Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Sport Géza diszkrét bája

Mielőtt bárki megvádolna vele leszögezném, hogy nincs semmi közöm az indexhez, Szily nem rokonom, Uj Péterrel nem járok keszegezni, és sixxx kollégával sem egy kanapéról nézem a sorozatokat. A Reklámszemle rovatban nem azért került puskavégre ezúttal az index sportrovatát, a SportGézát bevezető reklámkampány, mert így akarok nyalintani egyet, hanem azért mert most ez az egyik legérdekesebb és legtöbb embert foglalkoztató, sőt megosztó kampány. Igazából, hogy őszinte legyek én magam sem tudom hová tenni.  Kicsit olyan ez a sorozat, mint Szőke kapitány kalandjai, csak az egész nyakon van öntve egy adag 80-as évekbeli kazettásmagnós, sufni-tuning-wartburgos, kempingszagú nosztalgiával, a főhőse pedig egy kitalálhatatlanul kretén és igénytelen, mégis a legtöbbször szórakoztató, elcseszett Bundesliga-frizurás őrült, aki köré a sztori -már ha annak lehet nevezni a lazán összefűzött filmeket - épül.

Vannak, akik rosszul vannak a magyar gyrost (kettétépett kenyérbe öntött pacalpörkölt-konzerv) zabáló párostól, és rosszul lesznek a közös fürdőkádjelenetük  láttán. Mások meg végigröhögik a bécsi kempingben rögtönzött focimeccset, és küldözgetik az ismerőseiknek a leginkább űrhajóra hasonlító, tuning Wartburgban utazó srácok filmjeit. Klasszikus értelemben vett reklámként gyakorlatilag értékelhetetlenek, hiszen szinte semmit sem mondanak el magáról a termékről. Ennek ellenére valahogy a  maguk vírusos beteg módján mégis működnek, mert egyre többen nézik meg őket, és kattintanak rá a Sport Gézára, ami ugyan nem sokban tükrözi a filmekből áradó lepusztult nosztalgia-hangulatot, de hangvételében mégiscsak valamivel közelebb van az átlagemberek világához, mint a konkurensek. Ha epilepsziás rohamot kapsz a meztelen felsőtestét villogtató Gézától, legyél kemény a pontozásnál, de ha te is röhögtél az Audio Cassette A oldaláról megszólaló német nyelvleckén, akkor jutalmazd a Bon Jovi és Chewebacca keresztezéséből életre kelt főhőst magas pontszámokkal.

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (4,1/5)

Címkék: humor vírus online elmebaj reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr31537736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmer 2008.06.26. 10:59:44

Eléggé unom már ezt a UPC-s szándékolt tréságot, de nyilván sokan vevők rá, és megnézik ennek hatására a SportGézát.

Történet: 3; megvalósítás: 4; hatás: 4
Összesítve: 3, mert olyan kedvem van.

gizinénnye 2008.06.26. 13:22:51

igazából nem is tudok mit mondani.Szép dundi 1es.

Maria · http://maria.blog.hu 2008.06.26. 13:27:33

Szerintem sem görbül... :)

albinoblacksheep 2008.06.26. 13:47:06

mmer: Mit hablatyolsz itt UPC-ről? Sport Gézának semmi köze a UPC-hez, mellékesen egy teljesen valós személy!!!

gaze 2008.06.26. 13:54:18

de unom már ezt a k-európai retrózást, meg mímelt tufaságot.
de biztos csak korai elfogadó voltam és már telítődtem...

deacon 2008.06.26. 14:00:53

biztos eccerü vagyok, de nekem bejön. főleg a basssszameeeeeeeeeeg üvöltés.:D

gf · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.06.26. 14:05:16

Sztem nagggyon béna. 1es! nagyon kevés csak koszosnak, rondának, bunkónak és retrónak lenni, vmi poén/sztori nem ártott volna. kicsit sem vicces, ellenben öncélú, erőltetett, és ötlettelen. (és a UPC-hez nem sok köze van)

HDCase 2008.06.26. 15:21:12

Én is tök egyszerû vagyok ezek szerint, de én még mindig birom az Indexesek tufa/bunkó/egyszeru stilusát.
Képzeljétek még azon is röhögtem, amikor a kamerába nyitották az Alpina-matricázott ajtót. :P

zsom · http://www.focitipp.com 2008.06.26. 15:54:21

kicsit betegek, de nekem bejön

mmer 2008.06.26. 17:41:13

A UPC reklámjainak is az akaratlagos bénázás az alapja. Nekem ez ugrott be...

Stardust 2008.06.26. 22:31:54

Nem értem mmer-t.
Nekem inkább neutrális.
Fikaromamot nem váltott ki belőlem.
Nem jó, nem rossz.
És a pina az ajtón szerintem is vicces, a többi nemannyira.

Passenger 2008.06.30. 15:37:10

én tahó vagyok, nekem tetszett, pont azokról a surmókról szól, akik ma sportról max olvasnak, de anno bennevoltak a ifi megyeválogatottban:) inkább elbandi fíling mint szőkekapitén.

hunterbear 2008.07.01. 01:58:25

ez mi a szar? de komolyan.

ADAKOZZÁL MOST 2008.07.01. 11:06:47

VACAK.

Islander 2008.07.09. 14:54:27

Profi vágás és utómunka, igazi idióta arcok mint főszereplők (tuti az életben ugyanilyenek), jópofaság. A célt nem éri el, de azért színfolt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása