Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: A Tv2 "flashmobja"

Vajon miért gondolja azt valaki, hogy ha 21 arany ruhába öltöztetett hostesst kezükben aktzatáskával kizavar a körút közepére minden pirosnál, akkor az már egy flashmob?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr991104352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.05.05. 16:22:56

Ezek szerintem összekeverték a kifejezéseket...

Mediadroid 2009.05.05. 16:42:01

Mert a zsíros fizetésért (vagy éppen megélhetésért) középlangyos fosban úszkálva álmosollyal saját magukat is megcsaló médiamunkások/menedzserek/médiacápák is szeretnék trendinek (így, magyarosan i-vel)érezni, vagy annak látatni magukat egy percre. Mert az úgy jól esik a fosban állig.
És eme öncsaló hiúság elhomályosítja szemüket, és nem érdekli őket, hogy az, az-e, aminek mondják.

És ez nemcsak tv2, hanem az egész reklám, média, marketingszakma, és nem csak Magyarországon. Max a fos:arany arány más egy kicsit.

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.05. 19:00:31

@Mediadroid:
hű, de szép gondolatmenet. kár, hogy nem igaz.
a tv2 a fos egyszerűen, és külföldön igenis tudnak kreatív, és fiatalos dolgokat kitalálni, tudnak "trendik" lenni, úgy, hogy ezen nem röhög senki és nem érzi kínosnak sem senki. tudnak irányt mutatni.

Dr Keynes 2009.05.05. 19:16:42

Ez max. flesh mob. Szerintem valami amerikai oldalon ovasta valaki TV2-s, aztán meg jól kiszótározták mi is lehet az.

nikk rivers 2009.05.06. 13:33:18

Csupán az esztétikai élmény (...) különböztette meg a hölgyeket a szimpla szendvicsemberektől.

Akkor hibátlan a TV2es flashmob ha a fókuszban is megemlékeznek róla.

Mediadroid 2009.05.08. 15:59:47

@haveavoice: biztos félreérthető voltam: szerintem itthon is tudnak jó dolgokat csinálni az ügynökségek, kreatívok, ügyfelek, médiások, stb., de a megvalósuló cuccok 95%-a tömgtermék, semmi eredeti gondolat nincs benne. És mindenki arra vágyik, hogy a maradék 5%ba egyszer beletaláljon, és néha ez úgy sikerül, hogy elneveznek valamit valaminek, ami alapján azt (ők) az 5%-os FASZA kategóriába soroják, és a saját bemutatkozó anyagukban, weboldalukon, stb. ezzel fényezik magukat. Pl. nézd meg ezt: brandcare.tv2.hu/site/index.php ... itt minden innovatív meg korszerű és integráltdigitálbrand... Pedig hát a bevételek 90%-a klasszikus spoteladásból származik, a maradék meg szponzorációnak mondott valamikből és emeltdíjas mobillehúzásból származik. De hát ezzel nehéz lenne feltünni, nem?
Szóval van a csilivili, ami félig igaz, de azért jól néz ki kirakva a kirakatba, meg van a 95%, amiből élünk.

Külföldön is csak az arány más, meg innen csak a csilivili látszik, azért hisszük, hogy...
Szóval nem gondolom, hogy nagyon ellenkezőleg gondolkodnánk, de azt sem gondolom, hogy nincs igazam:-) písz

szóval

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása