Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sokat 5öltem-6oltam, hogy +írjam-e, de mióta a reklám a szemembe 5l5t, 2ség nélkül a 6ása alá kerültem. Tán az üzenet 1ügyűsége, tán a kissé 70kedõ piros szín 6ott, – de felidéződött bennem ama március 15-e, amikor minden 1es autó tetején ott virított a 6áron a hűtő.
Merthogy a Gorenje márkanév hallatán Magyarországon szinte mindenkinek még mindig a 80-as évek nemzeti sportja jut eszébe, amikor mindenki igyekezett egy Trabant, a szerencsésebbek egy Wartburg tetején hazaegyensúlyozni egy hűtőládát Bécsből. Hatalmas kocsisorok álltak a határon, az autók tetején pedig egy jobb élet keserédes jelképeként ott nehezedtek a Gorenje feliratú dobozok. Na ez az a izzadtságszagú, kétütemű, lepukkant nosztalgia, amitől a márka szabadulni szeretne. Meg is tesznek ennek érdekében mindent a szlovének. Csúcsminőségű cuccokkal próbálják magukhoz édesgetni az igényesebb közönséget, akiknek Pininfarina műhelye és a francia design-isten Ora-ito által tervezett termékekkel kedveskednek.
De minden erőfeszítés hiába, ha van egy rakoncátlan márkamenedzser, aki abbéli igyekezetében, hogy a most éppen 5 év garancia hírét minél több emberrel ismertesse meg, rábólint egy olyan reklámötletre, amely nem csupán fölháborítóan igénytelen, de ráadásul még nyelvileg is helytelen. Most vegyen hűt5? Általános iskolás poénkodás, gyengén, erőltetett módon kivitelezve, ami kőműves kelemeni hatékonysággal rombolja le mindazt, amit a Gorenje idáig felépített, és a brand imidzsét egészet a Shopping City Südig vágja vissza. Kérdem 10telettel +érte?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.