Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Microsoft a sokmilliós image-kampány lecsengése után egy új érvvel próbál a vásárlókra hatni, és azt igyekszik bebizonyítani, hogy egy Mac mögött nincs plusz érték, és csupán a logót fizettetik meg az emberekkel. Aki pedig hajlandó ugyanazért a dologért többet fizetni, csak hogy coolnak látsszon, az szerintük meg is érdemli. Ez az alapvetése a legújabb reklámjuknak, amelyben Laurent, egy fiatal nőt kísérnek el laptopvásárlási körútján.
A nem kicsit szájbarágós filmben Lauren egy Apple Store-ban indít, ahonnét gyorsan kifarol, mondván 1000 dollárért egyetlen gépet tudna ott venni, neki pedig nincs többje erre a célra. Úton egy elektronikai bolt felé gúnyosan meg is állapítja, hogy ő nem elég cool ahhoz, hogy Mac-je legyen. Ezt követően belibben a boltba, ahol rengeteg olcsó pc várja, amelyek közül kiválaszt egy Hp Pavilion gépet, amiért csak 700 dolcsit kell kipengetnie, majd üdvözült mosollyal az arcán nyugtázza, hogy jó vásárt csinált.
Nem szeretném az addicton a parttalan Mac verus pc vitát gerjeszteni, de azért jelezném, hogy ez a logika sántít egy kissé. Egyrészt ebben az esetben konrétan a körtét hasonlítják össze az almával, másrészt pedig azt próbálják elhitetni az emberekkel, hogy csak a Mac épít márkát, a Dell, a Hp, a FujitsuSiemens meg nem. Ilyen alapon miért venne szegény Lauren Hp gépet, ha ugyanazt "óccó kínaiba" is megkaphatja? Szerintetek célt érhetnek Steve Ballmerék ezzel az érveléssel? Nálam nem sikerült, de lehet, hogy másnál működik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.