Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Abból a feltételezésből vagy ha tetszik tényből kiindulva, hogy a palackozott ásványvízfogyasztás sokkal inkább divat, mint természetes szükséglet, a New York-i székhelyű TAP'D NY cég egy merész lépésre szánta el magát. Azoknak, akik ragaszkodnak a palackozott vízhez piacra dobták a palackozott csapvizet. Ez még második hallásra is elég nagy ökörségnek hangzik, de azért van benne némi logika. A kampányban ugyanis arra buzdítják az embereket, hogy igyanak csapvizet, és ha már annyira nem bírják ki palackozott víz nélkül, akkor ahelyett, hogy mondjuk a Fiji-szigetekről származó vizet szállítatnák ide magukhoz, inkább a közelből származó tiszta, finom és teljesen ártalmatlan csapvízzel oltsák a szomjukat.
Ne vásárolj palackozottat! Ha mégis muszáj, akkor legalább vegyél helyi vizet! - hangzik a cég jelmondata, amiben ha nagyon akarom, azért felsejlik némi ráció. A sznobhatás kedvéért ráadásul igazi killer dizájnt is csináltak az új terméknek, ami annyira jól néz ki, hogy azonnal megszomjazik tőle az ember. A palackok oldalára ráaádsul remekbe szabott, az ásványvízhíveket fikázó mondatokat is tettek. Az olyan szövegek, mint: "A víz készítése közben nem károsítottunk egyetlen gleccsert sem", "Palackozott víz, a furcsa kiejtés nélkül" vagy az "Univerzális, újratölthető palack!" egytől-egyig gyöngyszemek. Érdemes értük a képre kattintani, és a többit is elolvasni. Ha pedig valaki még ennél is többre szomjazik, akkor olvasgassa a blogjukat, ahol rendre beszámolnak az értelmetlen, túlzó, az Alpok csúcsairól vagy a magma közepéből Amerikába szállított ásványvizekről.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: