Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A jakuzzi az új puncimágnes

Audi slusszkulcs a bárpulton? Ciki! Ezüst pénzcsíptetővel összefogott pénzköteg? Ugyan már! Armani öltöny? Kit érdekel? Ha csajozni akarsz, ezentúl ne ezekkel próbálkozz, hanem egy legalább 1 milliós  jakuzzival (na jó, ha akciós, akkor lehet 999 000 forintos is), amitől azonnal lecsúszik a nők bugyija. És ha már jakuzzit veszel, játssz nagyban, válassz rögtön 5 személyeset, hogy a rád mászó csajok közül senkit se kelljen elutasítanod. Gyönyörű gondolatmenet nem? Még ha lenne benne valami kikacsintás, akkor is prosztó lenne, de ezzel a primér tardablogra illő hozzáállással a Wellis kampánya mélyen alámegy a magyar színvonalnak is.

A reklám megemésztése után bennem csupán egyetlen, de annál nyugtalanítóbb kérdés maradt: Hogy tudom majd ismerkedés közben a nők tudomására hozni, hogy otthon egy ilyen csodaszerkentyű várja őket? Házibuliban elég csak bevezetni őket a fürdőbe, és a probléma meg is van oldva. De mi van, ha egy szórakozóhelyen szeretnék ezzel felcsípni valakit? A slusszkulcs mintájára csak nem csaphatom ki a bárpultra a jakuzzi dugóját! Úgy érzem a legyezőszerűen tartott prospektus sem az igazi, és a "Nem jössz föl? Van egy rohadt drága jakuzzim!"  duma sem tűnik igazán célravezetőnek. A használati utasításban vajon kitérnek erre? 

Címkék: arany békasegg

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr901187112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie nilsen (törölt) 2009.06.16. 09:55:31

999 00? +1 0

de télleg szar.:S::D

ethan blow 2009.06.16. 10:17:11

Szerintem amelyik csajnál a slusszkulcs működik, azt egy jakuzzi is nyitja. A képlet ugyanaz, csak jól kell eladni. Egy ilyen fos hirdetés után már simán működhet: "Feljössz hozzám jakuzzizni egyet? Mert akkor hazaszólok a bringáknak, hogy menjenek el egy autós moziba a Mergával..."

xxyyxx 2009.06.16. 10:24:01

És hol az ötödik személy? Kiment piáért vagy a háttérben lévő Buddha szobor az?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.16. 10:29:52

xxyyxx
Hamarosan felbukkan, és jelenti, hogy a királyi hímvessző tiszta. Nem láttad az Amerikába jöttemet?

Racsi · http://netfreak.blog.hu 2009.06.16. 11:00:02

Majdnem megfulladtam a röhögéstől, amikor először láttam ezt élőben... Ami vezetés közben azért nem egészséges (mondjuk megfulladni amúgy sem). Egy vicc az egész. Aki ezért pénzt fizetett... Meg aztán megnézném a plakáttal szemben lakó néni fejét reggelente, amikor muskátlilocsolás közben felpillant a plakátra...

fck 2009.06.16. 11:01:36

Ésugye az alapötleten dobnak még egy óriásit a kivitelezéssel is. Tutto perfetto, báze, új távlatok:)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.16. 11:01:57

Racsi
Honnan tudod? Lehet, hogy a néni azóta erre gyűjt!

driopios 2009.06.16. 11:06:27

Otthonában felállítjuk

honphibu 2009.06.16. 11:14:49

Megmutassam a jakuzzi-gyűjteményemet?

werno 2009.06.16. 11:20:25

Aki ezt a reklámot fikázza, az álszent, vagy zéró humorérzékkel rendelkezik...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.16. 11:23:47

werno
Vagy mindkettő! Sőt, esetleg még irigy is!

Noda10 2009.06.16. 11:32:58

költői kérdés: miért nincs hely feltörekvő fiataloknak ebben a magyar reklámszakmának álcázott pöcegödörben?

MP 2009.06.16. 11:36:45

Az a röhej hogy én meg ha egyszer veszek magamnak akkor magamnak veszem. A nők ne ezért szeressenek. Persze én már csak ilyen maradi vagyok.

blog23 2009.06.16. 11:39:27

A legtöbb reklám erről szól (vedd meg és te leszel a király), csak ez legalább őszinte, szerintem semmi baj nincs vele. Akinek van az vagy túl naív vagy túl álszent, és mindennek tetejébe még humorérzéke sincs, ez valljuk be nem túl nyerő kombináció :)

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.06.16. 11:40:44

uh micsoda hir, okosabb lettem egy 5 dikestől.. :)))

AzHofi 2009.06.16. 11:44:46

azé aszt a szöszke rüszmeteget blokkónám

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.06.16. 11:46:28

@werno: ebben kábé annyi a humor és az érzék, mint egy "Ami a Sas kabaréból kimaradt" válogatásban.

Haloperidol 2009.06.16. 11:48:15

Szerintem a reklám zseniális, PONTOSAN a célközönséget szólítja meg.

:DDD

Mr_Wolf 2009.06.16. 11:50:06

30 négyzetméteres körgangos albérletbe a plazma alá!
Egyszer élünk gecc!

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.06.16. 11:52:30

Nam a jakuzzi dugót, hanem a távirányítóját vágod ki a pultra.

Jedlik 2009.06.16. 11:54:58

Megmutatod a képet az ájfonon a macának.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.16. 11:57:46

@reklámbuzi: ja én is pont ezen gondolkoztam , hol lehet az ötödik elem nekem is a víz alatti kép ugrott be ;o)

dr. Erika Zangolna 2009.06.16. 11:58:07

www.youtube.com/watch?v=ru4Fub3ewVY

Torrente felügyelőt tetszik ismerni ugye? Na ott pl. kifejezetten vicces az ilyesféle taplóság, de ettől lett a Torrente kultuszfilm.

pudliho 2009.06.16. 11:58:40

@insert_click: már épp írni akartam a távirányítót :-)

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.06.16. 12:04:18

@blog23: létezik más kategória a naivitáson, az álszentségen és a humorérzék hiányán túl, ezt pedig úgy hívják: szakmai igényesség.

Valamire való art director ilyen munkát, ilyen tipóval, ilyen fotóval nem ad ki a kezéből, ha pedig mindenféle kényszerek hatására mégis megteszi, akkor hallgat róla, de nagyon.

Lion heart: A célcsoport képviselőinek (gyanítom 25-45 közötti "A-B" státusú vállalkozók)egy kevésbé gagyi kreatívról is átmenne az üzenet.

majomka 2009.06.16. 12:06:28

blog23

MOst aztán elszégyelltem magam rendesen.
Ez egy szar reklám, borzasztóan szar. Ötlettelen, de ez még hagyján, kifejezetten gusztustalan az a szakállas pénisz a három kurvával, ami egy normális ízlésű embert esetleg el is tántorít a vásárlástól. De úgy tűnik, a Wellis a tirpákokat célozza.

2009.06.16. 12:06:57

Na most ez után a blogbejegyzés után pláne megragad az emberek fejében a dolog. Szerintem. :-)

Még én is megjegyeztem a Wellis nevet, pedig nekem a fürdőszobám akkora, mint ez a böszme nagy jakuzzi. :-)

Editor Bob 2009.06.16. 12:06:59

Hú, az a szőke csaj nagyon ott van. Szerintem nem rossz reklám, végülis a Jacuzzi luxuscikk, így valszeg tényleg ilyesmi ronda gazdag emberek a célközönség.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.06.16. 12:09:06

@Noda10: lehet, hogy azért, mert ilyeneket csinálnak?:)))

Külföldi Viktor 2009.06.16. 12:15:00

agyrém, nem akartam elhinni, mikor megláttam. artdirektornak ehhez semmi köze, tipikus ügyfél általi ötlet (saját ízlés előnyben), a mindentudó rendszergazda kivitelezésében.
maga az überbrutálfőtahó "üzenet", azér előfordul a maga őszinteségében boldogabb helyeken is, ld pl:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1870/sznoblesz_oblizs
+
napielet.hu/napi/rovat/reklama/2098/vilag_szolotokesei_egyesuljetek

azigazivideki 2009.06.16. 12:16:20

kár, hogy a fôsort (úgyismint headline
) elírták, mert úgy lett volna kerek, egész, hogy: Nem a péniszemért szeretnek!
Amúgy überzseniálisan, fostalicskaszar! Üjleegyes az ügyfélnek, egy hét kaloda a szövegírónak és kerékbetörés a kreatívoknak!
De télleg! És mindig van lejjebb...

HgGina 2009.06.16. 12:24:04

Fekete háttérre sötétszürkével írni.
Zseniális.
Vagy az agész blog-hu háttere sz@r?

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.06.16. 12:25:54

én az Árpád-híd tövében találkoztam ezzel a hirdetéssel. Pont a 10emeletes panelek felé nézett, el is képzeltem, ahogy minden emeleten atombulákkal teli jakuzák állnak a betonerkélyeken.
:)

babel 2009.06.16. 12:30:16

Nem vágjátok a lényeget pubik:
EZ A JACUZZI OLCSÓÓÓÓ!
(Legalábbis ahhoz képest, amennyiért én vettem az enyémet.)

Ha ugyanarról az óriásplakátról beszélünk, azon én olvastam egy olyan feliratot: "Nem a pénzemért szeretnek!" -ennyi. Nem is vitte át az ingerküszöbömet a dolog. Az a sok minden, ami itt fentebb elhangzott meg a beírók lelki terheinek a válogatása. (Kivétel a kivétel.) Nem ők a célközönség, nyilván, és ez néhány embernek fáj. Ez van.
(Amúgy én sem vagyok kő-gazdag, sokáig gyűjtöttem rá, előbb volt ilyenem, mint autóm. Én 1 ilyen hülye vagyok, na.) :oP

gastro vazze 2009.06.16. 12:47:18

@majomka: héj! a 3 qrvát vond vissza! a szőke csaj egy igenis aranyos, szép kis fodrászcsaj! nem ribanc...

nick: 2009.06.16. 13:05:39

a fotó egyáltalán nem rossz
a hirdetés összeállítása viszont már annál inkább
de ez van - jó képet is tünkre lehet tenni, ha vki ennyire nem ért hozzá :-P

majomka 2009.06.16. 13:07:17

gastro vazze
senki nem gondolta, h életben is kurvák, a pasi is lehet, hogy egy aranyos óvóbácsi. A képről beszélünk, ember. Ott pedig az aranyos kis fodrászcsaj kurvát játszik, az óvóbácsi meg egy gusztustan, nyáladzó, tirpák, újgazdag pötst. Úgyhogy nem vonom vissza.

Dr. Kotász 2009.06.16. 13:17:26

Akkor én adom meg kérdésre a választ. (Most az egyszer. :D)
Ismeritek a hajnali kettes lányokat? Ők azok akik a dizsiben még hajnali kettőkor lent vannak és egyedül vannak... Na egy ilyen lányhoz ment oda egy ismerősöm, és ennyit mondott neki:
- Pesti vagyok. Sarokkádam van. Jössz?
...és ment... :D
Szal az ötszemélyes jakuzzit is így lehet eladni a csajoknak. :D

atomrebel 2009.06.16. 13:19:29

engem meg a méretes faszomé szeretnek eléggé
és így elég egy sima zuhanytálca is

nemuccaszoc 2009.06.16. 13:20:38

Néztem ezt a reklámot, de nagyon tré, szánalmas.

seldon.h 2009.06.16. 13:49:41

Látom a post iró még nem vett jacuzzit :-)) , a legolcsóbb márkás ( jacuzzi márkájú ) masszázsmedence, úgy 3M -nál kezdődik ... , vagyis az 1M -ós ( kinai) masszázsmedence az kimondottan olcsó , bár valószinüleg nem is vállalnak rá 5 év garanciát ...

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.06.16. 13:56:08

RB: a királyi hímvessző tiszta, FELSÉG. :D
a jakuzzi dugón jót röhögtem. :D

atomrebel 2009.06.16. 13:56:28

baszki, akinek nincs dzsakuzija (legalább 3M-ér!!!) az nem is ember

johevi 2009.06.16. 14:22:08

Hol a 4. csaj? A víz alatt, mint az utolsó cserkészben?

johevi 2009.06.16. 14:28:45

Ha már elcseszett reklám: óriásplakáton egy autó és előtte egy kislány. Szöveg: A családban elég egy eminens ( vagy valami hasonló... ) Namost vagy az autó okos és lányát hülyézi le valaki, vagy a gyerek okos és az autó szar... Reklám esetében egyik sem jó megoldás...

shadai 2009.06.16. 15:27:47

Ez a Bede a kádban?

OmegA404 (törölt) 2009.06.16. 15:29:10

Jó bringák a fater meg maradhat sőrnyitónak.

Bannor 2009.06.16. 16:59:05

@anaemic royalty: nem hiszem... egyszerűen úgy gáz ahogy van...

bocs: ha te csináltad....:) akkor méééég!!! méééég mélyebb színvonalon ha lehet... :):)

Bird 2009.06.16. 18:14:17

Megnyugtatom az e reklámot készítő ügynökséget szidalmazókat, hogy ezt majdnem biztosan nem profi csapat csinálta, ugyanis tudom, hogy a cég többi kreatívját egy alkalmazottjuk követi el, tehát ez is bizonyára az ő gépében született. Ennek fényében bizonyára másként fogjátok megítélni a plakátot, mert nem rosszabb, mint számtalan profi csapat alkotása.

Ja és elérte a célját, mert beszélnek róla és sokkal többen látják a plakátot itt, mint kint az utcán.

E műfajban volt egy plakát pár éve, amin egy meztelen nő volt egy zuhanyfülkében, de a kép el volt fektetve. A szöveg: "Otthonában felállítjuk!". A bepanaszolt reklámot nem marasztalták el, mert a zuhanyban helyén valónak találták a meztelen nőt.

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.06.16. 18:47:22

Tardán nem menne át az üzenet, baszod.
A sörözős Petinél így nyáron feszt bográcsolás van, a Misike két tállal is bever egy péntek este, azt' másnap meg telejacuzzizza a fürdőkádat, persze a Magdi meg hallja, azt' szólongat befele, hogy ne legyél gyerek, Mihály, ez annyira undi, a Misike meg zavartan válaszol, hogy bocs, móki, aztán megnyitja a csapot, és tovább csinálja.
;)

sebi77 2009.06.16. 18:51:45

@Mu Deng: "És hol az ötödik személy?"

A víz alatt.

Qju 2009.06.16. 19:31:25

A jakuzzi az szardagonya disznóknak.

antitaxis 2009.06.16. 19:38:07

Magvan az az ötödik is! A keresett személy erősen a víz alatt van, helyzete a pinamágnes tulajdonosa alatt, középen vélelmezhető. Nem lévén hangos a kép és nem is mozgó, a hangok és az ütemes mozgás nem hallható, illetve nem látható.

Kopiás Attila Steve 2009.06.16. 19:59:56

Én mindig azon gondolkozom, hogy ha futná bubis fürdőre és lenne rá igényem, ez a reklám akkor is elriasztana. Nekem azt kommunikálja, hogy nálunk vegyél ilyet, ha azt akarod kommunikálni magadról, hogy a nőket csak mint pinák éri meg számolni, pinát pedig kád nélkül nem tudnál szerezni.
Elsőre persze ez büszkeséggel tölt el, mert ha romlakás antik kádjával élve is megfelelő a privát életem, akkor nagy baj nem lehet. Másodjára viszont az jut eszembe, hogy lehet, hogy pont azért mert így gondolkozom, pont ezért nincs igényem pezsgő fürdőre, éppen ezért nem is teperek nagyon, hogy előteremtsem az ehhez szükséges anyagi hátteret, azaz nem a reklám riaszt el, hanem eredendően nem vagyok célcsoport, ha az lennék, akkor meg tetszene a reklám.
Fene se tudja. Mindenesetre nehezen tudom vizionalizálni, amint egyszeri vállalkozónk becsattog az üzletbe és kér abból az óccsó kádból, amitől hárman akarják egyszerre leoboázni...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.16. 20:01:43

Az is ciki lehet azért, hogy a szakállas fószernek mondták, hogy lesz egy jó napja ötezerért és lefotózzák jó csajokkal, aztán meg kirakják mindenhová, mint impotens majmot, aki fürdőkáddal udvarol. Mert aláírta, hogy bárhogyan felhasználható a kép :-)

fifi122 2009.06.16. 20:14:32

Felraktam pár képet a fotózásról, hozzájutottam innen-onnan:)

www.youtube.com/watch?v=bgDzlxhDdzU

respecta /01 2009.06.16. 20:39:39

@azigazivideki:
Szép mondhatom...én magam szó szerint azt olvastam, amit te viccből írtál. Még szerencse, hogy nem az a hülye, aki magán tud nevetni, ahogyan én tettem.
Egy biztos, akármilyen e reklám, a cég nevét megjegyeztem. Tehát a lényeg teljesült.

mangrove (törölt) 2009.06.16. 21:00:18

@atomrebel: a zuhanytálcán elég kényelmetlen lehet akkor neked. Hacsak nem 5 személyes.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.16. 21:06:14

fifi
Uh... Ezek a képek nagyon durvák. Ki az a piros gatyás faszi a jobb szélen? Csak nem a drága jó ügyfél?

Bird 2009.06.16. 21:59:09

Hoppá! Akkor lehet, hogy ezek a képek balkézről szerzettek? Nem semmi, hogy fifi megtalálta a forrást!

fifi122 2009.06.16. 22:19:17

Nem ismerem őket, csak a fotósnak csináltunk néhány montázst a képekből.

NIN|JA (törölt) 2009.06.17. 09:14:37

Respect a szoke lanynak(aki egyebkent tenyleg nagyon szép)...
Nincs az a penz...ooo...dzsakudzzi...ooo... meret amiert egy ilyen pasas olebe beleulnek.
Persze biztos kurvajoarc....:D:S

caipirinha 2009.06.17. 10:47:19

könyörgöm már legyünk egy kicsit igényesebbek minthogy "dehát megjegyeztem a reklámot akkor jó az". lehet h eléri a célját de azért ekkora pöcegödör a magyar reklámfelhozatal mert mindenki így gondolkodik/nincs izlése sem. ennek a közönségnek is lehet berakni normális képet szerintem. lám az amcsi cuccokat is veszik pedig azoknak ált. tűrhető a reklámja...
szerintem az ilyen rontja az utcaképet profit meg érdeklődés ide v oda. remélem nem vok egyedül ezzel...megsérteni nem akartam senkit, annak sorry

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.06.17. 12:50:47

rekambuzi,
nem értek teljesen egyet az általad leírtakkal. Addig OK, hogy ez ígg BB-n a város közepén kibaszott gáz, én amikor először láttam a piroslámpánál leesett az állam. (talán Sugár Játssz a golyóinkkal kampánya okozott hasonló sokkot)

DE! Lássuk be, hogy az itteni közönség azért kommunikációs szempontból igencsak "finnyásnak", minőségorientáltnak mondható, pont ellentéte a nagy magyar átlagnak, de leginkább azoknak, akik jelen hirdetés célcsoportjának min. 70%-át kiteszik. Nevezetesen a fél (vagy egészen :) maffiózó, feltörekvő, "vállalkozó" vagy simán újgazdag rétegnek, akiknél a "hirdessünk mindent csöccsel-pinával" elve működik a leginkább. Kiváltképp akkor, ha ezt még egy paraszt altesti poénnal meg is fűszerezi az adott hirdető.
Tehát lehet, hogy jelen kreatív számunkra übergáz - bár tudja a fene én is inkább cickókat nézek az utcán, mint 20 négyzetméteren politikusaink arcát - de az szerintem vitathatatlan, hogy a célcsoportot jól megtalálja, a tetszését elnyeri, és jobban generál náluk vásárlást, mint ha egy önfeledt családot látnánk a jacuzziban.
A hirdetések lényege végülis a profitgenerálás, az már csak egy plusz, hogy némelyik emelett szellemes vagy kimondottan brilliáns ötletet vonultat fel.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.06.17. 12:53:15

@reklámbuzi: mondjuk az a Balázs Pali klón sem gyenge a bal oldalon :D

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.06.17. 13:31:52

Azért ne feledjük, hogy a célközönség a végtelenül igénytelen, de az elért látszat vagyonával villantani akaró vállalkozó. Igen, az akinek fontos a BMW akkor is, ha se extrára, se tisztességes motorra nem futja, az akinek fontos, hogy legyen plazma, akkor is ha szar, aki tudja, a saját köreiben mi a divatos "TESCO Gazdaságos marketing", Wordben összedobva, a kép fölé húzott logóval, wordartos felirattal.

Ennyiért jót nem kapsz, de villanthatsz egy Jacuzzival.

És a reklám képi világa pont azt a szintet hozza, ami ilyen körökben menő.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.17. 13:36:56

@TheElf: ezt kikérem magamnak a Jacuzzi tulajdonosok nevében!

caipirinha 2009.06.17. 14:25:40

miért gondoljátok hogy kicsit igényesebb photoshop meg ugyanúgy harsánypiros de normálisabb betűtípus mellett kevesebben vennék a jacuzzit? azért ők is csak az amerikai filmeket nézve fejlesztették ki ezt a nyugati luxus iránti igényt...vagy sztetek ha látják h "jé, ronda és jacuzzival mégis 3(4) nője van, akkor ha énis ronda vagyok nekem is lehet?"
mert felrakhattak volna valami minimálisan de igényesebb puncivadászt is akkor már ehelyett...

NIN|JA (törölt) 2009.06.17. 15:55:04

jajj és láttam élőben...jót szórakoztam...persze az átlegpolgár aki az Alkotáson sétál, az nem értette mi olyan vicces...
Egyébként szerintem sokkal, de sokkal hatásosabb lenne a reklám, ha a szottyad f*szát is kilógatná a pasas.;)

NIN|JA (törölt) 2009.06.17. 16:01:24

RB: én poénból lehet, hogy egy ilyen kérdésre felmennék hozzád! :P

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.18. 12:26:06

Theelf - szívemből szóltál!!!

ez egy siány szar. Hogy lehet köztérre kivillantani egy 1 milkás dolgot. Szar médiatervezés/optimalizálás. Egy csomó embert frusztrál, aki képtelen ilyen dolgokra ennyit áldozni.

Olyan ez, mint amikor a Zara kirakta az építési hálóját a Clark Ádám téri tűzfalra. Minek???

Mekkora ökörség az egész.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.06.22. 00:09:47

@SueSue: Nem tudom, de az 1 milláért 5 személyes jacuzzival minőségével kapcsolatban nem várnék sokat. Sok jacuzzi tulajdonos igényes is tud lenni. Az meg nem ilyet vesz. Aki olcsó szarral akar gazdagnak tűnni és igénytelen, az meg tényleg ezt a szintet ismeri menőnek.

larvatus 2009.07.01. 00:53:54

Ezt a képet kepfeltoltes.hu/view/090701/IMG_7558_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Kolozsvár mellett lőttem a múlt héten. A fősor jelentése kissé megváltozott: "Invesztálj az élvezetbe!" (vagy valami hasonló, és ugye az ár is (1 Ron kb. 67 Ft mostanság) megnőtt... Így már jobb? :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.07.01. 08:46:35

larvatus
Köszi, gyönyörű darab!

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2009.07.01. 13:46:36

az már jó reklám amely kommunikál. ez egy jó reklám:
te írsz róla
emberek kommentálják
és a keleti környékén meg a lepukkant külvárosi részeken ahol ezeket láttam kiplakátozva, ott erre van szüksége a célközönségnek. szerintem tökéletes.

ha a Casinó mellett hirdettek volna, akkor biztos vagyok benne, hogy Wellis-dugós kulcstartó lógott volna a mercédeszkulcson, és egy sármos jóképű fiú fölötti bubiban azt írja: "Ugorj fel hozzám, segíts megszámolni a buborékokat a jakuzzimban."

BeneC · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2 2009.07.05. 01:11:32

Értem én a humort, csak nem szeretem...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása