Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat.média.speciál] BKSZ: BEB a metróban

 

 Feltételezett ügyfél: Budapesti Közlekedési Szövetség 

Feltételezett Média Brief:

Szia Robesz!

Helyzet van! Megjött a kutatás eredménye a BEB kampányról. Sajnos főleg rosszak a visszajelzések ("A szövetségben résztvevő vállalatok image-ét nem találtuk pozitívnak, azonban ez a hirdetés még ezt is hatékonyan rombolja a válaszadók ítélete alapján", "a válaszadók nagy része nem értette, miért 20 éves autók szerepelnek a képen" stb.), bár a dugóhúzó poén átment az embereknek.

A lényeg a lényeg: szeretnénk, ha ezt a plakátot egyetlen autós se látná. Ugyanakkor nincs keretünk új plakátok készíttetésére és nem fújhatjuk le a kampányt sem, mert akkor Q2-ben csökkentenék a kommunikációs büdzsét, amit nem engedhetünk meg. 

Eddig abban gondolkoztunk, hogy japán bányászati közlönyökben jelenünk meg, mert ugye azt csak nem olvassák a célcsoport tagjai, de a forint zuhanása miatt le kellett tennünk a külföldi megjelenésről. Felmerült még egy tematikus lap ("Gyalog") létrehozása is, amit csak gyalogosoknak osztanánk - ezáltal kiszűrve az autósokat - de itt már egy házon belüli felmérésből is kijött, hogy áthallás van a logóba tervezett "gyalog" sakk-figura  és annak "paraszt" elnevezése között + fogalmunk sincs, miről szólhatna a lap.

Ezért is fordulunk hozzátok - ugye van valami mentő-ötletetek erre is?!

Üdv,

Lea

Médiaügynökség feltételezett válasza:

Hello! Lea kalappal :) a feladatért!

A feldat jelentem megizzasztott minket, de találtunk megoldást: miért nem hirdetjük az egyesített bérletet a metróban? A felületek elég drágák, így az összeg könnyen eltapsolható, ugyanakkor aki autós, az definíció szerint nem láthatja ezeket (mint mondjuk az útmenti óriásplakátokat vagy a sajtóhirdetéseket) - így garantálható, hogy nem lesz semmilyen kellemetlen hatása.

Esetleg kiegészítésként a metropol újság is szóba jöhet (csak a pesti metróban szórt változatban jelennénk meg természeetsen), de ott már kockázatot jelent, hogy egyes gyalogosok magukkal vihetik a lapot és átadhatják autós ismerősüknek, így a meddőszórás csak 95%, ami azért még mindig elég jó szám.

Sziasztok,

Rob

Címkék: média bkv brief outdoor bksz briefblog beb meddőszórás

2009.02.13. 13:30 chimie 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr76937535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nick nolte (törölt) 2009.02.13. 15:12:12

ha a scrollt húzogatom tökjó a dugóhúzó...:D:D:D:

pipboy2000 2009.02.14. 11:07:02

Ez kurvajó.
Lea kalappal:p

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.02.14. 13:05:11

Pardon, egy rossz kattintással kimoderáltam egy hozzászólást:

Szerző: Elanor
Komment: addict.blog.hu/2009/02/13/brief_blog_rovat_media_special_bksz_beb_a_metroban?fullcommentlist=1#c4878648

Hehe :)
Szerintem van abban ráció, hogy a metróban hirdetik, mert elsősorban a tömegközlekedőket érinti, hogy milyen bérletet vesznek, és ez egy bérletvásárlási alternatívát mutat be végül is. De abban igazad van, hogy ha ez a koncepció, akkor viszont a reklám szövege elhibázott, mert az meg az autósokat célozza. Szóval így is, úgy is van valami, ami nem stimmel.

Nekem, amikor ezt a reklámot látom, mindig az jut eszembe, hogy vajon miért ennnnyire régi autókat tettek a képre? Húsz éve nem látni ilyeneket az utakon. Így akarják az autózást még nem kívánatosabbá tenni?:D

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.02.14. 13:07:09

És akkor a reakcióm :)

Ha jól tudom, idén már nincs egyesített és másfajta bérlet.
a 20 éves képpel kapcsolatban nekem az volt az ötletem, hogy ezt már megvették egyszer 1987-ben :)

belidzs_ 2009.02.14. 13:53:57

A keprol nem latszik ugyan, de a metroban feltunt, hogy a nocinek a jobboldali igazolvanyban egy 2008-as berlet figyel..

dontpanic 2009.02.14. 14:35:11

Igen, tavalyi reklám, már régóta "nézegetem" valamelyik metrómegállóban:) reméljük, hamarosan lecserélik valami újabb gyöngyszemre, amiről megint születik egy ötletes "brief":D

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.15. 02:01:07

Nem teljesen értem ezt a posztot. Miről is szól pontosan? És miért nem kell az autósoknak is látniuk? Elvileg pont nekik kellene.
Másfelől a média-költés: a plakátot kiadó nem a BKV maga (vagy az ő kezében lévő cég)? Hogy tudják így a pénzt elkölteni?
Vagy mivan??

TH 2009.02.16. 17:23:11

@Tichamér: Erre személyeskedés nélkül sajnos nem tudnék reagálni, azt pedig nem szeretnék, inkább hagyjuk. :)))

Egyébként ha a reklám most látható a metróban, az azért különösen mókás, mert hogy január 1. óta csak egyfajta bérlet létezik, tehát nem kell és nem is lehet választani...

TH 2009.02.16. 17:24:01

@Tichamér: Ja, vagy csak vicceltél, ez esetben elnézést az előzőért! :)))
Bocs, lassú a felfogóképességem ám!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.02.17. 11:40:56

Na megnéztem, a képen látható bérletben a szelvény 2009-es.
Csak nem látszik ekkora felbontásban

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása