Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kíváncsi vagy a holnapi lottószámokra?

Klasszikus poén, aki látta a Vissza a jövőbe sorozatot, annak akár már szakállasnak is tűnhet. De mégis, ebben a formában, közszemlére téve valahogy mégis működik, én legalábbis mosolyogtam rajta. Ilyenkor fogja el csak igazán a sárga irigység az embert, hiszen milyen jó lehet ügynökségi kreatívként az akciós jögi szöveg korrektúrázása helyett egész nap csak ábrándozni, és olyan dolgokat kitalálni, amelyek egy elképzelt, tökéletes, azaz Absolut világban máshogy lennének. Merthogy az Absolut vodka kampányának éppen ez az alapötlete, és bizony már egy jó ideje fut nagy sikerrel.

Ebből a sorozatból nekem még mindig a normál tarifás Lamborghini és Porsche taxik tetszettek a legjobban, amelyeket még 2007-ben, a kampány indulásakor eresztettek ki az utcákra. Ennek nagyszerűsége persze nem von le semmit a lottószámos ötlet értékéből, pláne ha valakinek esetleg tényleg bejönnek. Egy próbát talán megér, bár ha most a poszt hatására többen is megjátszák őket, és 100 emberrel kell majd osztoznom a fődíjon, az életben több svéd vodkát nem iszom. Forrás: advertolog

Címkék: humor pia köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr86781883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allasaneten · http://www.allasaneten.info 2008.11.23. 15:16:53

Ez egy ötletes vírusmarketing.
Hát, én úgy élek jól, hogy nem nyertem a lottón. De találtam egy jó bizniszt. Készítettem egy oldalt erre, hogy megosszam veletek.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.23. 16:33:50

In an Absolut world the previous comment wouldn't be deleted...

Ronald 2008.11.23. 17:29:56

Megint ki van velünk kúrva: itt 6 darab tuti nyerőszám van...a Hatoslotón viszont nincs 63-as.

Mindig mondtam én, hogy rossz helyre születtünk :-))))
.

Szemüveges Béla Bácsi 2008.11.23. 17:51:10

Köszönöm kisunokám, hogy belinkelted ezt a képet!

bulgakov 2008.11.24. 11:29:31

állas neten
"ez egy ötletes vírusmarketing"
a tiéd viszont nem az...nem maradt pénzed promóra, hm?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása