Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha a reklámszakmában dologozol, akkor nagy valószínűséggel az egyik legnagyobb barátod a koffein, amit a nap ébrden töltött óráiban gyakorlatilag folyamatosan adagolsz magadba. Egy kávé korán reggel, egy délelőtt, egy ebéd után, egy meg búcsúzásképpen, egy energiaital a brainstorming vagy prezentáció előtt, esetleg csak hogy beinduljon az agyad, valamint kóla minden mennyiségben a nap bármely pontján, csak úgy az íze kedvéért.
Persze van, aki inkább a csokira esküszik, és egy tábla Milka nélkül bele sem kezd semmibe, de ismertem már szőlőcukormegszállottakat is, akik mindig maguknál tartottak egy kis zacskóval a szent porból. Én éhesen nem tudok gondolkodni, ezért mindig tartok magamnál valami nassolnivalót, mást meg épp a jóllakottság tart távol a gondolkodástól. Kíváncsi vagy, kik vannak többségben a hazai reklámszakmában. A kávéfüggők vagy a csokifetisiszták? Az energiaitalmániások vagy a szőlőcukorhívők? Jelöld be a jobb oldali boxban hogy te melyik csoportba tartozol, és kiderül, melyik stimuláns a legkedveltebb a Cannes-tól oly távol eső kis hazánkban.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.