Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Most már a tumblr-en is ott az addict!

Tudom, hogy sokan már azzal sem tudtak mit kezdeni, hogy az addict a twitterre ment, vagyis hogy a blogról hely híján kimaradó anyagokat ott kezdtem el posztolni. Sokan azonban örültek neki, mert már eleve twitteltek, mások meg talán ennek is köszönhetően vettek egy mély levegőt, és fejest ugrottak a twitter zajos világába. Aki már ezt sem tudta velünk megugrani, annak a tumblr végképp magas léc lesz, pedig ezzel talán még érdemesebb lenne egy próbát tenniük. Hogy mi a tumblr? Sokak szerint az új twitter, amiben van némi igazság, hiszen a működése nagyban hasonlít a twitterre. Itt is posztolhatunk kedvünkre mindenfélét, amit mások követnek, ha akarnak, és mi is követhetünk nekünk tetsző tumblereseket. A nagy különbség a két szolgáltatás között az, hogy itt nem vagyunk 140 karakterre korlátozva, és videó- illetve képanyagokat is beszúrhatunk. Tulajdonképpen nem más ez, mint egy miniblog, egyfajta blog 1.0, ami tökéletes arra, hogy azt a sok anyagot, amit az interneten kolbászolva átrostálunk magunkon, azt rendszerezzük, és másokkal is megosszuk.

További magyarázat helyett a legjobb, ha megnézitek az addict tumblr blogját, ami a nagyon fantáziadús és beszédes Vámház krt. 9. névre hallgat, és ahol azokat a reklámokat posztolom, amik az addictra már nem férnek ki. Gyertek, és nézzétek meg mi ez az egész, és ha kedvet kaptok hozzá, akkor kezdjetek ti is tumblizni. Hogy kedvet csináljak hozzá, itt van még néhány követésre érdemes tumblr- blog. Uj Péter Klassz Véres Cvikli címen tolja a kontetentot, Bede Márton pedig szintén saját tumblr blogján gyűjti össze a webszemetet. Érdekesség, hogy egy hazai reklámügynökség is vezet miniblogot, és Mong Attila is itt írja ki magából az felesleget. Gyertek, és kezdjetek ti is tumblerelzni, legyetek a web úttörői, és emeljétek magasba a webkettő fényes zászlaját!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr791125415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NIN|JA (törölt) 2009.05.16. 21:06:03

RB. Szerintem ez jo! Amig te tudod kovetni, hogy hova mit posztolsz.:)
Nekem egy ideje van tmblr-em, egyszer gondoltam milyen jo lesz ott gyujteni az inspiracioimat, el is kezdtem. Van ott zene, video es sok mas... De idovel arra kellett rajojjek, hogy nem mindenki szuletik bloggernek. Nekem keves idom van, es ha van inkabb a sajat alkotasaimra szanom, vagy arra hogy ide hulyesegeket irogassak.;)
Twittert meg nem probaltam, de hogy kovetni tudjalak ki fogom...
Szoval hajra, csak nehogy elvessz a nagy forgatagban!:)

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.05.16. 22:23:07

Hajrá, én is indultam veled együtt. Éljen a Tumblr.

sofokles.tumblr.com

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2009.05.16. 22:42:34

Hrrr... én bizony kedvelem az általad generált tartalmat (a csekket a szokásos címre postázd :), és kevésbé tartom szórakoztatónak a sima harácsolást. De amíg lesz más is, addig becsukom a számat.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.16. 22:49:45

Pikszi
Félreértesz. Rengeteg olyan reklámot látok, amik valamilyen szempontból érdekesek. Vagy mert olyan jók, vagy ellenkezőleg, mert annyira rosszak. De ezek mindegyikéből nem lehet, vagy éppen nem érdemes az addicton egy egész posztot írni. Így viszont valamilyen formában mégis hasznosulnak. A tumblr-t éppen erre találták ki, és amint azt az elmúlt 2-3 napban tapasztaltam, működik. Nincs itt harácsolás, éppen ellenkezőleg ajánlás van, megosztás és gondodkodó szeretet!

NIN|JA (törölt) 2009.05.16. 23:05:12

@reklámbuzi: az utolso mondat annyira meghato volt!:)
Koszonom a nep neveben, hogy semmit nem tartasz meg csak magadnak!;)

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2009.05.16. 23:17:38

@reklámbuzi: Ah, magam is ellágyultam! És igen, értem én, hogy ez egy kiegészítő szolgáltatás, csupáncsak szóvá tettem a preferenciáimat.

Fashionistas 2009.05.17. 00:26:29

Én nekem sosem jött be ez a twitter. Viszont egyből regeltem a Tumblr-re. A Twitter gyermekbetegségeit kinőtte, átlátható, jól kezelhető. Remélem hamar elterjed.

G.

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.17. 21:27:44

http://haveavoice.tumblr.com/

a twitter baromi nagy találmány, de engem soha nem fog mozgatni.
viszont a tumblr, na az tényleg eszetlen.

Tumblr Banner Maker · http://tumblrbannermaker.com 2014.07.06. 14:20:11

Tumblr, igaza van a fejjebb szólónak, a tumblr tényleg maradandóbb, és sokkal kifejezőbb, mint 140 karakterbe leirni hogy épp ebédelek, inkább dobjunk ki róla egy képet, a macskával (irónia mentesen tényleg :D )

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása