Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: A Kistehén újra akcióban

A Kistehén annak idején, amikor a moziban futott néhány film előtt amolyan vizuális aperitívként, hatalmas siker volt. A teljesen debil figura egy pillanat alatt belopta magát a nézők szívébe, majd az internet és a szájmarketing útján gyorsan meghódította a többieket is. Mindenhonnan a rajzfilmben hallott, idegesítő kornyikálás szólt, amit lehetetlen volt kikerülni. Mint ahogy az várható volt, a Kistehén piacosítása nem váratott sokáig magára, és rövid időn belül máris reklámfigura vált belőle. Akkor azonban még a kult jellegét próbálták meg kihasználni, és a Sziget fesztivál kabalafigurájává tették, ami egész közel volt az alkotók elképzeléseihez.

Aztán teltek-múltak az évek, a Kistehén pedig lassan megögeregedett, emléke megkopott. Ekkor jött egy francia tejipari cég, ami egy egészen fura koncepcióval lépett be a magyar piacra. Termékeit egy újonnan létrehozott, Kistejesnek nevezett márka ernyője alá pakolta be, aminek logója egy kisfiú lett. Hogy a terméknév volt-e előbb vagy a Kistehén tojása, azt meg nem mondom, de tény, hogy volt ráció abban, hogy a kampányhoz leporolták a jö öreg szarvasmarhát, és újra akcióba küldték az agysejtek ellen. Ha mást nem is, feltűnést mindenképpen sikerül kelteniük az állattal, amelynek humora és stílusa helyett immáron inkább csak az idegesítő infantilitilizmusa maradt meg. A gügye gyerekrímek, a béna dal, a rajzolt világ és a kisfiúval súlyosbított reklám mind olyan érzést keltenek, mintha ez egy gyerekeknek szóló márka lenne, amit viszont a termékpaletta egyáltalán nem támaszt alá.

Nem tudom eldönteni, hogy itt egy hatalmas baklövésről van szó, vagy pedig egy olyan előre megtervezett kommunikációs stratégiáról, amelynek kibogozásához nem rendelkezem kellő intelligenciával. Nézzétek meg a sokak számára elviselhetetlenül idegesítő, másoknak viszont nagyon is tetsző és cukinak tartott reklámot, és segítsetek eldönteni, hogy betaláltak-e az alkotók a sárga marhával vagy épp ellenkező hatást értek el a halottaiból feltámasztott Kistehénnel. 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (3,3/5)

Címkék: kaja reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr15931850

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dolgok 2009.02.10. 14:35:29

Are you talking to me?                 És itt eggy rokonértelmü, csak ez már eccer volt:

Trackback: Tudtad? 2009.02.10. 13:01:16

Úgy szeretlek, majd megeszlek! Néhány éve a Sziget Fesztivált reklámozta egy sárga, orrhangon éneklő figura, akit Kistehén néven ismerhettünk meg. Már akkor mindenkinek az agyára ment, de azt soha nem gondoltam volna, hogy a fán ülős, réten csücsülős…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trixilw 2009.02.10. 10:47:54

holy shit... Mit lehet erre mondani. Most várhatok pár percet amíg az agyam újrabootol és el tudok kezdeni dolgozni. Nem kellett volna.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.10. 10:52:47

trixilw
Nem olyan egyértelmű a dolog, mert ha megnézed a Youtube-os kommanteket, ott szinte mindenki áradozik, hogy milyen jó. A 3,1-es átlag is azt mutatja, hogy nem akad ki tőle mindenki.

Külföldi Viktor 2009.02.10. 11:48:27

ja, a cukiság blogot is sokan olvassák. boldogok a lelki szegények, főként ha ők a célcsoport...

trixilw 2009.02.10. 12:06:07

@reklámbuzi: A Győzike Show-t is sokan nézik. Rengetegen meg plazma-hitelt vesznek fel. Szóval nekem egyértelmű :)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.02.10. 13:06:30

Szerintem ez az olyan gáz, hogy az már vicces kategória...:)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.02.10. 13:07:33

Amúgy meg végre nem az unalomig ismételt bifiduszeszenzises bélflórás barátnőmajánlottás klisés szar.

Szóval szerintem végre valami megjegyezhető dolog. És az nem baj.

bspbsy 2009.02.10. 13:07:40

semmit sem számít hogy idegesítő-e a reklám értéke nem abban van, hogy tetszik-e neked a reklám: a terméket megismerik és ha megismerik, nem fogják azért nem megvenni, mert a reklámja nem tetszett.

debilgyik (törölt) 2009.02.10. 13:08:22

nem rossz ez, ha nyomják egy-két hónapig, ez is lessz olyan, mint anno a "gedappaaa" :-)

tapas 2009.02.10. 13:24:19

Javaslom, hogy bontsuk ketté a kommentelést.
A reklám hatékonysága egy dolog, valóban lehet szarral is eladni, de nem biztos, hogy ettől lesz nekünk jó (mármint azoknak, akik nem feltétlenül a Hab a tortánon nevetnek jóízűen).

Szerintem amiről érdemesebb beszélni, az az eredeti ötlet, a jó megvalósítás, a szellemes szöveg, a szép design stb stb. Tudom, hogy ezek meg tök szubjektív kategóriák, de szerintem jóval érdekesebbek és fontosabbak, mint az, hogy hány százalék profitot hozott a gyártónak a kampány. Illetve az se mindegy, de nem ugyanaz a téma.

Egyszóval szerintem felesleges azzal jönni minden szarral kapcsolatban, hogy eladja a terméket.

Persze 2009.02.10. 13:27:26

A naaagy kalauz rész speciel cuki

maglew 2009.02.10. 13:28:12

KÁR HOGY EZ A CÉG NEM A MAGYAR TEJET / TEJTERMÉKEKET PREFERÁLJA HANEM SZLOVÁKIÁBÓL HOZATJA BE A GAGYI, ROSSZABB MINŐSÁGŰ DE OLCSÓBB TEJET. VÉGÜLIS A REGGELI ITAL IS IHATÓ, MAX 2 NAPIG A WC-N ÜLSZ MIATTA

Karma · http://karma.blog.hu 2009.02.10. 13:53:16

kövezzetek meg de nekem tetszik :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.10. 14:05:25

Karma
Itt senki nem kövez meg senkit. Ha tetszik, adj neki magas pontszámot, aztán a végén kiderül, hogy egyezik-e az ízlésed a közzel!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.10. 14:05:40

Az viszont kifejezetten amatőr kategória, hogy a reklámban látható linken csak egy hófehér lap fogad egy "Honlap nincs elkészítve" szövegű linkkel, ami a tárhelyszolgáltatóra mutat (és az oldal egy idő után magától át is ugrik oda).

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.10. 14:12:54

fedor
Magától átugrik és még panaszkodsz? Vannak emberek, akiknek nem lehet a kedvére tenni.

szemig jimmy 2009.02.10. 14:13:10

A következő reklám a tiniknek szóló kistampon lesz!!

jaymz 2009.02.10. 14:13:51

fedor: a honlap eddig működött -bóklásztem arra én is-addict: ez, ha nem 1 brand kiépítésének 1 köve s te ezt nem tudod feldolgozni... nem érted, v magad is 1 kőmíllyes vagy, akkor mér' írkálsz baromságokat? ha szakmabeli, akkor...nem van több kérdésem. érveket, kidolgozást, tiszta szakmaji rejakcijókat várnék, nem sutyerák vagdalkozást!

waces · http://blog.waces.hu 2009.02.10. 14:14:50

ahhoz kepest, hogy mennyire hitvanyak mostanaban a reklamok (ertelemszeruen elsosorban az itthon keszitettekre gondolok) ez a darab kifejezetten aranyos lett. (pedig isten latja lelkemet alapvetoen gyulolom a kistehenet)

mobo 2009.02.10. 14:17:20

Szeréntem is tökjó, nincsen vele semmi baj.
Annyira jó a figura, hogy még egy bőrlehúzást nyugodtan elbír.
Spin-off.

is 2009.02.10. 14:17:26

hát nekem sok bajom van vele:
- a figura láthatóan (direkt?) nincs összedolgozva a háttérrel, nagyon sablonos, de ahhoz képest meg a háttér túl reális. vagy rózsaszín párduc, jó minőségű összedolgozással, avagy akkor a háttér is legyen elnagyolt. ez így 70-es évekbeli magyar reklám
- a narráció erőltetett, és üti a tehén szövegét, mert egész mondatokat mond, miközben a tehén csak szavakkal játszik.

szóval az ötlet akár jó is lehet, de ez a kivitelezés csapnivaló. én legalábbi nem akarom még egyszer megnézni.

jaymz 2009.02.10. 14:20:33

@is: rp, összedolgozva? barátom, miket néztél eddig?mér' kéne összvedolgozni??? kontraszt.hatás. elkülönülés. feldolgozás.mirőlbeszélsz?

hedit · http://edit.threefinch.com 2009.02.10. 14:20:59

sajnálom, de szerintem is infantilis, és idegesítő. :-(

majdazténtudom 2009.02.10. 14:24:17

jé. Én azt hittem, ez a szar eleve a szigetnek lett csinálva, csak azért nem lehetett ezt tudni az elején, mert így akarták be-vírusolni :) a köztudatba előbb.
debilgyik: geRappaa volt az, nem nem geDappaa ..és szerintem nincs annál szánalmasabb, mint amikor egy reklámról azonnal látszik, hogy olyasmi hype-ot szeretne, mint amilyen az volt: Legjobb példa szntem erre a fantás bambucha vagymi.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.10. 14:29:19

Ha leveszed a hangot, a mesevilág, amit csináltak, egészen jó. Kicsit, ahogy @is: is mondja, a tehén kilóg ebből a világból, de pl. a vonatablakban jól meg lett csinálva! A termékdoboz - értem, hogy valódi kép volt, mert így megismerhető a boltban - sokkal zavaróbb, hogy teljesen nem illik ebbe a képi világba.

Sőt, egészen konkrétan ez egy jellegtelen szar doboz. Mé' nem lehet legalább a fele SÁRGA, ha akkora koncepció van emögött? Egyszerűen nem ismerek rá a boltban, hogy "te, nem ez van a kistehenes reklámban?"

Szerintem édes a figura továbbra is, a nagy kalauzzal is megtalálja a hangot, de egy sima újraszinkronizálással elfogadhatóbbá lehetne tenni. A szöveg a kevés :( És emlékezzünk vissza, hogy annak idején, amikor mindenki beleszeretett, akkor ÉNEKELT, most meg csak gügyög. Dalban jóval hamarabb elmenne, és sokkal inkább kezdenék el csengőhangként használni azok a jópofajóskák, akik csengőhang-tuningolásra hajlamosak, ami lássuk be, megdobja a kultusz jelleget, és ingyen reklám.

mangorlo 2009.02.10. 14:30:27

ki a faszt érdekel ez a kistejes? tele van nyomva tartósítóval, meg cukorral. eszi a faszom meg

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.02.10. 14:30:45

Én is örültem, hogy ezt a kategóriát máshogy is lehet megközelíteni: finom. Végül is ezt várom egy élelmiszertől legelőször, aztán az egyéb termékelőnyöket veszem sorba. Kicsit emlékeztetett Angliában töltött időkre, ott is kicsit idióta volt sok reklám. :)

mangorlo 2009.02.10. 14:31:12

tvm meg nincs úgyhogy leszarom a kistehenet, meg a reklámozó buzikat is

min 2009.02.10. 14:32:50

Teljesen jó. Egy reklám legyen vagy nagyon szar vagy nagyon jó. Az utóbbi drága az előbbi olcsó és sokáig köztudatban marad. Ezért faszság tanulni a marketinget mert hiába van egy vonal amről elvileg nem lenne szabad letérni mégis a meghökentő reklámok a nyerők. Lásd. a régi SAS reklámokat ismáig fújják akik akkor látták. Ha nagyon szar lenne ahogy irja a blogíró nem is kerülne itt sem szóba de beszélünk róla nagy nyilvánosság előtt tehát mi ez ha nem jó reklám?? Nem tanulni kell a reklámot hanem kitalálni...Amit tanúltál már elsütötték....

Gyalogkakukk 2009.02.10. 14:34:12

Azért vegyük észre a CRS jeleit: végre nem autó, hanem vonat és bicikli van egy reklámban. 1 jó pont.

Ariaden 2009.02.10. 14:37:58

Egyébként érdekes, a "naaagy kalauz" és a "most még kint van, most már bent van" része viszi el az összes többit is szerintem.
Egyébiránt, mikor láttam a reklámot én is abban a hitben éltem, hogy Kistejes, magyar név, nagyon magyar reklám, legalábbis megkóstoljuk majd, biztos magyar tejből van. Még kíváncsi is voltam, ugyan melyik magyar cégnek telik ekkora bevezető kampányra válság idején. Aztán rálestem a honlapjukra, s kiderült a francia turpisság. Innentől kezdve meg már csak egy sima gerillamarketing, mert az átlagember valóban a Szigettel és a képsorok láttán (vasút, Hősök tere, tájképek, növények) magyar termékként aposztrofálja. Közben megint sikerül szemetet venni.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.10. 14:39:48

mangorlo
Igazad van, ne hagyd magad!

jaymz
Ami hozzászólásod lényegi részét illeti. A Kistejes a névválasztással, a kisfiús logóval, a Kistehénnel mint kampányötlettel(!!!!), meg a gügyögő gyerekversekkel teljesen gyerekessé teszi a brandet már az első pillanatban. Kábé olyan érzetem van, mintha egy Kismackó csokireklámot néznék vagy Danoninót.

Ha ez a céljuk a márkával, akkor semmi gond, infantilisnek infantilis a reklám. Ha viszont felnőttekre is céloznak - amire a teljsen komoly termékpalettán végignézve bátran gondolhatunk - akkor már előjöhetnek a problémák, mert nem minden felnőtt veszi jónéven, ha gyerekként beszélnek hozzá, és olyan rímekkel szórják meg, mint hogy Úgy szeretlek, majd megeszlek.

melhior 2009.02.10. 14:41:26

OMG : )) ez a szöveg szánalmas, az igaz, hogy jobb, mint a bifiduszeszenziz, de még mindig a megszokott nullaszínvonalat kapjuk

ezt érdemeljük tán?

evuci 2009.02.10. 14:42:18

én szeretem ezt a kis sárga tehénkét...

Demidoux 2009.02.10. 14:48:09

Idegesít, elkapcsolom a tévét...

jaymz 2009.02.10. 14:54:51

reklámbuzi: lnem vitatom, mit mondsz.de, anya azt vesz, mit gyerek, mond, gyerek néz reklám, a lmongya anyának, rámutat poltzon.anya 30-as retro fíling, +kóstollya, aszongya, majnem túróhab, söt, új íz.azt te sem vitatod, h kistehén, brend.h a kistejes ebből nőtt ki, v sem az maár lényegtelen. 1 reklám, nem kell,h teccen, sőt : "siller opel a szervíz szuper" ennél szarabbat fülem sosem hallott, de a maji napig benne fülemban. az, tecc, v megjegyzem, 1 és ua., mondom én . az eredő.

nagyvezérke (törölt) 2009.02.10. 14:58:46

Örülök, hogy végre felkerült egy hasonló oldalra ez a dolog. Nem is tudom se csúnya, főként nem jó szóval illetni, inkább Petőfi-verscímet használok (Minek nevezzelek?).

Nos, ez annyira igénytelen, idegesítő (bár az egyik mosópor rókája talán a kis Vuk értelmi szintjét éppen eléri) BUGYUTA, hogy az hihetlen. Én azt gondolom, hogy az ilyen reklámok egyfajta lenézése a TV-néző társadalomnak. Bár kétségtelenül nem lehet mindenki intelligens, de akkor is, engem felháborít az ilyesmi. A bifiduszizé pedig ugyanez a kategória, csak a megközelítés más: úgysem tudjátok mit jelent, de tudományosan hangzik, ezért biztos jó?

Marad a TV elkapcsolása...

Pista Bácsi 2009.02.10. 15:03:56

Emberek, lehet fanyalogni, de a KisTejes reklám működik !!!

A gyerekek húzzák a szülőket kistejest venni, sok helyen más tejterméket nem is vesznek manapság, csak kistejest.

Namármost mivel a kistejes termékek nem rosszabbak, mint a többi gyáré (vagyis a többi gyártó terméke is igencsak szar), így arra se lehet hivatkozni, hogy a másik finomabb, így megveszik a kistejest.

Innentől fogva a gyár nagyívben le... sajnálja az addict véleményét, mert a reklám elérte a célját.

Tudomásul kéne már venni, hogy a reklámok egy része nem a kétdiplomás, szingli, 25-35 év közötti fogyasztóknak szól!!!

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.02.10. 15:13:44

RB: Értem én a felvetésedet, de ez a megközelítés stratégiai.

No, nem hiszem, hogy ez a tervezés az volt. "Kistejes? Ó hát nekünk van egy jó kis figuránk, a kistehén. Nagyon menő volt, és a rendezvény, ami kölcsönvette, pont a mi célcsoportunk!!"
Vagy ilyesmi. :)

mostjönatutituti 2009.02.10. 15:13:53

szóval azért nanemár

1. szerintem nem létezik olyan, hogy annyira szar hogy jó, ahogy a szargerillamarketing se annyira hatékony mint a jógerillamarketing (hogy miért, mert pl emlékszel rá hogy mi a termék - a pepsi mikulást mindenki vágta, de nem úgy hogy pepsi vírus, hanem hogy mikulásos vírus cucc)
2. nagyon remélem hogy a 3,2-es pontszám és a különböző védő kommentek nem a szakmából származóktól jöttek, mert az tovább erősítené a hitemet, hogy a magyar szakma nem csak fos körülmények között dolgozik (kis piac, kis foci) hanem k. alulképzett, mert
3. azért olyat nem lehet komolyan mondani, hogy ne képezzék magukat a reklámosok, mert akkor csak olyat csinálnak ami már volt, ennyi erővel ne nézz más reklámokat, ne nézz filmeket, ne hallgass zenét, sőt a terméket se kell megismerned, arról nem is beszélve, hogy a versenytársak termékeit/reklámait, mert a végén még... persze, a nagy légüres térből fog kipattanni a Nagy Ötlet
4. leszarom hogy a tej, amit iszom magyar, szlovák vagy francia, (sajnos) a piacgazdaság úgy működik, hogy aki a legjobb terméket tudja a legjobb áron adni, azt veszik, és ennek a lényege, hogy te mint fogyasztó minél jobb terméket kapjál, ha nem tetszik mehetsz észak-koreába ott aztán mindent maguknak csinálnak pl. éhezés, nyomor... (juj, lehet hogy ott se jó, mert tuti van kínai import)

jaymz 2009.02.10. 15:20:10

mostjönatutituti: miccerettélvolnmondani?? mert ez, hogy' jön ide?

perdevpernull 2009.02.10. 15:26:55

Nos lehet hogy bugyuta, meg minden, de a Naaagy kalauznál meg amikor vonaton mennek és ott szaglássza a dobozt a Kistehén, hát én ott sírtam a röhögéstől. Venni azonban nam fogom a terméket, mert(itt most) kiderült h nem is magyar termék, másrészt k@rvára nincs pénzem ilyesmire.
veszek inkább kenyeret. meg befizetem a számlákat.ezzel ki is fújt a fogyaztásom.

písz.

r4hu 2009.02.10. 15:27:49

ha jól hallom Garas Dezső hangját szégyenlem magam...

r4hu 2009.02.10. 15:29:58

nemzetünk "nagy csöcse" (HJ) pedig a rádióban ad el valamit...

mostjönatutituti 2009.02.10. 15:36:40

juj, a dühöm az előző kommentemmel együtt elszállt, de azért jaymz és Pista Bácsi újra előhozta,
szóval srácok nanemár, szart adunk el a fogyasztónak aki szar ember és mindezt szarul mert az kell nekik? tényleg itt tartunk? remélem a következő ügyfeletek valami TCR-es lesz, szeretném látni a népnevelő munkátokat ebben a szellemben:)

mostjönatutituti 2009.02.10. 15:38:21

mégse szállt, el:)
jaymz: csak az eddigi kommentjeimet összefoglaltam mindenkinek (csak okosan nem raktam elé @-t...)

belekotty 2009.02.10. 15:38:30

Én imádom a Kistehenet. Szerintem zseniális. Hol lehet venni ilyen terméket?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.10. 15:41:22

A reklámtól eltekintve (mert az olyan szar, hogy egy szót is kár rá pazarolni) mekkora geciség magyar márkanéven árulni külföldi terméket. Élelmiszernél mindig figyelek arra hogy magyart vegyek, és majdnem beugrottam hogy ez is valami új magyar cucc, aztán látom Made in EU.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.10. 15:48:41

kát ezen izmozni.. együgyü, de aranyos.

min 2009.02.10. 15:50:19

Nem vagyok szakember csak beleolvastam néhány tankönyvbe és ott is a régi eldurrantott reklámot hozzák párhuzamba. Mondjon valaki nekem igényes JÓ reklámot ami mindenkihez eljut szóbeszéd utján is. Mert a médiának csak ugródeszkának kellene lennie a jó reklám utána már önműködő. Tehát elméletben van olyan reklám ami annyira szar, hogy már jó és ehhez nem kell 4 év főiskola. Lásd. ugyanaz mint a kocsiknál és még mindig Sas bugyuta reklámjai a példák amik ugyanilyen szinvonalon voltak mégis máig hatnak.

savmart 2009.02.10. 15:53:03

hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy van egy ügyfél is a képben konkrétabbnál konkrétabb igényekkel. ahhoz képest szerintem aranyos kis öszvér született. nem hiszem, hogy az ügynökségnek ez lett volna az egyes számú javaslata. apropó, mi az ügynökség? egyébként ha már stratégiánál tartunk, szerintem nem rossz ötlet egy francia cégtől, hogy a piacra egy hazainak tűnő márkával lép be. ezt valószínűleg sokan megeszik...

Dike 2009.02.10. 15:59:33

Szeretem a kistejest :-) Szerintem marha jó lett a reklám és alapvetően működik is. Én is csak azt sajnáltam, hogy nem magyar termék a Kistejes. Lehet szakmai szemmel szar meg gagyi, fogyasztói szemmel viszont 100x inkább ezt nézem mint a danone bármelyik hazudós, bifiduszos, mégmindigcsak59forintos reklámját.

Mr. Blowfish 2009.02.10. 16:03:29

Szerintem ez az olyan szar, hogy az már jó kategória. Az elején én totál rühelltem, de amikor megláttam a boltban azt a fránya joghurtot rögtön az ugrott be, hogy "Szeretem a Kistejest!". Aztán persze nem vettem. :)

2009.02.10. 16:15:13

Én már a névválasztásnál elakadtam: eddig folyton azt bizonygatták, hogy a joghurt irtó egészséges, mert rengeteg TEJ (is) van benne.
A neve szerint ebben viszont alig.
Vagy a kis jelző nem a tartalomra vonatkozik, hanem, hogy egyszerűen kis adagokat mérnek a pénzemért?
Amúgy, maga a reklám nekem érdekes módon inkább tetszik, lehet nálam még működik a régi kistehén effektus.

Bravo Bateman 2009.02.10. 16:18:06

r4hu: Garas oké, és még a "nemzetünk nagy csöcse" se rossz kép, de ha a rádióban Hernádi Judit ad el, akkor veszek neked kistejest. Csekkolod, mert itt van: www.youtube.com/watch?v=im8ZcU_Xn8s&feature=related

magyar-magyar szótár 2009.02.10. 16:24:12

Franciaországban láttam a Happy Cow termékcsaládot -már nálunk is kapni ~ kockasajtot is. Ahhoz képest a Kistejes Kistehen cucc maga a vizuális orgazmus. Sajnos szkennerem nincsen, de a Happy Cow motorosszemüvegben, enntőgyére csatolt tejgépágyúval frecskeli a jobbsorsraérdemű-t.
Gyűjteményemben a legelbasszusgitározotabb import reklám az volt, amiben a bezzeg magyarparaszt bezegnagypapája 1962-ben még Zetorral szántott (ugye a legvadabb téesszervezések délnapjaiban, amikor a bűnös nemaláírós éccaka se mert a maszek, 10 éves Sztalinyec-cel kimenni a határba..) 3-4 alkalommal is lement, mire észbekaptak a megrendelők, hogy hát itten nem vót maszektraktorozgatás... 40 éve...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.02.10. 17:29:56

khmm


@jaymz:

Csak nem egyik (meg nem értett:) alkotóhoz van szerencsénk?

Hikarii 2009.02.10. 17:47:34

Egy ideje már a billentyűzetet is kihúzom a gépből, mielőtt az addicton megnézem a kommenteket, mert az egérrel nem tudom magamat különösebben elragadtatni.

Most visszadugtam.

Ez egy szakmai blog. Nem mikrobiológusok vagy toxikológusok szakmai blogja, reklámszakembereké. Vagy reklámértő, -szerető esetleg -gyűlölőké. Ehhez a szakmához, ezen a szinten nem kell sok, a legtöbb esetben a józan paraszti ész is több, mint elég kellene hogy legyen.

Kellene.

jaymz 2009.02.10. 17:51:43

khmm ahla: nem, de tecc a felvetés!

automentesnap 2009.02.10. 20:03:42

Van ennél rosszabb: a Solemizo szerint a tej szopás
szivlapat.blog.hu/2009/02/10/a_tej_szopas

Chalabre (törölt) 2009.02.10. 20:46:09

Én nem rajongok a dedós animációkért. Olyan lassúak, mintha értelmi fogyatékosoknak készülnének (bocs). Kevés kivétel van. A kistehéntől sem ragadtattam el magam anno, de annyit nyomták, hogy a könyökömön jött ki, és lévén nagy állatbarát, megszerettem a hülyét.

Ez a reklám sem egy csoda. De megsajnáltam ezt a kis tehénkét. Ahogy mondják egy aranyos állattal mindent el lehet adni. Gyerekkel már nem biztos. Vannak idegesítő gyerekek, lásd valamelyik megfázás elleni szer reklámja, ahol apuka az esőben keresi a kutyát. Az ő lánya, aki kiküldi a zivatarba se nem szép, se nem bájos vagy kedves, hogy elaléljek tőle, inkább frusztrál.

Szóval szerintem is, egyetértve és idézve egyben Imiface-t: "Amúgy meg végre nem az unalomig ismételt bifiduszeszenzises bélflórás barátnőmajánlottás klisés szar."

Hubermatos 2009.02.10. 21:25:28

@Imiface: Teljesen egyetértek.

Jó. És ha szar is akkor is jó, mert elérte, hogy figyeljetek rá.

Amit a legjobban utálok, hogy jajjgattok, hogy áh ez mihen szah! S hogy cuki. S közben meg ugynazt az idegesítő nyelvezetet használjátok. No ennyi.

Jazzhuszár 2009.02.11. 10:20:22

Szerintem ennek a reklámnak pontosan azok a gyerekek (gyerekek?) a célzottjaik, akik annak idején, a sziget után, nem a Kistehén "infantilisságába" szerettek bele, mint mondjuk a sziget látogatók, hanem akik ennek farvizén a Danubius rádióban kérték a kivánságműsorban, és egész nap boldogan énekelték, mert a kistehén MENŐ volt. Fiatal fiúk és lányok itt a célcsoport, nem pedig a szingli 30as bifidus essensisek. Az ő elérésükhöz pedig egy tejtermékhez jól kapcsolható, az emberek gondolatában már régóta létező, egykor menő dolgot kapcsoltak. teljesen érthető a koncepció szerintem. És ez a reklám szerintem jobb mint az Egerszegis danone.

Egy bajom van: Egyetlen boltban sem láttam eddig.

így meg nem sokat ér a reklám.

nick nolte (törölt) 2009.02.11. 11:43:51

ez akistehén vótmá:
- sziget reklám
- most ez a szar
- +ugye a nóta.....

akkomivan?

...aki vagyok 2009.02.11. 12:58:56

Nekem tetszik a reklám! Szerintem azoknak nem jön be, akik már nagyon "felnőttek"!

Egyébként egyértelmű, hogy a jövő felépítéséről szól az egész - hogy IGEN gyerekcentrikus!

Én már rászoktam a Bifido-ra, ráadásul még jóval a tv-s kampány előtt, véletlen tettem a kosaramba a madaras tescoban és csak mikor megenni vettem a kezembe jöttem rá, hogy ez nem a megszokott D....on - viszont pazar az íze és az állaga + egy 10-es olcsóbb is!

Nehéz már ehte HAZAIT haza vinni, hisz csak 1-2 tejipari gyár van magyar kézben, viszont a magyar tejet viszik külföldre is, mondhatni fifty-fifty.

Persze van sok, minőségben magasabb kategóriás reklámfilm, de unom a kék vért, a megérdemlem dumát és már tudom, hogy hitelt is vehetek fel, hogy vegyek még egy Bifido-t! ;-)

pokesz70 2009.02.11. 13:17:00

Szerintem meg az itteni kommentekből is látszik, hogy egyszerre tud szólni a gyerekekhez és a felnőttekhez (utóbbiakat nyílván jobban megosztja, de ami mindenkinek egyformán tetszik, az általában középszerű). És ettől viszont elég jó a stratégia.

Hikarii 2009.02.11. 13:42:53

pokesz70 2009.02.11. 13:17:00

"...És ettől viszont elég jó a stratégia."

A micsoda jó? Kérlek nyisd fel a szemem és mutass rá. Az volna a stratégia, hogy szólítsunk meg mindenkit?

De tudod mit, legyen igazad. Ebben az esetben viszont sokkal hatékonyabb stratégia lehetett volna, hogy mindenki vegyen ebből jó sokat most, reklámköltés nélkül is.

Ilyen stratégiára pedig tényleg öröm lehet dolgozni, a megoldás kézenfekvő.

Látom magam előtt az animált Göncz Árpád figurát, hiszen azt aztán tényleg mindenki szereti és szerencsére semmihez köze sincs az egészhez, tehát bizonyosan kultikus darabbá válik.

Egyszerűen hihetetlen. Komolyan.

Hikarii 2009.02.11. 13:46:21

WTB edit gomb!

A hév elragadta az átolvasást, kijavítást. Bocs.

pokesz70 2009.02.11. 14:28:43

@Hikarii:

El ne vigyen a hév!

Olvasd el mégeccer, amit írtam. Nem azt mondtam, hogy ez a stratégia, hanem azt, hogy működik. Legalábbis a gyerekek biztos kajálják, a felnőttek meg egy elég markáns részének bejön. Persze, ha Neked hiányzik a bifidus essensis meg az "ettől lesz jó a közérzetem"...

No meg egy tehén figurának tán mégis több köze van a tejből készült termékekhez, mint Árpi bácsinak, de lehet, hogy ezt is rosszul gondolom.

Hikarii 2009.02.11. 14:44:09

@pokesz70:

"Nem azt mondtam, hogy ez a stratégia, hanem azt, hogy működik."

Mi?

"Persze, ha Neked hiányzik a bifidus essensis meg az "ettől lesz jó a közérzetem"..."

Nem vagyok egészen biztos abban, hogy a Danone-t hoznám fel a stratégiai tervezés iskolapéldájaként.

"No meg egy tehén figurának tán mégis több köze van a tejből készült termékekhez, mint Árpi bácsinak, de lehet, hogy ezt is rosszul gondolom."

Fair, messziről indultam (bár minden bizonnyal Árpi bácsi is ivott tejet élete során). Kiegészíteném az új ikont: animált Göncz Árpád figura fűszoknyában (hiszen Árpi bácsi tejet is ihat ha akar, a tehén meg ehet akár füvet is).

Remélem evvel az apró módosítással már közelebb vittem a márkához az új azonosítót.

Crataegus calycina 2009.02.11. 20:48:14

Iszonyatosan idegesítő, kb. "apubuksikiszökött" kategória. Távkapcs kézbe, csatorna vált, megbocsáthatatlan. A gondolatba is beleborzongok. :S

balack 2009.02.12. 13:10:54

@mangorlo:
Azt tudod, hogy Sas István eredetileg nem marketinget, hanem pszichológiát tanult?
Mellesleg nem árt tudni, mi az, amit már megcsináltak, hogy ne úgy add elő, hogy az a te milyen eredeti ötleted.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.14. 18:44:48

úgy látszik, csak engem zavar, hogy a reklám _zajos_.
van a narráció, van a kistehén vinnyogása, és van a háttérben egy hülye énekecske végig. nekem ez már sok.

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.02.19. 15:46:55

irritáló ez a hang, kistehén hangja, aki kitalálta, hogy ez kell ide, azt kinyírnám a gecibe :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása