Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: A Borsodi jobb mint egy áramütés

Már egész elszokhattatok a hazai reklámok megvitatásától itt az addicton, olyan rég volt reklámszemle. Ennek egyik oka a cégek azon gyakorlata, amellyel ezekben a viharverte időkben költségtakarékossági okokból előszeretettel élnek. Sok megbízó ugyanis régebbi filmeket vágat újra egy új üzenethez igazítva, vagy a forgatást lemondva egy külföldi kampányt adaptál olcsóbban, ami az itt megvitatható filmek számát is erősen csökkenti. Persze azért téma nélkül nem maradunk, akadnak még így is említésre méltó szpotok. Az egyik film, ami kilógott az ismétlés- és adaptációtengerből a Borsodi új reklámja, amelyben folytatják a "Ráérsz még ezt meg azt csinálni" gondolatot. A gumimatracot megszigonyozó, a lányokat a tévé elől egérrel elijesztő vagy a golfpályán a főnököt leterítő filmek mellé a sorozatban ismét egy munkahelyi szituáció került, ahol egy fájdalmas vállalati buli szolgál a főhős szenvedéseinek hátteréül.

Főszereplőnk ezúttal egy irodai(?) karaoke-parti kellős közepén találja magát, ahonnét haverjai jobb híján úgy menekítik ki, hogy beindítják a tűzjelzőt, amitől víz árasztja el az irodát. Ez eddig nem túl érdekes, és nálam a kabaréba illően rázkódó bérszámfejtő sem mentette meg a filmet, aki Tom vagy a prérifarkas szerepében biztosan nagyot alakított volna, de ez a rajzfilmgeg egy realisztikusnak induó filmben inkább röhejesen hatott. Az agyoncsapott kollégán túllépve aztán a fiúk jót söröznek az irodaépület előtt, ami a narrátor szerint érthető, hiszen ráérnek még megkomolyodni, mint ahogy gondolom mentőt hívni is. Egyszerre izgalmas, és nehéz feladat egy sörnek vicces filmet írni, amiből ezúttal inkább a nehéz jött át nekem. Persze könnyen lehet, hogy bennem van a hiba, és mások a hasukat fogva dőlnek a kacagástól, tőlük majd most jól megkapom a magmét. Szavazzatok és kiderül.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,1/5)

Címkék: reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr51159275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2009.06.04. 10:41:18

még annál is....

:(

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.04. 10:44:45

katasztrófa. nem mintha a Borsodi maga jobb volna...

báró Csekonics 2009.06.04. 10:53:58

szar sörnek szar reklámot - ez lehetne a szlogen...

2009.06.04. 11:01:25

Az álletkertes reklám sokkal jobb. Lehet nem is Borsodi. Egy sörreklámból bőven elég az,hogy szeressük a sört.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.06.04. 11:07:33

Ez tényleg kiverte a biztosítékot

báró Csekonics 2009.06.04. 11:08:51

Az állatkertesben legalább az jópofa, hogy a csaj odalöki a gorilláknak a srácot és a következő képen viszont a kerítés túloldalán már egyedül vág halálra vált fejet valami _igazi_ állat miatt, miközben a srác elrablói épp leveszik a gorillamaszkot.
Gondolom a következő reklámban a haverok már a csaj sírjánál vígasztalják meg a srácot: 'Ráérsz még gyászolni!' narráció alatt...
:-DDD

nemuccaszoc 2009.06.04. 11:11:41

nem jött be ez a reklám.

Briós 2009.06.04. 11:21:09

Jó az attól hogy rossz!

: )

ps. ha a Borsodi szar a Soproni mi?

nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2009.06.04. 11:31:10

Az állatkertes tényleg jobb.

TH 2009.06.04. 11:38:43

Ez űbernagyonnagyonótvargáz...

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.06.04. 11:39:51

Ez szerintem is gyenge, először azt hittem valami Job-os próbálkozás. Az állatkertes legalább vicces.

Báttörsz 2009.06.04. 11:53:40

A reklám és a sör is SZAR.

Zoe23 2009.06.04. 12:15:25

Nnna, hát annyira nem szar! Nekem ez tetszett legjobban a sorozatból, a karaoke eleve egy vicces szitu, és ezt jól meg is csinálták.

waddysnow 2009.06.04. 12:17:34

Szerintem meg jó a borsodi sör. A reklámok közül nem ez a legjobb, de a sorozat filmjei azért jók.

waddysnow 2009.06.04. 12:18:27

A Borsodi sör igenis jó !!!

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.06.04. 12:33:05

Én csak azt szeretném megkérdezni, melyik mikrofonba van 220 VOLT direkt bekötve?

kussssssssssss (törölt) 2009.06.04. 12:58:18

a titkárnő 08 nál szerintem jó, lehet rá kellett volna építeni a spotot:)

Louis de Menyét 2009.06.04. 13:06:03

szerintem felháborító, hogy a munkahelyi alkoholizmust egy ilyen igénytelen sörrel reklámozzák. Nekem semmi bajom a karaoke-val, de szerintem ez egy egész jól sikerült spot, csak kár, hogy ilyen szar.

majomka 2009.06.04. 14:17:41

Szerintem meg a szóljon hangosan az ének, meg az a szerencsétlen fasz, aki behívja és ahogy ott táncol és teszi magát, nagyon el lett találva. Nem hiszem el, hogy egyikőtöknek se volt még ilyen gáz élménye, hogy egy nagggyongagyi szituban kellett jópofiznia akár egy csapatépítőn is. Ott lesz mégis szar a reklám, amikor elkezdi rázni az áram, de addig szerintem zsír.

Papaja ( twitter: koocos) 2009.06.04. 14:53:59

Abszolút a rángatózásnál vágja el magát a szpot de akkor nagyon. Mondhatni kiüti saját magát.

Hara Mati 2009.06.04. 16:58:07

A legnagyobb baj az, hogy a koncepció már alig jön át. A többi már csak hab a sörön.

ethan blow 2009.06.05. 11:58:42

a szemüveges most akkor meghalt tényleg?

TH 2009.06.05. 13:01:00

@majomka: Hát nem tudom, eddig minden munkahelyemen egy bizonyos értelmi szint feletti kollégákkal kerültem össze, talán ezért nem volt hasonló élményem.

Hara Mati 2009.06.05. 16:05:35

@Mu Deng: Nem, csak leföldelték. :-)

cheeky 2009.06.05. 18:09:04

Szerintem egyszerre lebetegedett minden kreatívos, aki ezen a sorozaton dolgozott, és ezt most mások csinálták. Ilyen hirtelen nem lehet ekkora alkotói válságba esni.

Hara Mati 2009.06.05. 18:17:23

@cheeky: Akkor lehet, hogy ez egy dokumentumfilm?

cheeky 2009.06.05. 18:30:47

@Hara Mati: :D Hát kb ilyen figuráknak képzelem el azokat, akik ezt csinálták!

Hivatalosan is Szpészkadett · http://bulb.blog.hu/ 2009.06.07. 19:00:35

Szerintem azzal van a gond, hogy egyáltalán nem érint meg ez a film. Legalábbis engem... Releváns insight az, hogy ráérek még erre vagy arra? Én nem így gondolkozom. Ez szerintem egy mesterségesen kreált gondolat... Ha egy márka úgy dönt, hogy a célcsoportját mutatja be mondjuk egy TV reklámban, legalább próbáljon a fejével gondolkozni.

És most a killer comment: mi köze van ennek a sörhöz? Ez olyan szinten általános, hogy az egész kampány reklámozhatna autót is, csokit is...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása