Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy lehet egy nők számára kifejlesztett - bár ez egy kis túlzás, hiszen ha jól tudom mindössze egy mentolos kenőcsről van szó - szexuális élvezetet fokozó szer hatását egy reklámfilmben úgy bemutatni, hogy a kecske is jóllakjon de a káposzta is megmaradjon, azaz hogy az orgazmust úgy ábrázoljuk, hogy a reklám ne legyen közönséges. A durex reklámjában sikerült ezt megvalósítani, és annak ellenére, hogy annyi nőt láthatunk orgazmus közben, ami 30 másodperce belefér, a reklám nem süllyed a Lux videó színvonalára, hanem egy egyszerű ötletnek köszönhetően magával ragad. Ez az ötlet pedig az, hogy a lányok-asszonyok sikolyai alatt Mozart Varázsfuvolájából hallunk egy részletet, mégpedig az Éj királynőjének áriáját, ami olyan szép, hogy az orgazmusjeleneteket is esztétikussá varázsolja. Nekem nagyon tetszik a film, hirtelen felindulásból egymás után többször is megnéztem. Öööö... nem a nők miatt, pusztán csak szakmai érdeklődésből. via: guardian
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.