Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] OKI: kerekes

 

Feltételezett ügyfél: OKI

Tisztelt Galla úr!

Köszönöm, hogy vállalkozott a felkérésre. Asszisztensem nyilván már elmondta a részleteket, én csak megerősíteném: valami olyan abszurd, csavaros dologra vágyunk, mint amilyet a Holló Színházban Önök is rendszeresen eljátszanak. Beláttuk, hogy a termékeink elég unalmasak - ezért szeretnénk valami őrületet a szakma legnagyobbjaitól.

 
Szabad kezet adunk, a lényeg, hogy üzleti döntéshozókhoz szólunk, tehát üzletember / irodai tárgy szerepeljen a képen. Illetve esetleg utaljunk a nyomtatóink legjellemzőbb tulajdonságaira (a kutatási eredményeket csatolom, a leggyakrabban említett 2 jellemző a nagy méret és a zajos működés volt).   

Nagy izgalommal várjuk javaslatát, Mester!

D. Lajos, marketing menedzser

UI: Egy valami fontos még: az igazgatóság egy tagja nem fogékony a szóviccekre, így az OKI-DOKI és hasonló poénokat kérjük, mellőzze.

A feltételezett válasz:

Tisztelt D úr!

Köszönöm megtisztelő megbízását, azt hiszem, a legjobb helyre fordult, ahogy mondani szokás, abszurditásban annyira erős vagyok, mint fától az erdő! 

De inkább let's tap into the ratatouille - azaz csapjunk a lecsóba! Ötletem a következő: 

Adott a nyomtató. Ez eddig talán nem abszurd. De kerüljön egy mezőre! Ez már az. Kerüljön mellé egy üzletember (ahogy kérték). Ő üljön egy gurulós széken (irodabútor, szintén az elvárások miatt). Tegyünk alá egy vidéki utat - emberünk ezen furikázik. Mármint a székén (fordítva ül, úgy vezeti!). És persze fejeljük meg egy jó mondattal: emberünk ugyanis megvallja, hogy csak azért kénytelen a széken gurulni, mert nincsenek a nyomtatójának kerekei! Ezzel egy füst alatt utalunk nyomtatónk tulajdonságaira is (zajos és nagy, már igazán csak a kerekek hiányoznak róla ahhoz, hogy kocsi legyen).

A fenti lenne az alap. Arra az esetre, ha nem lenne elég abszurd, írtam még két extrát is, lehet válogatni:

A: Fokozzuk az autó-hasonlatot! Monjda azt üzletember, hogy ha kerekei lennének, hétvégén is ezzel járna - ezzel diszkréten arra utalunk, hogy még kerekek nélkül is elég jó a nyomtató arra, hogy legalábbis hétköznap ezzel járjon. Ebből a sztoriból egyébként szívesen csinálnánk egy afféle Hülye Járások Minisztériuma szerű kis szkeccset, ha van rá lehetőség - jól kiegészítené a kampányt.

B: Üldözze az üzletembert az úton pár görkorcsolyás bika. Legyen az ölében egy vörös OKI nyomtató (ez esetben a rét más pontjára már nem kell tenni). 

Üdvözlettel,

Galla Miklós

Címkék: briefblog

2008.11.14. 12:01 chimie 18 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr58761457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.11.13. 19:44:31

A teljesség kedvéért a bodycopy (ezt már nyilván nem Galla úr fogalmazta, hanem valamelyik sótlan termékmenedzser):

Megbízhatóságával lenyűgözi tulajdonosát. Miközben a legmodernebb kényelmi extrákat vonultatja fel, gazdaságosságban is verhetetlen. Nem csoda hát, hogy olyan nehéz tőle megválni a hétvégére.

KTamas 2008.11.14. 12:48:46

"De inkább let's tap into the ratatouille - azaz csapjunk a lecsóba! "
áááá ez a nap poénja :D

egygrafikus 2008.11.14. 13:46:00

nagyonhülye :)))))))))

marsellus wallas (törölt) 2008.11.14. 13:50:07

asszisztens akkor is 2 sz, ha vicc

Ádám 2008.11.14. 17:14:10

Egyszerűen én nem hiszem el, hogy ilyen van. Nem térek magamhoz.
Nem értem, tényleg. Vagy ez valóban annyira favicc mint amilyennek tűnik?

Ehhez képest még a MÜSZI is jobb volt!

Ez olyan "nagyot akartak f*ngani de

Vitamin 2008.11.14. 22:27:59

Ááááááá!!!!!!
Kegyetlen vagy chimie, mint mindig.
Sajnálom, hogy végül nem a bikásat választották:)))))

bruteman 2008.11.15. 03:30:55

Igazság szerint nekem k*ára tetszik a poén:) Mondjuk talán a célcsoport létezését kérdőjelezem meg, kivitelre kicsit olyan hmmm... Interspar/Praktiker stb. típusú.

kalman51 2008.11.15. 07:58:52

én a hvg-ben láttam ezt a hirdetést (el is olvastam valamiért) és emlékeztem rá , vagyis nálam működik a dolog.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.15. 09:12:02

De szép :)) A let's tap into the ratatouille-t hozzáadtam a Tükörszótárhoz, egyenesen a come on my Bodri dog, pick up your camping set mögé!
www.tukorszotar.hu/index.php?page=hot

"még kerekek nélkül is elég jó a nyomtató arra, hogy legalábbis hétköznap ezzel járjon" :-))))))

Panasony 2008.11.15. 09:18:48

Na emberek. Akinek ez a reklám bejön, meg működik, meg tetszik, az megérdemli, hogy világ életében ilyen szarokat nézzen. Mindenki a reklámügynökségeket, eg ügyfeleket szidja, hogy nem elég kreatívak, aztán mindig kiderül, hogy van egy olyan széles humortalan réteg, akiknek pont ez a mostani szar való. Gratulálok!

dinoszaurusz 2008.11.15. 11:33:48

akkor is sz@r a reklám
és ez az íromány is fostalicska, hatványozottan az
akkor is, ha nem tetszik az elkövetőjének, és ezért kiszedte a korábbi véleményemet

szólásszabadság pedig van
de úgy látszik, szólás utáni még mindig nincs

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.15. 12:42:12

dinoszaurusz
Én szedtem ki a kommentet, nem az írója, mert irtózatosan fel tudom magam baszni az ilyen foghegyről odavetett, megindokolatlan, hűdemegmondom a frankót hozzáálláson. Nem a kritikával van a baj, hanem a tálalással. De ha neked ennyire fontos, hogy a magad választékos módján közöld a világgal, mennyire űberfostalicska ez a poszt, akkor benthagyom, nehogy emiatt kelljen visszajárnod.

Mellesleg vetted magadnak a fáradságot, hogy mielőtt leszarozod megnézd, mi a szent szőr az a brief blog? Mi az apropója, célja ezeknek az írásoknak?

Volume 2008.11.15. 12:51:21

Kedves dinoszaurusz. Ha nem tetszik, ne olvasd. Bonyolult?

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.11.15. 13:29:01

kalman51: ez egy visszatélő vélemény, hogy mivel emlékezetes, tulajdonképpen célt ér a reklám, mégha nem is túl elegáns módon.

Csakhogy nem mellékes körülmény az sem, hogy mire is emlékszel / mit üzen? A bodycopy alapján gondolom azt akarták volna elmondani, hogy az oki nyomtatók megbízhatóak, gazdaságosak (satöbbi - a dolog nyilván ott kezdődik, hogy nincs is semmilyen megfogható üzenetük). Ezek közül a kép + headline egyikhez sem kapcsolódik. Mint "életérzés" viszont nem működik (az irodai nyomtató piacon valószínűleg ennek amúgy sincs túl sok esélye).

bulgakov 2008.11.17. 12:27:48

viszont köztünk van az alkotó is valszeg "volume" személyében, aki önérzetesen védi művét, ami dícséretes egyébként, jó, ha van az embernek meggyőződése, még ha az rssz is. szakmailag annyit tudok neki javasolni, hogy ha esetleg otthagyja jelen munkaadóját és nyakába veszi a portfólióját, ezt a remeket hagyja ki belőle. legjobb lenne, ha mindent kihagyna belőle egyébként, és jelentklezne stratégia tervezőnek. ha már nem az.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása