Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Tegnap lezajlott az Arany Penge reklámfesztivál díjátadója, ami meglehetősen érdekesre sikeredett. A helyszínválasztás mindenképpen jó volt, hiszen a Gödör tökéletesen alkalmas egy ehhez hasonló rendezvény lebonyolítására. Az este tematikáját nekem nem sikerült megfejtenem, a hostessek ugyanis valamilyen okból görögös ruhákba öltöztek és sarut viseltek, aminek szimbolikáját én már képtelen voltam abban a felfokozott lelkiállapotban felfejteni. Az est házigazdái szegény Váczi Gergő és Piringer Patrícia lettek, akik viszont olyan szinten fogalom nélkül voltak, hogy már majdnem mulatságos volt, de aztán mégsem. A cégek, a díjazottak és a reklámozott termékek neveit a legritkább esetben sikerült helyesen kiejteniük, amit olyan összekötő szövegekkel ellensúlyoztak, mit, hogy "Következzen következő díjazott!".
A nézőtéren ülőket amúgy is komoly megpróbáltatások érték, mivel minden egyes díj bejelentése után őrült stroboszkópozás vette kezdetét, és egy sereg reflektor világított az arcukba, amitől már a második bronz után úgy káprázott mindenkinek a szeme, mintha egy helikopterben ülve, közvetlen közelről nézte volna végig az augusztusi tűzijátékot. A zsűri határozottságával nem volt baj, szívbaj nélkül hagyták bent az Arany Pengéket, az első 4-5 kategóriában például egyet sem osztottak ki belőlük. A döntések között azért volt néhány meglepő. Az egyik számomra a Watt energiaital rádiókampánya volt, amit bronzzal jutalmatak, a másik az a Szakmai Brekkek (!) névre hallgató, békás tematikájú reklámszakmai rendezvény shortlistes helyezése, a harmadik pedig egy egészen furcsa, át nem gondolt húzás, ami aztán meglepő eredményre vezetett.
Történt ugyanis, hogy az itt az addicton is agyondícsért esélyegyenlőségi kampány teljesen megérdemelten nagy siker aratott a társadalmi célú kategóriában. Ami ebben furcsa az az, hogy az összefüggő kampány egyes filmjeit az alkotók különálló filmekként nevezték, mintha azok nem egy nagy kampány részei, hanem egymástól független, különálló munkák lettek volna. A külön nevezett filmeket a zsűri külön is bírálta el, így a két ezüstöt és két aranyat - nem pengét, hanem a TCR kategóriának létrehozott Arany Szívet - hozó kampánnyal aztán az ACG Hey ügynökség kényelmesen megnyerte az összesített pontversenyt, és ezzel elnyerte az "Év ügynöksége" elismerést. Ehhez gratulálok is nekik, de azért elég furcsa ez akárhogy is nézzük, hiszen amíg a hoppon maradt, és egymással fej-fej mellett haladó DDB és a Laboratory fejenként legalább 5 ügyfélen teljesített kimagaslóan, addig az ACG egyetlen kampányhoz készített 4 filmmel zsebelte be az elismerést, ami aztán nagy meglepetést és zavart pislogást okozott a nézőtéren.
Ezzel zárult le a díjátadó és kezdődött az est érdemi része: a kajálás, piálás, régi ismerősök meglapogatása. Ezzel nem volt semmi probléma, a Heinekennek Heineken íze volt, a pörkölt jó szaftos volt, a rétes meg jó ruganyos. Persze ez az egész nagyon szubjektív, lehet, hogy mások másképp élték meg az estet, ez csak az én véleményem. Írjátok meg, ti hogy láttátok a tegnapi díjátadót.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.