Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Flashmobokról készült videók már évek óta keringenek a videómegosztókon, ahol hatalmas nézőszámokat produkálnak. Nem is csoda, hiszen szinte minden állatul tud kinézni, ha nagy tömegben csinálják legyen szó párnacsatáról, nindzsatámadásról vagy éppen metrózás közbeni gatyaletolásról. Így aztán várható volt, hogy előbb-utóbb valaki lecsap majd rájuk, hogy kipasszírozza a bennük rejlő reklámlehetőséget. Próbálkoztak már ezzel többen is, sőt, a Bodies kiállítás kapcsán még egy erőtlen hazai példának is tanúi lehettünk. A legtöbb ilyen kísérlet azonban erőltetetten hatott, nem tudták az egészet a reklámüzenethez kapcsolni. A T-Mobile-nak viszont az a nagy szerencséje, hogy a nemzetközi kommunikációs stratégiája tökéletesen egybecseng a flashmobokkal. A "Life is for sharing" szlogen nagyszerűen a végére ragasztható egy ilyen akciónak, hiszen a lényege, hogy egy közösség tagjai leszerveznek valamit maguk között, amit a kívülállók lefotóznak, lefilmeznek, hogy azt megoszthassák másokkal is.
Ezt a lehetőséget látta meg a londoni Saatchi, az ötletet pedig tett követte, amelynek eredményeképpen most csütörtökön meg is volt az első T-Mobile akció. Londonban, a Liverpool streeten egy hatalmas táncjelenetet adtak elő a beépített emberek, nagy meglepetést okozva az éppen arra járóknak. A több száz táncos egy előre begyakorolt koreográfiát adott elő, hol keringőzve, hol ugrálva, hol meg különféle formációkat bemutatva. Mindebből egy reklámfilm is készült, amit a videómegosztókon pörgő rengeteg saját és a járókelők által megosztott film mellett a tévében is adásba tettek. A premierre alig 48 órával a rejtett kamerás felvételek elkészítését követően a Channel 4 csatornán futó Celebrity Big Brother teljes reklámszünetében került sor.
Érdekes kampány, majd meglátjuk, mi lesz belőle. Azt meg, hogy az alapvetően civil kezdeményezésből induló flashmobok mennyire hitelesek egy nagyvállalat előadásában, ki-ki döntse el maga. Kíváncsi leszek, hogy hozzánk is eljutnak-e ezek az akciók. Addig is, aki többre kíváncsi, vagy szeretne a kulisszákl mögé pillantani, az itt nézegethet további videókat. Forrás: advertolog
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.