Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A hétvégén chimie jóvoltából már érintőlegesen volt szó a Generali biztosító imidzsváltó kampányáról, illetve annak egyik printjéről, ami belőle finoman szólva sem váltott ki lelkesedést. Ez a vélemény sok más emberével is összecseng, akik szerint a printtel még csak nem is lenne olyan nagy baj, a film viszont ahelyett, hogy valami újat akart volna mutatni egyszerűen fogott két másik szintén print hirdetésre való geget, és azokat megmozgatva, egymás mögé fűzve tákolt össze egy közepesen unalmas reklámszpotot. Még olyan vádat is hallottam, amely szerint a Generali egész egyszerűen fel akart még ugrani az elúszni látszó hajóra, és egy vezércsellel gyorsan beállt a debil reklámcsaládokkal operáló ügyfelek sorába, mivel a sárgaházból szabadult üldözési mániás apuka védekezőtechnikáit bemutató filmben tulajdonképpen erről van szó.
Mások viszont viccesnek tartják a fürdőkád mellett őrködő, háza köré többméteres téglafalat emelő, a kocsi köré vizesárkot ásó családfőt, és hálát adnak az égnek, hogy egy biztosító egyáltalán megpróbálkozott valami vicces dologgal. Ez persze önmagában még nem ok az örömre, de szerintem is méltányolandó igyekezet, hogy a sablonos, semmitmondóan kockázatmentes koncepciók után valami szórakoztatóbb dologgal próbálkoznak. Aztán, hogy ez találkozik-e a fogyasztók tetszésével, átlépi-e az átlag reklámfogyasztó humorküszöbét, az már csak az értékelésből meg a kommentekből fog kiderülni. Így már csak ezért is szavazzatok minél többen. Na persze csak ha mertek.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.