Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Maffiózók összegyűjtött káromkodásai

Ha van sorozat, amiben sokat káromkodnak - Gordon Ramsay-t nem számítva - az a Sopranos, vagyis a Maffiózók, amelynek főhősei egy olasz maffiacsalád tagjai. Én imádom ezt a sorozatot, gyakorlatilag végtelenszer újra tudnám nézni az egyes részeket, ezért mindent, ami ezzel kapcsolatos gyermeki örömmel fogadok. Így volt ez a Viktor Solomon rendező által elkészített kisfilmmel is, ami nem tartalmaz mást, mint a sorozatban elhangzó káromkodásokat. Abból viszont az összeset, ami a 6 szezon részeiből összeollózva egészen pontosan 27 percet tesz ki.

Először értetlenül figyeltem a filmet, aztán elkezdtem röhögni, végül pedig hipnotizálva bámultam a képernyőt. Értelme az égvilágon semmi, de egy poénnak mindenképpen jó, pláne ha az ember rajong a sorozatért. Ha másra nem is jó, arra mindenképpen, hogy bebizonyosodjon, mennyivel szegényesebb nyelv az angol, ha káromkodásra kerül a sor. A jelenetkben szinte végig a Fuck - fucking - fuck - fuck - shit sorminta váltakozik, néha egy-egy bullshittel vagy motherfuckerrel megszakítva. Akik nem látták a sorozatot, azok nem biztos, hogy értékelik majd, de nekik már csak a spoilerveszély miatt sem ajánlott ennek a fucking shitnek a végignézése.

 via: boingboing

Címkék: humor tévé inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr60932788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika85 · http://funkyforum.hu 2009.02.09. 20:50:41

Volt benne egy I Love You is :)

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2009.02.09. 21:06:58

aww pont az i love you-t akartam énis írni. :DDDDD

Mikor Sodrócki 2009.02.09. 21:07:25

Az angol nyelv egyáltalán nem szegényes , és nagyon sok fajta szitokszó van benne . Te is csak a b...meg és a k..va szavakat használod általában , nem ?

Ha rendes káromkodást akarsz hallani , ajánlom a Deadwood vagy a The Wire szintén HBO-s sorozatokat . SZóval legyél szíves nem egy sorozat alapján , vagyis inkább csak egy sorozat káromkodásai alapján elítélni egy nyelvet .

Mint magyar , lehetnél inkább másra büszke .

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.09. 21:24:58

Sodrócki
Oké, a Wire-ben tényleg vannak kacskaringósabb kiszólások is, de azért alapvetően szerintem nem vitás, hogy a magyar nyelv sokkal gazdagabb ezen a téren az angolnál. Azt meg nem értem, miért ne lehetne erre büszkének lenni, ez is csak a nyelvi kreativitás egyik megnyilvánulási formája.

Mikor Sodrócki 2009.02.09. 21:28:39

Hm,érdekes. Én úgy tudom , az oroszok és az arabok is cifrábban káromkodnak , mint mi . Akkor ebben sem vagyunk világelsők , úgy látszik .

Szerintem az , hogy az angol nem ennyire gazdag , az sztereotípia . Én még nem találtam olyan magyar szitokszót , amire nem lett volna valami hasonló az angol nyelvben .
Az viszont elvitathatalan , hogy az életben a leggyakrabban és leghosszabban a magyarok káromkodnak .

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.02.09. 22:35:58

Hehehe, nagyon jó kis videó, de szerintem nem teljes. Egy csomó rész eszembe jutott, amiben voltak durva káromkodások, de kimaradtak.

(Hozzád hasonlóan én is ezerszer láttam már a részeket :) )

Delinquent 2009.02.09. 23:17:17

Gordon Ramsay mindent ut!

evp 5.5 2009.02.10. 00:18:05

....bunch of shit kicking redneck cockholsters...

INSIDER 2009.02.10. 02:50:38

@Mikor Sodrócki: Hm, beszélsz esetleg oroszul, vagy arabul? Nem? Az baj, mert az arabok kispályások hozzánk képest. Peace!

Önjáró Talajgyalu 2009.02.10. 10:05:01

@Mikor Sodrócki:
"Én még nem találtam olyan magyar szitokszót , amire nem lett volna valami hasonló az angol nyelvben."

Akkor ezt legyszives angolra forditani, ugy, hogy a karomkodasok is megfelelo sullyal es hangsullyal atjojjenek:
www.jgytf.u-szeged.hu/~tj/leanderlevel.mp3

Koszi! :)

vargabélabálint 2009.02.10. 10:45:56

Úgy 2 percig vicces, aztán unalmas.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.10. 11:14:21

vargabébálint
2 önfeledt perc a mai világban felbecsülhetetlen:)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása