Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Phillips most jött ki a világ - állításunk szerint - első olyan tévéjével, amelynek képernyője 21:9 arányú, azaz pont olyan széles, mint a mozivászon, így sokkal teljesebb filmélményt nyújt. Ezt a nagy dobást egy másik nagy dobással szerették volna emlékezetessé tenni, és ahogy az eredményekből látszik sikerült is nekik. Közületek például ma hárman is felhívták a figyelmemet a Carousel fantázianevű szpotra, amit nem is a tévében, hanem interneten eresztettek a népre. A Carousel egy 2 perc 19 másodperc hosszú (nem véletlen a 21:9 és a 2:19 hasonlósága) reklám vagy sokkal inkább kisfilm, amit Adam Berg rendezett.
Az egész egy hosszú, az utolsó részletig kidolgozott akciójelenet, amelynek egyetlen, kimerevített pillanatát láthatjuk amolyan Mátrix-szerűen. Kicsit belenyúlkáltak ugyan számítógéppel is, de a felvételek alapja egy fullra berendezett set volt, amit a kamerával szépen körbejártak. A slusszpoén is remek, bár egy kicsit kiszámítható. A lusták kedvéért belinkelem ide a youtube verziót, de inkább mindenkinek azt ajánlom, hogy a Philips miniszájtján nézze meg a filmet, ahol 3 werkfilmszerű interjút is megtekinthet a rendezővel, a világosítóval és a speciális effetkekért felelős szakival.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.