Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
David Beckham és a Pepsi útjai 10 év után elválnak egymástól. Ez a borzalmas hír futott körbe a világsajtóban az elmúlt napokban, még az egyik legtekintélyesebb reklámszakmai folyóirat, az AdAge is erről cikkezett erről, feltéve a sokakat foglalkoztató kérdést, hogy ez az esemény vajon a Beckham márkanév végleges lehanyatlásának a jele-e?
És hogy miért kezdik temetni a magát épp az angol válogatottba visszaküzdő sztárt? Mert tavaly, amikor az amerikai futball-ligába szerződött, a Gilette-tel fennáló többéves és sokmillió dolláros reklámkapcsolata is véget ért, vagyis a két legjelentősebb megbízója betette neki a kaput. Persze azért nem eszik ilyen forrón a kását, hiszen Beckham az Adidas-szal, a Motorolával és az Armani márkával még szerződéses kapcsolatban áll, így nem kell attól félni, hogy a reklámozók kedvenc kirakatfocistája nem tudja majd miből öltöztetni a feleségét. Egyelőre még nem kell a - mellesleg fél évre teljesen nyilvánvalóan csak reklám célból, csillagászati összegért - éppen a Milan csapatához szerződő angol sztár javára gyűjtést rendeznünk, hogy mire az adidas is kiebrudalja, legyen majd miből fenntartania a világ különböző pontjain álló villáit.
Nem vagyok én ellensége Beckhamnek, sőt, kifejezetten jó focistának tartom, de az utóbbi időben akkorára fújták a körülötte lévő marketinglufit, ami már sokszorosára rúg az ő tehetségének és jelentőségének. Ami most történik, az szerintem sokkal egészségesebb folyamat, mint amit idáig láttunk. A Pepsi például éppen azzal építi a márkáját, hogy búcsút int a focipálya helyett egyre inkább csak a bulvárlapokban nyújtott teljesítményéről híres játékosnak, és filmjeiben többek között olyan játékosoknak ad helyet, mint Messi vagy Fabregas. Persze attól nem félek, hogy Beckham előbb-utóbb bekövetkező lelépésével majd eladható megasztár nélkül maradna a futballvilág. Sőt, kifejezetten kíváncsi vagyok, ki lesz majd a következő, akit ekkorára fúj majd a reklámipar. Én egyébként Cristiano Ronaldóra tippelek, néhány év múlva kiderül, jó lóra tettem-e, és befújhatom-e magam a róla elnevezett parfümmel.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.