Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy terméktulajdonságot sokszor úgy lehet a legjobban és legérzékletesebben bemutatni, ha a reklámban egész egyszerűen csak demonstráljuk azt. Ehhez persze nem árt kitalálni valami olyan trükköt, amire csak az adott termék képes. Minél őrültebb, minél látványosabb a módszer, annál jobban belevésődik majd a nézők fejébe. A Lexus ES esetében a kreatívoknak az volt a feladatuk, hogy az autó rezgéscsillapító rendszerének tökéletességét mutassák be egy egyszerű, mégis hatásos módon. Rövid gondolkodás után meg is szülték az ötletet: Építeni egy kátryavárat egy ES tetejére úgy, hogy amikor a végén beindítják az autót, egyetlen lap se billenjen le a helyéről.
Persze könnyű dolguk volt, hiszen nem a saját hímtagjukkal verték a csalánt. A munka neheze egy Bryan Berg nevű fickóra hárult, aki mellesleg a "Kártyavárépítés világbajnoka" kétes értékű cím büszke tulajdonosa. Ha eddig stresszesnek hitted a melódat, nézd meg Briant a kártyavár építéséről szóló werkfilmben, ahogy két méter magasan, egy létra tetejéről pakolgatja a kártyalapokat. A werket már csak azért is érdemes megnézni, mert sokkal érdekesebb és látványosabb, mint maga a reklámfilm, amiből egyszerűen nem jön át az, hogy ez az egész nem számítógépes animáció, hanem egy megszállott fickó 18 napi izzadságos kétkezi munkájának eredménye. A reklámot a Lexus természetesen a Super Bowl alatt fogja majd sugározni, de a reklámfanatikusok már most megsasolhatják.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.