Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Látványos driftelős vírusvideó

Amikor felmerül a kérdés, hogy lehet-e eleve vírusfilmet készíteni, vagy pedig csak filmet, ami aztán vagy vírussá válik vagy nem, mindig felkorbácsolódik a vita. Ken Block példája most azoknak ad muníciót, akik szerint egyes esetekben előre meg lehet jósolni, hogy a film vírussá fog válni, és úgy terjed majd mint az influenza. Ken barátunk még tavaly keresett meg egy médiaügynökséget azzal, hogy segítsenek neki összekalapozni és -kalapálni egy filmet, amiért cserébe ő sok-sok milliós nézettséget ígért. Hogy mitől volt ilyen magabiztos? Attól, hogy tisztában volt azzal, hogy az emberek imádni fogják az általa a tengerentúlon népszerűsíteni kívánt sportot, a gymkhanát ( japánul 'jim-ka nah'), ami a drifting egy egészen látványos fajtája.

Nem szeretnék itt okoskodni, mert Bazsó Gáborrral ellentétben én nem vagyok a téma szakértője. Sőt, teljességgel drift-szűz vagyok, vagyis ideális célközönség, aki leesett állkapoccsal bámulja a pár perces filmet, amiben olyan dolgok történnek a tesztpályán a Subaruval, amik néha már-már meghazudtolni látszanak a fizika törvényeit. Elképesztő az a magabiztosság, amivel a fickó uralja az autót, ami szinte nem is gurul, hanem végig siklik a betonon. A filmhez mellesleg a DC és  Subaru adta a lóvét, akik most egymást veregetik hátba az eddig 16 milliós, és még mindig egyre feljebb kúszó nézettség láttán. A klasszikus értelemben véve ez ugyan nem reklám, de jól példázza azokat az új utakat, amelyeket meg kell találni ahhoz, hogy a reklámüzeneteket észrevétlenül át tudjuk bújtatni az az egyre lejjebb ereszkedő nézői ingerküszöb alatt. via: adfreak

Címkék: vírus autó látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr58960908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.02.24. 11:22:29

Szinte érzem az égett gumi szagát. :)

rhen 2009.02.24. 12:44:34

még régebben láttam ezt a videót, de nagyon ott van a srác :D

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.02.24. 13:11:17

Ez borzasztó. félek a kocsiktól és a gyorshajtóktól is. :(
de a férjem biztos értékelné, régen a ladájával is kézifékes fordulásokkal szórakozott.

leontm 2009.02.24. 14:00:00

Ez egy négykerék meghajtású autó, nem kell annyira megijedni, kezes, mint egy ma született bárány.
Ugyanezt a mutatvány csak hátsókerekessel nevezik driftnek, megvan a maga irodalma.
Mindez a fenti videó minőségéből és a pilóta tudásából ez egy cseppet sem von le, csupán nincs akkora szenzációértéke, mint amekkorának elsőre tűnik.
(Amúgy szerintem drift és nem drifting)

G.Szabolcs 2009.02.24. 14:01:35

nem rossz kar azert a ket komolya hiabaert
En kivagtam volna a tobbivel egyutt

Balage85 2009.02.24. 14:05:00

@kerekbilincs: "Ez borzasztó. félek a kocsiktól és a gyorshajtóktól is. :("

Lolka :) Jah hát ütős a videó, én is láttam régen, legjobb 2:58nál szerintem meg 3:15nél :)

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2009.02.24. 14:06:14

no offense:
szerintem a gymkhana nem a drift egyik látványos fajtája, hanem csak drift elemeket használ :) lsd: en.wikipedia.org/wiki/Gymkhana_(motorsport)
illetve nem tudom hogy ken blocknak mennyit kellet kilincselnie a támogatásért, hisz a DC egyik alapítója (aki mint írtátok adta a lóvét a filmhez)

a film amúgy elég epic, kár hogy nem leltem belőle HD-t :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.24. 14:15:11

svrider
Köszi. Ha mindenki hozzátesz egy kis tudásmorzsát, a végén még összeállhat egy rendes poszt.

flamer 2009.02.24. 14:50:13

Nem tudott nem az eszembe jutni a "Climb Dance" ( video.google.com/videoplay?docid=-3368948773832597270 - en.wikipedia.org/wiki/Climb_Dance ) - ott mondjuk a Peugeot fenyezte magat Ari Vatanen segitsegevel ket evtizeddel ezelott.

will 2009.02.24. 15:04:50

De a Segway-es srácnál tuti a tüdőrák...

zsolesz79 2009.02.24. 15:06:34

Nem idióta, amerikai rallyversenyző...

dex.ion 2009.02.24. 15:11:51

ezeréves, de látványos videó. asszem a kenblockracing.com-on van a többi része.

baggins21 2009.02.24. 15:54:59

jó persze ügye meg minden de ez semmi ahhoz képest amit Chuck Norris művelt volna a körbe pörgő autóval!

BakkPéter 2009.02.26. 16:07:25

Átlinkeltem hozzánk is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása