Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Régi tapasztalat, hogy játék közben mutatkozik meg leginkább egy ember személyisége. A hétköznapi, felszínes érintkezésekben az emberek könnyen uralkodnak magukon, és hosszú ideig is képesek magukról akár a valós énjükkel teljesen ellentétes képet is kialakítani. Ahhoz, hogy megmutatkozzon, milyen valaki igazából a legjobb, ha valamilyen éles szituációba helyezzük. Hosszú évek tapasztalata alapján állíthatom, hogy erre a célra egy focimeccs a legmegfelelőbb. Döbbenetes, milyen változáson tudnak keresztülmenni emberek, ha útjára indul a labda. Szende marketigasszisztensek őrjöngve szidják a főnököt egy rossz passz miatt, addig figyelmesnek és előzékenynek gondolt kollégák önzőzik el a labdákat, és széplelkű tanárok válnak dühöngő őrültekké egy beszedett potyagól után.
Erre az ősi futballinsight-ra építette a kampányát a Gatorade energiatal is, amelynek filmjeiben ehhez hasonló szituációkat bontottak ki humorosan, az üzenet pedig csupán annyi volt, hogy a sportital azoknak is tökéletes választás, akik nem profik és mással keresik a kenyerüket. Ennek megfelelően egy szimpatikus házassági tanácsadót, egy látszólag finomlelkű zenetanárt és egy korrektnek tűnő orvost hallunk munka közben. A mondataik alatt azonban focizni látjuk őket, ahol megvillantják valódi, a legkevésbé sem vonzó énjüket, ami persze szöges ellentétben áll a munkehelyi viselkedésükkel és szövegükkel. Nézd meg az agresszív zenetanárt, a tovább után pedig a kötekedő orvost és az önző analitikust is!
Zenetanár:
Orvos:
Pszichiáter:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.