Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Megtörtént, aminek meg kellett történnie. Sőt, a Raiffeisen Banknak már sokkal korábban meg kellett volna szabadulnia az egyre debilebbé váló reklámcsaládtól, sőt ha őszinte akarok lenni, szerintem el se kellett volna kezdenie a sorozatot. Pápápáék leginkább az azóta szintén megszűnt TV2-es XXL című "szórakoztató" műsor színvonalára megcélzott humorú kalandjai már az elején is csak kevesek arcára tudtak mosolyt csalni, de ahogy telt az idő, úgy lettek egyre fárasztóbbak, érthetetlenebbek és értékelhetetlenebbek a rafis szpotok. A stipi-stopival egy olyan mélységet ért el a sorozat, amit már nem lehetett űberelni, így az sem hozhatott megújulást a "koncepciónak", hogy még lejjebb viszik a színvonalat.
Ekkor láthatták be a cég marketingesei, hogy kár tovább lovagolni a döglött jószágon, és több ételme van valami új megoldást keresni. Ennek lett az eredménye ez az új film, amelyet azóta már egy másik is követett, amiben a nemrégiben még a Magyar Telekomnak a tévékészülék előtt filmet rendező Oberfrank Pál mézesmázaskodik egy kertészetben. A kampányok mögött meghúzódó gondolat az lehetett, hogy a pénzügyeket le kell vinni az egyszerű emberek szintjére, és hétköznapi példákon keresztül kell őket elmagyarázni. Azok kedvéért, akiknek Tömör professzor nem tudott világosságot gyújtani az agyában, most belepakoltak a reklámokba egy "jófej" fickót, aki egy egyszerű hasonlattal helyreteszi a barátja fejében a hitelrendezés koncepcióját. Az új szpotban ugyanezt a szerepet tölti be a "jófej" férj, aki meg a betéti kamatokat magyarázza el a feleségének a futórózsákon keresztül.
Az elgondolás alapvetően nem hibás, hiszen a felmérések valóban azt mutatják, hogy a lakosság pénzügyi ismereteit nem lehet eléggé alábecsülni, így egy effajta edukatív koncepcióval akár sikeres is lehet a bank. A bajt én sokkal inkább ott érzem, hogy a nagy népnevelő igyekezetben elfelejtettek azzal is foglalkozni, hogy a reklám akár csak egy kicsit is érdekes legyen. Unalmas, jóbanrosszbanos élethelyzeteket és párbeszédeket kapunk, majd a végén egy meglehetősen lapos zárópoént. Nem rossz az egész, csak valahogy olyan semmilyen. Persze lehet, hogy ti másként vélekedtek a filmekről. Szavazzatok, és kiderül.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: