Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Van olyan, hogy egy print nem sikerül. Amikor a hirdetés képi része csupán egy unalmas, közhelyszerű gondolat szó szerint leképezése lesz. Az olyan éles mint a borotva kifejezést például nem nagyon lehetne klisészerűbben visszaadni, mint ahogy ezen a printen sikerült. A késsel borotválkozó férfi azonban csak egy szokásos, vacak POS lenne, ha nem tette volna hozzá a hazai kreatív csapat is a magáét, akiknek egy a Spar áruházakban zajló matricagyűjtő kampányhoz kellett igazítaniuk a Zwilling kések reklámját, és belevinniük annyi call to actiont, amennyit csak lehet.
Szenvedtek is vele rendesen, amíg valaki meg nem szülte a tutit, és egy nálunk már ötletszámba menő szóviccel vágta át a gordiuszi csomót. Talán ha egy másodperccel tovább gondolkozik a saját ötletén, akkor rájöhetett volna, hogy a viccesnek látszó megoldása inkább tragikomikus, hizsen egy a nyaki ütőerére kést szorító férfit ábrázoló képre írva egészen más értelmet nyer a Vágjon bele! felszólítás. Én legalábbis nagyot néztem, amikor a postaládámban megláttam az egyik olvasónk által beküldött reklámot. Nem akarok semmit sem belemagyarázni, én sem gondolom, hogy a Spar öngyilkos szabadcsapatokat verbuválna a boltjaiban, csak értetlenül állok egy újabb sablonos, erőltetett és végig nem gondolt reklám előtt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.