Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Update: Elnézést azoktól, akik már szavaztak, de akkora hülyeség volt a címben (kampányokokat írtam), hogy muszáj volt újraindítanom az egészet, mivel a poll-r rendszere utólag már nem engedi javítani a kérdést. Aki nem rest, az nyomjon még egyszer, legyen szíves. Bocs és kösz.
Kicsit szégyellem, de így van. Bár én magam nem egy 1%-os kampányt csináltam már, és a blog hirdetéseinek felében is nonprofit bannerek futnak, eddig azt hiszem mindössze kétszer vettem magamnak a fáradtságot, hogy utánamenjek, és valóban felajánljam egy szervezetnek adóm 1%-át. Márpedig ha én ilyen trehány és nemtörődöm vagyok, akkor bizony mások, akiket még ilyen módon sem érintenek meg a felajánlásra buzdító reklámok, talán még kevésbé aktivizálják magukat ilyenkor. Ezért gondoltam, hogy érdemes lenne egy felmérést végezni itt a blogon arról, mit gondoltok az adótok egy százalákáért harcoló reklámokról.
A nyilvánvaló válasz persze az, hogy van értelmük, hiszen egy csomó szervezet szinte csak ilyenkor tudja megismertetni magát az emberekkel, és ha nem kampányolna, szinte semmi esélye sem lenne az adománygyűjtésre. Másrészt viszont sokan már jóval a kampányidőszak előtt eldöntik, hogy kinek adják az 1%-ot, ha pedig ingadoznak, akkor sokkal valószínűbb, hogy egy jól ismert, bejáratott szervezet mellett döntenek, akinek nyugodt szívvel tudják felajánlani a pénzt, minthogy egy újonnan felbukkanó kis alapítványnak kedvezzenek. Ráadásul olyanok, akik az utolsó pillanatban döntik el, hogy ki legyen a kedvezményezett sokkal kevesebben vannak, a többségnek már bejáratott szervezetei és adószámai vannak. Ti melyik táborba tartoztok? Válaszoljatok a szokott helyen, a jobb oldali szavazóboxban!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.