Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Következzen egy olvasói levél, amelyet Digler nevű olvasónktól kaptunk, akinek a Spar legújabb promócióját látva azonnal bevérzett a szeme. Nem csoda, hiszen a hupikék promóció tényleg mindennek alámegy, és jófajta mekdonáccos merketinggel próbálja behúzni a szülőket az áruházba. Íme:
A következők miatt írom levelem. Ma reggel az RTL Klub reggeli blokkjában láttam egy spotot, ami a Spar legújabb promóját hirdette. Röviden a lényeg: Vásároljon a Sparban és "Gyűjtse össze mind a 15 Hupikék Törpikék gurát!". Először azt hittem, ez valami vicc. De nem. Gyorsan felmentem a reklámban közölt oldalra (www.torpmania.hu) és ott megbizonyosodtam, hogy nincs semmi tévedés...2009-ben Magyarország és talán Európa egyik legnagyobb kisker láncolata Hupikék Törpikék vásárlói promóciót indított. Nem térek magamhoz ettől. Szeretném tudni, hogy melyik cég, vagy melyik kreatív "szakember" az, aki ezt megálmodta, letette az asztalra, és melyik az a "szakember" a Spar csoport részéről, aki erre kb. így reagálhatott: "hmmmm...jó...nagyon jó....sőt...kiváló! Itt van 50 millió az RTL spotkampányra, itt van 20 millió az egyéb "kreatív" teendők elvégzésére és még itt van 10 millió az I.M.P.S-nek, aki a Peyo licenszelését végzi". Lófaszt nekem modern BTL/ATL, lófaszt nekem online/mobilmarketing, lófaszt nekem 2009 - csináljunk FELNŐTTEKNEK Törpromóciót! Vegyenek egy rúd párizsit és "összegyűjthetik Aprajafalva lakóit Hókuszpókkal és Sziamiauval együtt". A gyereken keresztül generáljunk vásárlást!
Elnézést, ha elragadtattam magam, denagyon örülnék, ha erről egy kicsit értekeznétek, mert fel vagyok háborodva, hogy olyan országban élek, ahol ilyen "szakemberek" akár egy forintot is kapnak arra, hogy megvalósíthassanak egy ilyen szemetet. De inkább azt szeretném látni, hogy ki volt az, aki ezt kiválasztotta, a gondolom nem kevés promómechanizmus közül.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.