Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No comment: Geszti Péter a legsikeresebb marketinges

"Másodszor jelentkezett a Jövő a jelenben kutatásával a TNS Hungary és az Omnicom Media Group (OMG). Tavalyi anyagukhoz hasonlóan ezúttal is a kommunikációs csatornák jelentőségét és várható jövőbeni elmozdulásokat vizsgálta a két cég. A válaszadók, mint a megbízói oldal képviselői azonban nemcsak büdzséjük megoszlásáról nyilatkoztak, hanem arról is, hogy ma Magyarországon ki nevezhető sikeres marketingkommunikációs szakembernek. A válaszadók sok nevet említettek, ami jelentheti azt is, hogy ebben a szakmában sok sikeres ember tevékenykedik, ám jelentősebb szavazatmennyiséget kapó szakembert keveset találunk. Jellemző, hogy az első helyre befutó Geszti Pétert is mindössze 9-en említették spontán."

Forrás: kreatívonline

Címkék: no comment

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr3918808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.02. 19:57:46

Azon gondolkodtam, kit említhettek még? Fabríciuszt? Rézbandit? Sast? Rejtély.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.02.02. 20:37:08

:D Ja de ő nemisigazimerinkábbmédiaarc. Olyan autodidakta, kinevezte magát mint mekk elek. :D

Mitte 2009.02.02. 20:51:40

geszti akkora marketinges piciny kis hazánkban, mint amennyire számít Magyarország mint marketing vagy média piac...

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.02.02. 21:07:07

geszti? biztos azért, mert csinált két jó plakátot.

Remy 2009.02.02. 21:14:11

Az egész már csak azért is érdekes, mert geszti gyakorlatilag évek óta kivonta magát az operatív munkából, és maximum a büfé miatt megy be néha az ügynökségre.

the_virus_project 2009.02.02. 21:16:04

Ehhez a titulushoz valószínűleg ez is kellett: vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=221151&fr=hk
Az Akció azóta sem működik? Én nem úgy látom...

mnmnbkhj 2009.02.02. 21:18:46

Akkor ez pont egyenlő a nullával.

Kétkerék · http://bringavideo.hu 2009.02.02. 21:26:41

Én azt látom, hogy menő Gesztit szidni a reklámszakmában. Hozzáteszem, hogy én nem értek a reklámhoz. De végülis ez egy elég egyszerűen levezethető képletnek kéne, hogy legyen.

Ki mennyit keresett a megbízóinak a reklámokkal. Ez dönti el szerintem, hogy ki a jó és nem a szimpátia.

Mondom még egyszer egy hozzá nem értő emberként szóltam hozzá. De neféljetek a focihoz is hozzászólok ha arról van szó. Mert hát az sem túl bonyolút 22 ember fut egy labda után......

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.02. 21:32:39

Kétkerék
A reklámszakmában mindenkit divat szidni, nemcsak Gesztit. Csak mivel ő állt a reflektorfény kellős közepébe, ő kapta a legtöbb rohadt paradicsomot is. A furcsa, hogy már rég kiállt onnan, sokan mégis az ő árnyékát látják a legerősebbnek, pedig többen is vannak, akik esezeveszett energiákat mozgosítsanak, hogy a helyére ugorjanak, és ők lehessenek az új reklámmegmondók a hazai médiában.

brutusbrutalis 2009.02.02. 21:43:00

Geszti az egyik legnagyobb tehetség a mai Magyarországon. Dedikációja itt tekinthető meg:
autogram.blog.hu/2009/01/28/geszti_peter

Old Surehand 2009.02.02. 22:48:20

Brutusbrutalis Te tök hülye vagy!
Vagy Geszti
Vagy mindkettő?

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.02.02. 22:52:08

OFF: Kétkerék: tényleg lehet mérni a hatékonyságot, de nem mindig pénzben. :) Én pl. rengeteg imázs kampányt csináltam, tök jók lettek a végére, bele lehet jönni, mint a biciklizésbe.
Leginkább az on-line kampányokat imádtam, mert maximalista vagyok és perfekcionista, és imádtam, hogy azonnal tudtam mérni indextools-szal a hatékonyságot (most már yahoo), volt, amikor pár óra múlva lecseréltettem bannert/linket, mert láttam, a felfutása nem olyan lesz, mint kéne. :) A rendezvényeken meg lehet látni, mennyien jönnek el... stb. Tök jól lehet mérni a hatékonyságot, de nem mindenki költ annyit, vagy foglalkozik vele annyit, hogy belejöjjön, hogy legyenek elvárásai, stb.

www.effie.hu/ Ez egy díj, amelyet a kül. kampányok hatékonysága alapján ítélnek oda. Persze ez is szubjektív. Szerintem aki sokat dolgozik, és jól, az nem ér rá magát reklámozni (persze kéne). Na ennyi. bocs ha túl sok volt.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.03. 07:25:03

Jajmár, Geszti az ájpod arca, mer az ájpod az nem is empéhárom lejáccó hanem ÉLETSTÍLUS (ezt a hülye Geszti mondta)

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.02.03. 07:44:17

És Ő a legkorrektebb üzletember kicsiny hazánkban!

Geszti reklámcége is az APEH adóslistáján
2008-05-07 08:03
Geszti Péter reklámügynöksége, a délegyházi székhelyű Akció Reklámügynökség Kft. a 16. helyen szerepel a 180 napot meghaladó, 100 millió forint feletti tartozással rendelkező cégek sorában az APEH "feketelistáján" .

borpancsoló 2009.02.03. 08:00:08

@(nem mindig)józan paraszti ész: Mondjuk az apeh feketelistára nem nehéz ám felkerülni. Akkor is oda raknak, ha csak csúnyán néz rájuk az ember. Az hogy 100 millás tartozása van 180 napon felül, lehet azért is, mert valamelyik adótételen veszekszik a mélyen tisztelt (nyalint) hatósággal.

Persze valószínűbb, hogy nem erről van szó. :) De pusztán erről ítélni nem szabad.

(előre bocsájtom, én a pozitív listán vagyok - leszek - , szóval nem a saját akolt védem :DD )

Amúgy ami reklámkampányokat én ismerek a Gesztitől (nem sokat), azok jók voltak, más kérdés, hogy rohadt unszimpatikus, beképzelt egy ember.

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.02.03. 08:03:28

@(nem mindig)józan paraszti ész: borpancsoló >>

Szerinted mekkora bevételre van szükség 100 millás Apeh tartozás létrejöttéhez? Ez már tényleg Kreatív!

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.02.03. 08:39:57

@grigorij:
Ha jól tudom a marketing egyféle reklám, meggyőzni a potenciális(vagy már meglévő) ügyfeleket cégünk termékeiről, szolgáltatásairól stb. Látszik hogy Geszti milyen komolyan veszi ezt az egészet, hiszen a saját válalkozását is el kell "adnia". Nincs is meggyőzőbb az ügyfelek számára mint 100 milla tartozás.
Konklúzió:Mindegy mit csinálsz, mit akarsz eladni, lehet az szar is, az a lényeg kifelé jónak tűnjön, azaz csapj be nyugodtan mindekit, károsítsd meg(ez sztem már súrolja a lopás, csalás fogalmát)és csak a zsebeddel törődj!

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.02.03. 10:23:40

Pár nap múlva felrakjuk a Geszti Péterrel készített interjúnkat. Úgy gondolom, hogy lesznek benne számotokra érdekes dolgok. :)

anemic royalty 2009.02.03. 11:22:48

borpancsoló ismered Gesztit?

vagy miért írod, hogy unszimpatikus és rohadt beképzelt?

én ismerem és egyátalán nem ilyen, de felesleges ezt mondanom, mindenki olyan jól "tudja"...

egyébként olyan szó nincs, hogy unszinpatikus, csak antipatikus...

csészekávé 2009.02.12. 08:31:26

elég lehangoló ez a thread, a poszttól eltekintve

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása