A Coca-Cola alapvetően a könnyedségről, jókedvről, örömről szól, reklámjaik sokszor mégis unalmasak és kiszámíthatóak. Valahogy mostanában mintha csak nagyobb futball-események idején tudnának kellőképpen ellazulni a márkamenedzserek. Talán amiatt van ez, mert ők is tudják, ilyenkor nehezebb kihallatszani a reklámzajból, talán csak felülkerekedik a fociszurkoló énjük. Két éve a vébé alatt futó animációs filmek is helyesek voltak, amelyben különféle ellentétpárokat mutattak a légycsapótól a légyig, a hentestől a bontott csirkéig, akik a gólöröm pillanataiban egymás nyakába borulva ünnepeltek.
Mint a kommentekből kiderült, már nálunk is láthatóak ezek a kis szpotok, amelyek hármasával mentek Argentínában a meccsek szünetében. Az alapötlet hasonló mint a legutóbb, itt is azzal játszottak a készítők, hogy ha gólt rúg a csapat, az ember legszívesebben keblére ölelné a világot, és egyszerűen muszáj valakivel megosztania az örömét. Főhősünk egy bárban van, és minden gól alkalmával meg szeretne ölelni valakit, csakhogy ez nem ilyen egyszerű, mert nem mindennapi alakok állnak mellette, akiknek átölelése komoly kihívás elé állítják a srácot. A Érinthetetlenek (Untouchables) mintájára Unhuggables-nek (Átölelhetetlenek) hívott sorozat az utóbbi idők legviccesebb Coca-Cola kampánya, hála érte az argentín Santo ügynökségnek. Videó a tovább után, vagy a képre kattintva.
Címkék: sport humor pia