az emberek mérgezik magukat, és nem izgatják a következmények. Mert következmények vannak, még ha nem is néznek szembe vele. Nem hiszem, hogy egy dohányost elrettentenek az ilyen képek. Vagy nem nézik meg, vagy letojják. Sajnos. Ez van. Pedig jobb lenne ha tennének ellene.

Patriccia 2008.05.27. 11:04:01

Zoltán, ez nem olyan egyszerű ezt te is tudhatod. Azok akik nem képesek életmódot változtattni, nem képesek változtattni és másokra is gondolni, nem fognak semmit tenni annak érdekében, hogy jobb legyen. Rövid az élet, minek strapáljam magam. etc. Nehéz, és még nehezebb lesz, ahogy telik az idő, nekünk kell változtattni, nekünk akik képesek vagyunk beolvadni.

RAjZoltán 2008.05.27. 11:28:21

Patriccia 2008.05.27. 11:04:01

Értem és tudom, de fel kell fogniuk, hogy ez egy tünet, egy tünet arról, hogy valamit rosszúl csinálnak. És ha ezt nem képesek felfogni, az nagyon nagy baj. Májkl képe amit linkelt más oldalról próbál "befolyásolni" az addictos kép még egy oldalról, de ez sem győz meg szerintem sok embert.

dnd 2008.05.27. 11:50:46

Egy másik reklám kapcsán már elmondtam, de miért ne ismételném magam?
A dohányzás elleni kampányok eredménye nem a dohányosok leszoktatása, hanem a nem dohányzók eme üdvös állapotban való megtartása. Tehát inkább megelőző hatást fejtenek ki, és ebben hatékonyak is.
Ld. Róbert hsz-ét: "Fújj, na ezért nem dohányzom, milyen az a tüdő már? Fújj."

Battonya 2008.05.27. 12:40:37

De tényleg ez most mire jó? Büdös a szád sárgák a fogaid, az ujjadon a bőr, a körmöd? Drága is, vegyél helyette mást. Sok olyan dolog van ami egészségesebb. Tessék leszokni.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.27. 13:33:02

ööööö....assszem, én más szemmel nézem ezt az egészet: nicsak, egy kulturált csikkgyűjtő! DE egy ilyen helyen is ki kell rakni, hogy papírt ne dobjanak bele.Jól nézne ki itthon is, nem lenne tele az utca a kiborított csikkekkel, csövik által. Vagy ki tudja...bár plexinek nézem az "üvegét"

fetasajt 2008.05.27. 13:38:39

Cigiző · cigi.blog.hu/ 2008.05.27. 13:33:02

A csövik azért borogatnak, hogy a dekkekből kiaplikálják a dohányt, az meg hogy szart hagynak maguk után? Nem hiszem, hogy érdekelné őket.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.27. 13:42:40

No igen, ezt (akartam) mondtam én is. Így kevesebb csikk lenne az utcán.

RajZoltán 2008.05.27. 13:53:55

Érdemes lenne, egy két dohányosnak mondjuk egy videómegosztón, tüdőrákbetegekről készűlt videókat nézni, hogy egy kicsit magukba nézzenek, hogy mennyire kell ez nekik, avagy a családjuknak, főleg olyanoknál ahol visszamenőleg előfordúlt a rákos megbetegedés.

Nikotinmentes 2008.05.27. 14:54:08

Sokan azt hiszik, hogy mi akik nikotinmentesen élünk, beleszólunk az életükbe, arra nem gondolnak, hogy nem csak önön egónk miatt, "nyavajgunk". A ti egészségetekért is aggódunk, persze sok embert nem izgat a másik sorsa, pedig figyelnünk kell egymásra, nikotinmentes életett szeretnénk és nekünk csak ennyi van, hogy szólunk, és reméljük, hogy legalább egy két ember elgondolkozik.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.27. 18:15:19

nikotinmentes - nincs is ezzel semmi baj, csomó ember abbahagyja vagy mások unszolására, vagy saját elhatározásából. És jól van ez így. Én sem cigiztem 2 évig, tudom ,milyen.
Rajzoltán - a dohányosok kis százaléka válik rákossá, de van csomó egyéb betegség, amihez hozzájárul a dohányzás. Ezzel sokan tisztában vagyunk, viszont sok a genetikus tényező is. Én gégészeten dolgoztam 3,5 évet, láttam mindenfélét.

Viszont ez már nagyon OFF,RB kirúg :)
Szívesen látlak benneteket nálam!

hungromit · http://napigarfield.blog.hu 2008.05.27. 18:37:30

RajZoltán 2008.05.27. 10:25:44 & többiek

én is úgy gondolom, hogy rohadtul tenni kéne ellene, de ami az én nézőpontom ezzel kapcsolatban, hogy amíg úgyis megfulladok simán ebben a városban, akkor meg mi a francért ne cigiznék? mert a szmogot rohadtul gyűlölöm is, káros is, addig cigizni legalább szeretek, szóval inkább öljön meg az. tudom, hogy erre is lehet mondani, h na persze, hát pont ezért van az egész, mert én se teszek lépéseket, hogy élhetőbb legyen a környezetem, de az igazság az, hogy ha mindenki leszokna bp-n a dohányzásról attól még a szmog ugyanúgy megmaradna és fogadni mernék, hogy a tüdőrákosok aránya sem csökkenne nagyon, pont emiatt. szóval elsősorban én egy olyan várost szeretnék, ahol nem ül mindenki kocsiba, hanem megfontolja az alternatívákat és ha majd ez megvalósul (soha), akkor fogom úgyérezni, hogy nem kéne cigivel szennyeznem magamat és környezetemet. tudom, hogy ez hárításnak tűnhet, de én is szoktam kocsival járni, de baromira igyekszem minimálisra korlátozni és nem feleslegesen használni, de ezt a törekvést rohadtul nem látom másoknál, pedig ugye bkv sztrájk idején valahogy mégis több tízezren bírtak bringára szállni, csak mert mindenki azt gondolta hogy gigadugók lesznek. és mondjuk így ennek a sulykolására nem csinálnak akkor kampányokat, mint a dohányzás ellen (vagy csak nekem maradt ki...)

RajZoltán 2008.05.29. 09:53:13

gromit · hungarfield.freeblog.hu/ 2008.05.27. 18:37:30

Értem, és egyet is értek valamilyen szinten, sajna most jön a de. Igen, nagy szmog van, és valóban nem látunk ki, lassan már a saját fejünkből sem. Viszont a dohányzás, és itt most minden válfajára értem, nagyobb koncentrációban érintkezik a szervezeteddel mint a szmog, persze ez függ attól is hol a laksz, mennyi időt tőltesz kint a szmogban stb. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem lehet, úgy hozzá állni, hogyha amúgy is szennyezi a szmog a szervezetem, miért ne szennyezzem én is tudatosan. Valóban, ha mindenki leszokna akkor maradna ettől a szmog, és lássuk be, én egyedűl nem tudok mindenkit leszoktattni, és nem is ez a célom. A szmog ellen lehet védekezni valamilyen szinten, de a dohányzás ellen, a tested "tudatos" rombolása ellen már kevésbé.

Anna 2008.05.29. 10:25:36

Sziasztok, engem a családom nap mint nap ilyen sokkolókkal bombáz. Hadd mondjam azt, hogy egy idő után hatásos... Főleg az érzelmi zsarolósak, mint ez (bár én apuka helyett anyuka vagyok...): www.eroaleszokashoz.hu/sites/eroaleszokashoz.hu/files/eroaleszokashoz_12_thanx.jpg

hungromit · http://napigarfield.blog.hu 2008.05.29. 10:33:57

RajZoltán 2008.05.29. 09:53:13

Valóban, azt nem lehet állítani, hogy ugyanolyan erőteljes a szmog, mint a cigi, mivel azt elég közvetlenül juttatod szervezetedbe, pont hogy jó mélyen letüdőzöd, míg ezt a kipufogónál azért igyekszik elkerülni az ember, (és itt jön a) de végső soron valamelyik úgyis kinyírja az embert, és mint mondtam dohányozni legalább élvezetesebb (már akinek). Tehát, ha mondjuk egy szép tiszta, jó levegőjű faluban laknék vagy tengerparton, erdőközepén teszem azt, akkor valóban lenne értelme a leszokásnak, de így szerény véleményem szerint nincs.

RajZoltán 2008.05.29. 10:51:12

gromit · hungarfield.freeblog.hu/ 2008.05.29. 10:33:57

Értem én, ahogy írtam nem a világot szeretném megváltani. Ha egy két ember simán elgondolkozik, hogy jó e ez nekik, az már nekem siker. És ha rra jut, hogy nikotinmentes megoldásokat alkalmazzon, hogy leszokhasson, az hatalmas öröm lenne nekem.

hungromit · http://napigarfield.blog.hu 2008.05.29. 23:15:25

gromit · hungarfield.freeblog.hu/ 2008.05.29. 10:33:57

felfogtam :) megértem, támogatom. magam részéről maradok a ciginél

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.10.30. 23:54:40

Amikor kiderült, hogy a dohányzás rákot okoz, egy ideig a cigaretta fogyasztás csökkent, majd visszaállt az eredeti szintre. Dohányosokat nem lehet megtéríteni, csak megelőzni az újak rászokását.
Amúgy támogatok minden ilyen kezdeményezést.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása