Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Több tucat orgazmus egyetlen reklámban

Hogy lehet egy nők számára kifejlesztett - bár ez egy kis túlzás, hiszen ha jól tudom mindössze egy mentolos kenőcsről van szó - szexuális élvezetet fokozó szer hatását egy reklámfilmben úgy bemutatni, hogy a kecske is jóllakjon de a káposzta is megmaradjon, azaz hogy az orgazmust úgy ábrázoljuk, hogy a reklám ne legyen közönséges. A durex reklámjában sikerült ezt megvalósítani, és annak ellenére, hogy annyi nőt láthatunk orgazmus közben, ami 30 másodperce belefér, a reklám nem süllyed a Lux videó színvonalára, hanem egy egyszerű ötletnek köszönhetően magával ragad. Ez az ötlet pedig az, hogy a lányok-asszonyok sikolyai alatt Mozart Varázsfuvolájából hallunk egy részletet, mégpedig az Éj királynőjének áriáját, ami olyan szép, hogy az orgazmusjeleneteket is esztétikussá varázsolja. Nekem nagyon tetszik a film, hirtelen felindulásból egymás után többször is megnéztem. Öööö... nem a nők miatt, pusztán csak szakmai érdeklődésből. via: guardian

 

Címkék: szex reklámzene

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr921059240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergeroth 2009.04.12. 11:11:34

"a reklám süllyed a Lux videó színvonalára,"

+nem?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.04.12. 11:20:46

persze...pusztán szakmai érdeklődésből...
:))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.12. 11:21:43

Cigiző
Azt nem mondtam, hogy melyik szakma!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.04.12. 11:24:15

Basszakma? (jujj de rossz, de nem hagyhattam ki)
;)

Pista Bácsi 2009.04.12. 11:45:36

Mi ez a kenőcs?

A férfi már felesleges is lett az orgazmushoz? :-))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.12. 11:54:48

Erős Pista Bácsi
Kell a férfiembör is, ezzel csak fokozni lehet az élvezeteket. Aszongyák legalábbis. Lányok, meg tudjátok ezt erősíteni?

Ronald 2009.04.12. 12:18:07


Hát egy kotton-gyár mi a túróval reklámozzon? Apácákkal ? Térdzoknis iskolás-kislányokkal? Fákkal, virágokkal, pillangókkal?
Észnél vagytok ti, amikor fikáztok?
Hát a kajákat nem zabáló-emberekkel reklámozzák - vagy ti azt is lefikázzátok - hogy "húhhh, milyen gusztustalan, hogy a képernyőn esznek"?
.

Bőnyeg 2009.04.12. 12:19:05

magyarul: Az Éj Királynője

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.12. 12:21:38

Ronald
Ki fikázott? Én épp azt írtam, hogy tetszik. Vagy a sorok között olvastad?

Ronald 2009.04.12. 12:41:56

@reklámbuzi: Hát már az első hozzászóló is azzal kezdte, hogy "hát hova sülyedt" ?

Egyébként ha minden reklám olyan színvonalú lenne, mint a Durex-é....talán nem kéne annyi "hááát, nekeeeed, meg mitől olyan csillogósan fehérek a fogaiiiid???" - reklámot látnunk.

De megismétlem a mindenkori füstölgésemet: igenis, a Balkánra (értsd bele M.o.-t is) NEM JUTNAK EL a Nyugaton szokásos reklámok - ugyanarra a termékre.
Vagyis Nyugaton más reklámok futnak - mint itt, a birkáknak.

Ma is állítják, hogy az ittélő emberek egyszerüen nincsenek azon az értelmi szinten, hogy be tudjanak fogadni egy humorosabb, vagy egy áttételesebb reklám-üzenetet.

Addig meg marad nekünk az "én is ezzel a mosóporaaaaal mosom a fijam szíííínes íngéééét".
Hát igen - ez érthető akár még Magyarországon is.

Azor 2009.04.12. 12:51:32

Roland

az első kommentelő egy, a cikkből lemaradt "nem" szócskára hívta fel a figyelmet egy idézettel.

Egyébként ha minden kommentet elolvasnál amibe belekötsz talán nem képviselnél ilyen közhelyes véleményt.

CsB 2009.04.12. 12:54:17

Próbáltuk, jó, bár az első pár pillanatban picit fura érzés. A mentol párolgása miatt nagyon forrónak érzik, de amint megszoktad tényleg messzire visz. Pasinak is jó egyébként :)

smartdrive 2009.04.12. 12:55:17

érdekesen mutatna feliratként alatta az Éjkirálynő-ária szövege... tipikus félművelt olcsójánosok csinálták ezt a reklámot

valkür 2009.04.12. 13:04:08

Hát igen, smartdrive-nál a pont. A reklámban az a gáz, hogy az Éj Királynője ebben az áriában éppen a férjét akarja megöletni - a saját lányával.
Mozart meg állitólag a folyton sipákoló anyósáról mintázta a figurát.
Szóval üt a dolog, csak éppen vissza.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.12. 13:07:50

Roland
Ebben igazad van, a legtöbbször hozzánk el sem jutnak a nagy külföldi kampányok. Persze vannak kivételek, az Axe szinte mindig az aktuális kampányát hozza ide is, de említhetném a Snickers és Mr T. közös tankjelenetét is.

Még egy adalék ahhoz, miért nem fut nálunk ez a film. A durexnek ez a terméke a hatályban lévő szabályozás szerint nem reklámozható. Ne kérdezd miért, de nálunk a szexuális segédeszközök szigorúbb elbírálás alá esnek mint az alkohol vagy a cigi:)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.12. 13:10:30

smartdrive, valkür
Ebben is igazatok van, de mivel a túlnyomó többségnek erről fogalma sincs, nagyon kevés ember van, akit ez zavar. Ráadásul ugyebár az áriának csak ezt e kis részletét használták fel, így akár a nagyon műveltek is el tudnak vonatkoztatni egy pillanatra. Ha akarnak.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.12. 13:33:06

Jó volt. A zene pedig zene, profin volt alkalmazva, és aki a történetével foglalkozik ahelyett, hogy a hatást figyelné, mócsingos lelkű ember lehet.

Nekem az a rögeszmém, hogy hozzánk a német típusú reklámok özönlenek. A német nyelvű adókon láttam, ha néztem azokat a fajta reklámokat, amelyek a nálunk a tévékben élvezhetők nagy részéhez hasonlítanak. Régen, amikor még láthattam, a Sky tévéken egészen más fajta reklámok voltak, még vettem is fel közülük videóra. És a francia reklámok, amelyekre nekem a sajátos vizualitásuk jellemző, szintén külön csoport. Ezt ti nálam jobban tudjátok, én nem vagyok addict.

Ez a reklám is angolul beszél. Nem is éneklik el benne, rossz szokás szerint, hogy DUUUrex, alles was du mittudomén.

a_tom 2009.04.12. 13:33:17

Ez nem csak egy részlet az operából, hanem át is alakították. Ráadásul rosszul :( Ami egy ilyen csodás mű esetében nálam felér szentségtöréssel. Szent háborút hirdetnék a cég ellen ha lenne hadseregem :)
Ha nem barmolják el a zenét, és a nők szájmozgása stimmelne a hangokkal, akkor nagyon tetszene.

valkür 2009.04.12. 13:37:26

Elvonatkoztatni elvonatkoztathatok, ha éppen akarok. Sikongatás - sikongatás. Mindegy, hogy orgazmus vagy ölésvágy.
Egyébként nem kellett volna sokat kutatni, hogy olyan koloratúráriát találjanak, aminek köze is van a szerelemhez. De ez igy tényleg gáz. Nekem nincs ellenemre, hogy klasszikusokat használjanak fel filmekben vagy reklámban, sőt! De ehhez inkább a Cosiból kellett volna választani valamit, ha már mindenképpen Mozart.

szkeptikuss 2009.04.12. 13:46:34

Nos, akkor kapcsoltam ki, mikor a nő száját először igazították 'dallamra'. Már csak az hiányzik, hogy egy jól elkülöníthetően látszó téglalapot húzogassanak le-, s fel éneklés címén.

Chalabre (törölt) 2009.04.12. 14:22:21


Sajnos elfogult vagyok. Nekem önmagában ez az ária és főleg a csúcspontja (pont ez a rész) lelki orgazmust okoz. Pláne, ha Diana Damrau erőlködés nélküli előadásában élvezhetem...

www.youtube.com/watch?v=DvuKxL4LOqc

ShagBeckur 2009.04.12. 14:36:06

Beautyful Agony koppintás :(

ordogtarisznya 2009.04.12. 15:50:36

öhö lehetne a cranberriestől a zombie-ra is, ügyesen szabdalva

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.04.12. 17:38:28

ronald elkésett egy ütemet. mejöttek a fikázók, csak utána...:)

jó ez a reklám.

lotte_w 2009.04.12. 18:17:26

Szerintem is jó ez a reklám, és azon csámcsogni, hogy a zene másról szól és miért gyalázták meg ezt a remekművet a buta reklámosok, hát, eléggé irreleváns. Szerintem. Olyan ez a dolog, mintha mondjuk egy wc-papír szpotjában mona lisa kinyúlna a vászonról és megsegítené egy gurigával szenvedő alanyunkat. Ja, valóban nem erről szól a kép, de hát az egy ikon (Marcel Duchamp óta tudjuk, hogy mire használhatók az ikonok). Szerintem ez a zene ugyanilyen.
Amúgy pedig, reklámbuzi, fura h azt mondod, szabály van arra, hogy ez nem mehet a tv-ben, nem volt mostanában valmi másik durex play cuccnak reklámja ott? talán az a gyűrű, vagy nem is tudom... arra h d.play volt, arra nagyon emlékszem.

ducas 2009.04.12. 20:51:58

Mozart a király... Ha kotont adnak el vele az vitathatatlan kultúraközvetítés...Ha valami bunkónak ettől marad meg a dallam /Éj Királynőjének dala.../, akkor már megérte...Éljenek a kultúrraközvetítő kotonreklámok...

valakitalánvagyok 2009.04.27. 14:38:21

Nekem a beautyful agony jutott róla eszembe.
Persze ki tudha baj e, csak az jobb, hogy mindig ugyanabból a nézőpontból látom a nőket, persze a az a bizonyos nézőpont fontos. Hamár akkor itt is jobb lett volna.
Igaz legjobban a lábfejes kép tetszett, az mond el mindent, szerintem sokkal szebben megfogalmazott, mint az összes többi együtt.

Azut viszont nem értem, hogy ez nem mehet, a vibrogyűrű vagy mi a töcs meg igen?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása