Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy erénye mindenképpen van az új MOL imidzsfilmnek, mégpedig az, hogy beszélnek róla. Persze nem azért és nem úgy, ahogy azt a cég eredetileg szerette volna, hiszen többnyire arról folyik a vita, hogy melyik a reklámban elsütött szóvicc a kellemetlenebb. Sokan a "Jól látok? Horvátok?" poén mellett teszik le a voksukat, mások a "Szlovákok! Sztrapacsi?" gegre esküsznek, megint mások a "Vegytisztán Pakisztán" humor bon-bon mellett kardoskodnak.
A MOL új filmjét nehéz hová tenni, mert paródiának kevés, komolyan venni viszont majdnem lehetetlen. De hát hogy is lehetne ezt elvárni egy olyan reklámtól, amiben egy portás egymás után engedi be a beléptetőkapun a MOL-hoz különbözőképpen kötődő embereket, legyen az egy görkorcsolyás hokicsapat, a lassan minden reklámban feltűnő Talmácsi, különböző szomszédaink felvásárolt olajvállatainak alkalmazottai, egy olasz macsó, egy vegytiszta pakisztáni, egy zenekartól körülvett, égő csövet hurcoló azbesztruhás munkás és az elmaradhatatlan kajakosok, hogy egyetlen nagy, kesze-kusza metaforában egyesüljenek a MOL-székház aulájában.
Nem lenne szabad mélyebb értelmet keresni mindezek mögött, hiszen csak annyit akartak nekünk üzenni, hogy a MOL nemzetközi nagyvállalattá nőtte ki magát, és egy "világcég" lett belőle, amire minden magyar büszke lehet (bár a kapuban várakozó Szurgutosoknak és a mögöttük álló orosz államnak azért ehhez még lesz egy-két szava). A filmet nézve azonban nem olyan könnyű büszkének lenni a cégre, a már sokadszorra megdöngetett mellkas láttán inkább azon kezdünk gondolkozni, hogy a MOL vajon tényleg nem tud mást mondani magáról, mint hogy "Faszák vagyunk, mert hegedülünk, kajakozunk, olajat finomítunk és benzint árulunk itthon és külföldön".
Nem értem, miért volt szükség ugyanannak az üzenetnek a mantrázására a nem is olyan rég megkezdett, és szerintem egészen ígéretes imidzsfilmek után, amiben ugyanezek a sablonok köszönnek vissza. Az a film itt az addicton kerek 4 pontot kapott, ami kifejezetten jó eredménynek számít. Meg lennék lepődve, ha ez meg tudná ismételni azt az eredményt, de hát bármi előfordulhat. Szavazzatok, és meglátjuk. Akit érdekel, az itt megnézheti a kampányhoz tartozó printet is.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.