Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vicces Coca-Cola-reklám a gólörömről

A Coca-Cola alapvetően a könnyedségről, jókedvről, örömről szól, reklámjaik sokszor mégis unalmasak és kiszámíthatóak. Valahogy mostanában mintha csak nagyobb futball-események idején tudnának kellőképpen ellazulni a márkamenedzserek. Talán amiatt van ez, mert ők is tudják, ilyenkor nehezebb kihallatszani a reklámzajból, talán csak felülkerekedik a fociszurkoló énjük. Két éve a vébé alatt futó animációs filmek is helyesek voltak, amelyben különféle ellentétpárokat mutattak a légycsapótól a légyig, a hentestől a bontott csirkéig, akik a gólöröm pillanataiban egymás nyakába borulva ünnepeltek.

Mint a kommentekből kiderült, már nálunk is láthatóak ezek a kis szpotok, amelyek hármasával mentek Argentínában a meccsek szünetében. Az alapötlet hasonló mint a legutóbb, itt is azzal játszottak a készítők, hogy ha gólt rúg a csapat, az ember legszívesebben keblére ölelné a világot, és egyszerűen muszáj valakivel megosztania az örömét. Főhősünk egy bárban van, és minden gól alkalmával meg szeretne ölelni valakit, csakhogy ez nem ilyen egyszerű, mert nem mindennapi alakok állnak mellette, akiknek átölelése komoly kihívás elé állítják a srácot. A Érinthetetlenek (Untouchables) mintájára Unhuggables-nek (Átölelhetetlenek) hívott sorozat az utóbbi idők legviccesebb Coca-Cola kampánya, hála érte az argentín Santo ügynökségnek. Videó a tovább után, vagy a képre kattintva.
 


Címkék: sport humor pia

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr47500399

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bim Services 2019.02.06. 14:58:49

Első jelentkezés Hawaii-ról - Lehet-e élni hálózaton kívül? A Mesefalu naplója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konspi · http://www.konspiradio.blog.hu 2008.06.03. 16:17:00

Nagyon jó a főszereplő. Ilyen fejjel mindent el lehet adni. Sokkal szimpatikusabb a reklám, mint a rajzfilmes sorozat, ami egyértelműen a gyerekeket célozza, akiknek meg nem igazán kellene kólát vedelniük...

Kikkoman 2008.06.03. 16:20:51

Szerintem a glam-rovker a legnagyobb az elején. Azt a szőrzetet magadhoz rántani, hát ahhoz kell egy gól. Egy barátságos Magyar-Horváton beseggelt potyáért nem hiszem, hogy odaadnám magam:)

roltchi 2008.06.03. 16:23:33

nálunk is látható....

sockpuppet (törölt) 2008.06.03. 16:24:05

A majmost láttam tegnap valamelyik hazai kereskedelmin. Legalábbis azt hiszem, t.i. csatornaszörfölés közben botlottam bele.

Démétér 2008.06.03. 16:27:03

A cintányéros-majmos megy nálunk, és én mintha egy ezer tűvel átdöfött jógit is láttam volna már, bár talán delirálok.

Jó ez a reklám, na. És remekek a figurák, elsősorban a mindig szereplő szélesszájú srác :)

Hitchiker 2008.06.03. 16:33:54

egy pár poén nekem nem jön be mert nem igazán tartom viccesnek (bár lehet csak bennem nincs csapatszellem) de az is lehet hogy az első 80's évekbeli rokker volt a legviccesebb nekem a többi már necces mert nem túl életszerű (a méhes például és mielött belekötne valaki ilyen rokkert akkor is nagyobb eséllyel találni mint egy méhekkel teli méhészt egy kocsmában)

W Joe 2008.06.03. 16:38:58

Szerintem nálunk is megy, legalábbis én láttam valahol belőle egyet (Persze lehet, hogy külföldi csatornán kaptam el)

Ezt a fakírosat: youtube.com/watch?v=bFBxpFH407E

Mr_Wolf 2008.06.03. 16:50:25

Te kit ölelnél meg, ha Magyarország végre gólt lőne egy világversenyen?

(Ez is lehetne egy országegyesítő TCR)

alibi borz árny (törölt) 2008.06.03. 16:56:35

Nekem nagyon szemet szúrt, hogy rosszak a pasi fogai. Biztos a sok kólától :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.03. 17:00:51

Ha nálunk is megy, akkor pezsgőt bontok most azonnal. Csak alakulnak a dolgok itthon is. Kösz az infót.

Simon Bolivar 2008.06.03. 17:02:18

Én megölelném Geszti Pétert!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.06.03. 17:04:56

szeretem ezeket a spotokat. ezek közül nálunk a majmost és a rockerest láttam eddig, de volt még a már említett, és ezek közül hiányzó késekkel átszúrt jógis is

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.06.03. 17:06:54

ja, igen, ez az a reklám, amit ha elcsípek a szemem sarkából, akkor felnézek a notebookból, és hangot adok rá. attól függetlenül, hogy hang nélkül is jó :)

Mádzsár Dzsekesz 2008.06.03. 17:43:49

Ha Magyarország gólt lőne, én bele pisze-pisze-orrocskáznék
Kövérlászló pörköltszaftos szittyabajszába.

LouisCyphre 2008.06.03. 18:01:21

Szerintem erőltetett. Egy darab ilyen szpot, egy életszerű figurával, az elég, az nagyon vicces is. De ezt így túlspilázzák. Tipikus minél több bőrt a rókáról.
Így már kár az egészért...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.06.03. 18:04:14

Keblemre Szilvásy Gy, te tisztességes, tszéporcájú! A f.szt!

kaffer 2008.06.03. 18:47:58

Hitchiker 2008.06.03. 16:33:54
és
LouisCyphre 2008.06.03. 18:01:21
Nem szeretnélek megbántani, de nyilván nem értitek a reklámot, hogy a most "éppen ki a fasz jön"?
A reklámnak miért kellene "életszerűnek" lenni? Életszerű... meddig használjuk még ezt a fashion szót? jajajajaja

gizinénnye 2008.06.03. 19:03:33

Szerintem tök jó én minnnndig elvigyorodom amikor megállnak egy másodpercre és AZ A FEJ és csak aztán öleli meg. =D tökkjó, pedig koca-kóla reklámokat nem szoktam bírni.

pizsama 2008.06.03. 19:10:49

A zombis a legjobb, ahogy a karjaiba omlik! :D

kiskicsicsiga 2008.06.03. 19:14:40

szerintem aranyosak
és tényleg mindig várja az ember a következőt,hogy ugye lesz még ilyen?!

kár hogy nincs tvm:/
amúgy egyre érdekesebb videólejátszási formákat találtok ki.
nekem nem szokta belassítani az oldalt.

kiskicsicsiga 2008.06.03. 19:16:36

Az én kedvencem az uborkás maszkos hapsi.Emlékeztet Ádámra a mozgása,nem?:D

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.06.03. 19:39:36

hú hát megmondom őszintén én falramászom ettől a reklámtól... sztem nem vicces és ami a legidegesítőbb, h sztem ha az ember meccset néz, nem KÓLÁT iszik, hanem SÖRT!!! könyörgöm... x) most nem azt mondom h kövezzük meg aki meccsnézés közben nem sört iszik, de sztem ez így nem hihető v reális egy reklámban...

villanykorte 2008.06.03. 19:49:57

sokaig azt hittem, hogy a kola az orran folyik ki, amikor felorul, de valoszinuleg csak valami piszok.

Démétér 2008.06.03. 19:58:54

Ez mi ez sokaknál, hogy a jó reklám életszerű, hihető meg reális? Biztos ez?

kiskicsicsiga 2008.06.03. 20:25:01

a jó reklám...hmm hatásoságról nekem mindig a Sziget reklámai jutnak eszembe,volt jópár,ami maradandó lett.Pl a Kistehén.Meg a hozd el anyádat is:)
Életszerű?nem.Hatásos?Igen!

MaghiarDigiCreatics · http://www.maghiardigicreatics.wordpress.com 2008.06.03. 20:35:26

Nekem nem tetszik egyáltalán. Nem tudtak újat kitalálni, ezért ez egy újabb bőrlehúzás 'Rival' reklámfilmről: www.youtube.com/watch?v=ZDBG9VEHuK8&feature=related. A Happiness Factory nekem jobban tetszik. Ja és egyáltalán nem gyerekeknek szól.

balta 2008.06.03. 20:53:28

igen, ez a Rival nagy film volt. nyilvánvalóan próbálták továbbvinni az "érzést", de újat nem tudtak mutatni. azért az új sem rossz

2008.06.03. 22:21:56

Na, azért ez is egész jó! Szerintem :)
Nekem ez is bejött.

"Te kit ölelnél meg, ha Magyarország végre gólt lőne egy világversenyen?"

Hm.
Üsse kavics: még akár a Molnár Anikót vagy a Kiszelt is.
De csak egy ölelés!!
:P

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.06.04. 10:24:50

"Te kit ölelnél meg, ha Magyarország végre gólt lőne egy világversenyen?"

Na, én utálom a focit, de ha a Magyar csapat egy gólt is tudna lőni egy másik csapat ellen, akkor én a gól pillanatában szívesen megölelném mondjuk Dundikát... :D:D:D

csib 2008.06.04. 10:30:45

Milyen meglepő, hogy pozitív véleményt is látok itt! Végre-végre :))
Nekem a magas csávós tetszik, nagy feka, annyira vicces. Meg az uborkás se rossz, de ott a megvalósítás nem jó, sokkal viccesebben lehetne mutatni a srácot. Én még egy meleget sem láttam uborkapakolással - Ádám tök jó volt, semmi túlspirázás, csak a színészi játék. Vagy egy durva lakkszerkós, szegecses, kigyúrt csávó is jó lett volna.

Balu · http://www.balulap.hu 2008.06.04. 11:53:03

Ha Magyarország gólt lőne? Hát... a főnököm, az jó válasz?

Sőt... ha egy VB döntőn, a 91-ik percben, a brazilok ellen visszaszereznénk a vezetést, még akármelyik professzorom is szóba jöhet... ;-P

ethan blow 2008.06.04. 12:33:17

ha Mo gólt lőne az EB-n, nem ölelnék meg senkit, mert kurvára nem érdemli meg a magyar csapat, hogy egyáltalán szóba hozzák a nevüket egy EB kapcsán. A Fradi pl. az életben nem jön vissza az NBI-be, mert épp olyan szarok, mint a többi az összes alacsonyabb ligában. Közük nincs a focihoz, ostoba barmok egyszerűen. C. Ronaldo is egy állat, ha olvasol újsáot, de elfelejted egyből, mekkora fasz, amint meglátod focizni. Ezek itthon mind megjátszós kis majmok.

A film meg jó, de néha kicsit erőltetettek az ötletek, nekem pl. a magas négeres jön be legjobban, mert az olyan eredeti ötlet, erre lehet, hogy nem gondoltam volna, a többire talán igen (a buzis kifejezetten rossz, a szőrös rocker meg kurvajó szintén), de ettől függetlenül nem rossz, klafa.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.06.04. 12:46:19

A cintányéros majmon sírva röhögtem amikor először láttam :D

sanya 2008.06.04. 15:07:59

persze, hogy megy nalunk is. a cintanyeros majmos meg a legelso is!

ferkoó 2008.06.17. 22:14:51

ezen az oldalon még több Coca-Cola reklám található
www.reklamfilmek.com/video.php?firm=13&cat=26

GranaPadano 2011.01.03. 22:01:46

Siralmas! Én nem iszok Coca-Colat, de egy jó üdítőmárkának tartom. Ez a reklám viszont kiábrándító úgy gondolom. Egyáltalán nem vicces, azok a figurák mind elvannak túlozva, nem jönnek be nekem. Egy focimeccs alatt az ember sört iszik, nem holmi Colat. Értékelem ugyanakkor, hogy próbálják megszólítani a focit nézőket, az egy óriási célcsoport, de nem talál a kettő. Egy focimeccs alatt nem is lehetne meginni 5-6 Colat, hát festékmérgezést kapnánk :) Meg nem látom az összefüggést a Cola és az öröm között. A fickó néz egy meccset és a gól láttán örvendezik, mi köze ehhez a Colának. Teljesen háttérbe szorul. Na és az a hangcsengés a részletek végén fülsiketítést idéz elő nálam.

Summa summarum, ezt elszúrták.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása