Mik a legidegesítőbb reklámbullshitek?

A múlt héten már egy reklámdilemma erejéig feszegettük azt a gyakorlatot, amivel a reklámok igyekszenek mágikus kifejezéseket, tudományosnak hangzó, kreált vagy éppen valós termékelőnyöket és exotikus, sokszor beazonosíthatatlan terméktulajdonságokat beleépíteni a reklámok szövegébe. Egyszerű termék már nem is létezik, már egy a piacon megjelenő újfajta zsemle sem szimplán új, hanem forradalmian új. Bifidus Essensinek, bocsánat Acitiregularisok, L-Casei baktériumok segítenek nekünk idebenn, miközben azonnal ható fájdalomcsillapítók múlasztják el a problémákat úgy, hogy a fájdalom helyén fejtik ki hatásukat. Egy spray már nem csak illatosít, de 8, 12, 24 de mostanában már 48 órán át (!) is meggátolja az izzadást.

A mosószerek nem csupán tisztára, de patyolattisztára vagy makulátlanul tisztára mosnak, az "atlétikai trikót" ragyogóan fehérré varázsolják, minderre ráadásul már 30 fokon is képesek. Az öblítőnek citrusos-lájmos mangó, tündöklő hegyikristály, tavaszi mandula, mélytengeri rózsa meg lágy alpesi fuvallat illata van, egy sima barackosért már vért kell izzadni a polcsorok között. Egy új mosogatószernek mindig pont kétszer akkora a zsíroldó ereje mint az előzőnek, egy súrolószer pedig egy mozdulattal is eltünteti a szennyeződéseket. A vécétisztító szerek elpusztítják a perem alatti baktériumokat is, a légfrissítők pedig egész nap frissen tartják a lakást, és magukhoz kötik a szagrészecskéket.

A fogkrémek amellett, hogy legalább 12 órán át megvédenek a fogszuvasodástól már egy hét alatt is fehérré varázsolják a fogakat, a fogkefék pedig a hátsó fogakat is gond nélkül elérik, miközben az ínyünket megóvják a sérülésektől. A legjobbaknak legalább 360 fokban hajlik a fejük, de a kutatóintézetekben szerintem már dolgoznak a 380, vagy akár 400 fokban hajló változatokon is. A hajlakkok nemcsak esőben, de az ígéretek szerint tornádó közepén, atomtámadáskor vagy mélytengeri búvárkodásnál is tartanak. A hajszínezők akár már 10 perc alatt is tökéletesen fednek, míg a ránctalanító krémek már egy hét alatt eltűntetik a mimikai ráncok 30%-át.

Ha boltba megyünk, ott mindenhol minőséget kapunk alacsony vagy rosszabb esetben olcsó áron, a termékeket pedig minden esetben akciós THM-mel vásárolhatjuk meg, ami egyre gyengíti az emberben a nem akciós THM létezésébe vetett hitet. Egy elem minimum tízszer tovább tart a "hagyományosnál", a megvásárlandó borotva pedig minden hónapban gyarapszik egy pengével. Tulajdonképpen még a végtelenségig lehetne folytatni a sort, de most hirtelen nem jut több az eszembe. Írjátok meg ti is a kedvenceiteket, és gyűjtsük össze a legidegesítőbb darabokat. Neked mi a kedvenced?

Aki szeretné, az az addict facebook csoportban még több intelligens molekulát talál!

2009.07.06. 09:55 reklámbuzi 245 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

http://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr461225855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Mucika_ 2010.02.03. 19:31:55

@ A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2009.07.28. 15:54:36
-hat, -het...

BETILTANI!!!

A fiszemfaszom joghurt segítHETi szervezetünk védekezőképességét!
Amúgy nem is rossz kekszünk eredményessé varázsolHATja délelőttjét! (vagy mi)

Vegyen levegőt, segítHET életben maradni!
Fesse pirosra a házát, segítHET a lottóötöst megnyerni!
Ne hallgasson reklámot, hozzájárulHAT józan esze megőrzéséhez!

-De vártam már, hogy valaki leírja!
Gondoljunk bele, hogy akkor TÉNYLEG minden reklám hazugság, hiszen nem állít, nem ígér SEMMIT, csak megvan a lehetősége. Kutyaszaros arcpakolástól is kisimulHATnak a ráncaim, csak nem valószínű. Ez csak nekünk tűnik fel? Neeeeeeem, az nem lehet :)

Az én kedvenceim egyébként: mostanában nagyon megy, hogy akár ennyivel és ennyivel jobb, mint a korábbi (Jar, Gilette borotvazselé, stb.) Miért, az előző szar volt??? Azt is jónak reklámozták...

Aztán az ennyi százalékkal, meg ennyivel jobb, több, dúsabb kevesebb stb. MIHEZ KÉPEST? Most már nincs összehasonlítási alap, figyeljétek meg!

Ami mindent visz nálam az a már nem kapható mustáros chio chips reklám, ahol a mustáros üveg kúrta a chipses zacskót a buliban,és így "született" a mustáros chio... na attól beállt nálam az agyhalál...

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.02.05. 13:22:51

és ha végre megcsinálták a tökéleteset, akkor utána már nem is kell fejleszteni tovább a terméket....

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo 2010.02.10. 01:34:31

Természetes.

Természetesen jó, természetesen egészséges, stb.
HÚSZ ÉVE mindig akad egy/több reklám, amely kitalálja ugyanezt.
Majdnem olyan idegesítő, mint az "állati". Pl. bármelyik olyan vígjáték promójában, amiben állat is szerepel, elnyomják. Kész.

coretalk 2010.03.15. 01:43:36

Pár gondolat jut eszembe az életemből:

1. Az egyetemen a marketingkommunikáció szemináriumvezető professzor nagy igazságokra tanított meg:
- a mosásban az utolsó innováció akkor történt, amikor feltalálták a zsíralkohol-t. A többi, hogy por, vagy folyékony, meg a többi bullshit csak marketing.
- minden fogkrémben a krétapor a kulcs, a többi bullshit csak marketing

2. Volt régen egy ismerősöm kutyaeledeleket gyártó cégnél, ő mesélte, hogy a joghurtos, bifduszeffenziszes, kalciumos, stb eledelek között csak a szinezék, és a cimke különbözött

3. Legkisebb film a legnagyobb magyarról című film, abban benne van a lényeg. (fogod a zsírt, belebaszod... de inkébb nézzétek meg!) megéri a harminkét percet :)
film.indavideo.hu/video/f_legkisebb_film_a_legnagyobb_magyarrol/

hamisnero 2010.03.15. 13:22:44

amikor a hülyék kedvéért kis nyillal megmutatják a szar irányát, miután "problémák voltak odabennt" és betoltak némi joghurtot. ja, és az intimbetét, ami megköti a kellemetlen illatokat (rákosi elvtárs, szaga a seggednek van, a bornak van illata). meg eleve, hogy a nőket úgy mutatják be, mint valami idióta paragépet, aki folyamatosan aggódik a szaga, a gombája, a tamponja/betétje miatt, nem tud székelni, és a legnagyobb öröme és sikerélménye, ha a koszos családját kivakarja a ganyéból.ha nő lennék, kikérném magamnak.

Csore60 2010.03.19. 06:43:20

A reklámok nagy része szimplán hülyeség, de van, ami kifejezetten VESZÉLYES. Lásd: FÁJDALOMCSILLAPÍTÓ reklámok.
Mit is sugallnak ezek? Szedd be gyorsan a tablettát, hip-hop elmúlik a fájdalom. Csakhogy a fájdalom nem betegség, hanem tünet. A kedvencem a 60-as hölgy, aki bevette a tablettát, és nyugodtan emelgeti az unokát... Tessenek mondani, a gerincsérvet, porckorong sérvet is azonnal gyógyítja? Mert ha nem, akkor a hölgy várományos a rokikocsira.:)

syndika 2010.03.22. 13:13:29

@NIN|JA: így igaz, ezért friss(e)ség. de a frissességtől megvadulok, mert olyan szó meg nincs, hogy "frisses"
(off: a konkurrenciából meg épp ellenkezőleg minek kellett kiirtani a második "r"-t amikor a "kurrens" vígan él tovább)

a pirospulcsis tyúkkal meg gyérülő paskóval operáló zsibbadt műamatőr biztosításreklámok hajmeresztően gyatrák.

Stipistopi 2010.03.24. 09:54:51

Gyerekek!

Én a MaxiKing reklámtól megyek a falnak. Mást nem irritál, csak engem?

Chipie 2010.04.09. 12:37:05

Én azon a McDonalds reklámtól kaptam rohamot, amiben a boldogságtól ragyogó hangon közölték a tökömtuggya szendvicsről, hogy mostantól FRISS CSIRKÉBŐL! Miért, eddig miből volt, uramjézus? Ezzel gyakorlatilag nyilvánosan bevallották, hogy a vágóhídon összesöpört félig megrohadt húscafatokból készült _minden_ hamburger, de ezentúl megjavulnak? :-)

vallerGPS 2010.04.17. 19:27:03

Domestos flakonon: Kills all germs dead.

atomtudós 2010.06.16. 01:37:40

engem legjobban (sok más mellett) az "árelőny" bosszant. Qrva drága autóknak soha nem mondják meg az árát, csak azt, hogy mennyi az árelőny bennük. Egyáltalán, mi a fasz az az árelőny?

atomtudós 2010.06.16. 01:40:33

A másik, ami különösen "tetszik", amikor kijön a mosópor / tisztítószer / bármi új, továbbfejlesztett verziója. Tessékmondani, ilyenkor kiderül, hogy az előző mégsem volt olyan jó, mint mondták?

atomtudós 2010.06.16. 01:44:48

a tusfürdők összetétele: most, hogy már az összes létező növényen végigmentek, jönnek az állatok, ásványok, vagy nem is tudom...

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2010.06.20. 14:36:43

@bazs1: igyunk mosószert ezentúl citromlé helyett is!

Mankacsek 2010.06.21. 17:28:52

Az én kedvencem az "AKÁR".
Ez tehát azt jelenti, hogy tulajdonképpen ha minden körülmény adott és szupermen vagy, és még a gyerek se b.ogat, süt a nap, és mindenki hepi, "akár" 100%-osan csilli-vili lehetsz, de! csak ha minden körülmény adott, és a hónaljad péhája is a normálishoz közelít, akkor a dezodorod akkkár 48 óráig hatékony leHET. Akár. Zseniális... Azaz tulképp azt jelenti, hogy "IGEN*". *=NEM. :-))) Vagyis az apróbetűs rész ismerete nélkül a termék csak a lehetőségét hordozza magában, nem a "klinikailag bizonyított" tényt.

sfece 2010.06.22. 04:28:08

@atomtudós: azt hiszem, a végigmentek mindenen, brit tesco-ban kb. két éve vettem egy tesco value tusfürdőt, a felirata szerint "with added get-up-and-go"
erre varrj gombot...
(amúgy teljesen korrekt, jó illatú tusfürdő volt, és valószínűleg akkor is megveszem, ha nincs rá f@szság írva)

A kommenteket végigolvasva azt hiszem, továbbra sem veszek se tévét, se rádiót.

zoli_ 2010.06.30. 17:57:16

Én igazán az Einsteines, Mátyás királyos, meg az egyéb ilyen nagy személyiséges reklámon tudok igazán felhergelődni....

Olvasta már a relativitáselméletemet??? Kérdia millenáris parkban játszó gyerek anyukáját Einstein.
Helyes válasz az lenne: A jó kurva anyádat, aki kitalálta ezt az elmebeteg reklámot...

Karipapa01 2010.06.30. 18:06:53

A "vámházkőrút 9" reklámot tényleg nagyon eltalálták. Sőt, a benne levő enyhén angolos humor: "uram! ne a nöt! az ékszert nézze!" még emel is a szinvonalon. Ha nem is vásárolok ékszert, de szívesen nézem, mert jókedvre derít.
Ellenben a Lidl reklám nem talált. "minél többet vásárolunk, annál többet takarítunk meg" szöveg csak a vásárláskényszeres betegeknek adhat bíztatást. Azt sugallja, hogy a vásárlások következtében megtakarításod lesz, de azt nem teszi hozzá, hogy egy másik üzlethez képest. Következésképpen: ha az egész fizetésemet ott vásárolom el, akkor meg is takarítottam. Ejnye! Ennyire nem kellene ráutazni a betegesen vásárlók pénzére!

gamma21 2010.06.30. 18:10:30

Megnyugodtam, hogy nem csak én kapok agyhúgykövet egyes reklámoktól. Az még a miniminumprogram, hogy a barátnőmet a "Mhaxhi KHingg!" odasúgásával ki tudom kergetni a világból, de az igazi gyöngyszemek a párbeszédek. Első ilyen emlékem a "Du svájci? -> Nem, én is magyar vagyok!", kezdetű antik csokireklám.

Azóta csak süllyedünk:

"Szia, hogy vagy? ->Áh, még mindig székrekedésem van..."

Akkor beszéljetek inkább a hüvelygombáról, lesz@rom. A másik:

"WHúú, mikor festetted?-> Négy hete!"

Bazz, közel egy hónap alatt egy mikront nem nőtt a haja??? Nem tudom, dívik-e még, régebben rengeteg hajfesték reklámjába illesztették bele a "100%ig befedi az ősz hajszálakat" mondatot, miközben egy vigyorex huszonéves csajt mutattak.

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2010.06.30. 18:18:13

indiszkrét és undorító!

segíts! (azt hiszem, háromszor)
a gyermekrák nem halálos beztegség.

rosszmájú reagálásom (elnézést):
mi újság azzal a két kislánnyal, akiket a múlt héten temettek el =mert a gyermekrákban haltak meg)?

aztán
a remifemin (vagy melyik szar) reklámjának a vége:
én a piac-vezető márkában bízom! (lehet, hogy termék, de mellékes)...

még rosszmájúbb megjegyzés:
úgy kell neked, idióta!

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2010.06.30. 18:20:54

a szentségit! természetesen "betegség.

Karipapa01 2010.06.30. 18:53:41

még mindig a Lidl reklámon rugózok! Nagyon beletalál, hogy egy külföldi (valószínüleg közelkeleti származású magyarul is csak akcentussal beszélő főnök) mondja meg a magyar alkalmazottaknak, hogy mi kell egy magyar ételhez. Lehet, hogy az anyukám is oda járt a receptért? Ha igen, akkor most csalódtam. Hiába na! ezek a mai fiatalok még vásárolni sem tudnak!

andras-ka 2010.07.01. 00:32:59

Robitussin... OKÁDÉK!!! nincs rá jobb szavam, bocsánat! Na ez az a reklám, amikor fénysebességgel csapok le a távirányítóra. Bár legszívesebben szívlapát, de annak a homlokára, aki kiötlötte ezt a gusztustalanságot.
Undorító, gusztustalan, felháborító, amikor alapvető emberi értékeinket, hagyományainkat csúfolják meg, sajátítják ki valami alantas marketing célzattal.
(mellesleg aki képes a fent nevezett förmedvény veszélyes ipari hulladékkal mérgezni a családját és saját magát, az megérdemli a sorsát. a jó akácméz 30%-al hatékonyabban csökkenti a köhögést, és mellesleg nem mérgező.)

andras-ka 2010.07.01. 00:42:43

Ami még kiverte a biztosítékot (szerencsére már levették a műsorról):

"A mi családunkban nem fogyasztunk sört, csak SERT" (Kaiser reklám) - hogy akadna a torkodon a pöffeszkedő másokat lefitymáló gusztustalan felsőbbrendűségi komplexusoddal együtt!

"BRAUN - amihez az ember kezét tervezték" - hál'Istennek, ez már másoknál is kiverte a biztosítékot, cancelled...

andras-ka 2010.07.01. 01:00:47

Intelligens mosóporok, öblítők, vanish és kalgon... az emberi butaság határtalan...

Évek óta mosok mosógépben indiai mosódióval (nem csinálok reklámot másnak, Google a Te barátod, keress rá...), közönséges mosószódával, öblítőnek a legolcsóbb 10%-os ecet pár csepp illóolajjal.

És, tudod, pá bőrallergia, a ruhák 30 fokon is patyolattiszták, megőrzik a színüket, és puhák és illatosak, nem szennyezem agyon a környezetemet, kb. harmadannyiért mosok, mint az "Olcsó mosóporral", és mellesleg a 15 éves hajdú automata mosógépem ragyog belül mint a Salamon Tökéletessége (gy.k. mint a tücsök v@l@g@), pedig az országban nálunk a legkeményebb a víz.
Nagyanyáink még nem néztek TV-reklámokat.

gazdibácsi 2010.07.01. 03:43:28

Vámházkörút 9.

Nem dicsekvésképpen, de ez a reklám az én agyszüleményem. Pedig csak egyszerű grafikus vagyok. :)

Franquette 2010.07.01. 04:53:45

Az én kedvenc reklámdumám, ami mindent visz: "Mai rohanó világunkban..."

Naponta talákozom vele. Beszarás. :D

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2010.07.01. 08:54:21

kérem szépen, aki tudja, elemezze már ki az alábbi (hmmm. szolgáltató) előnyeit (hahaha)...
elnézést, nem tudom, hogy írják, épen ezért fonetikusan fogom leírni...

tehát:
"kofidisz konfort"
ez a potenciális pszáf-célpont vajon tényleg azért választandó, mert egy orvos ajánlgatja nekünk a rádióhullámok segedelmével?

Epoxigyanta 2010.07.01. 10:22:26

"Nahát, anya! Te titokban az orvosira jársz?" (miután spontán elmondta, hogy hogyan hat a joghurt)

nikk rivers 2010.07.01. 13:00:11

Feltevés, de a golyóval bélelt mosogatótablettát mérnökök találták ki: ahogy a mosogatás első szakaszában kívűlről leoldódik a mosogatósréteg, majd a tisztult edények a második szakban megkapják az öblítős belső réteget.
Értitek, ahogy fogy tabletta különbözőképpen hat-na. Ha a marketing nem szólt volna be: "baszki, ennek a közepén van egy golyó? Nem is látszik, vágjuk ketté a tablettát, hogy a vásárló lássa a saját szemével a kettős hatását!".
Így láthatjuk, ma is, milyen sok rétegű egy mosogatótabletta, és hogy fejti ki öblítő és tisztító hatását egyszerre és össze-vissza.

monyon le 2010.07.01. 13:58:03

Ma mindenből tudnak kivonatot készíteni!

- mélytengeri gyöngy kivonat
- selyem kivonat
- gyémánt hatás és 24 karátos effektus

carl badog 2010.07.09. 17:14:05

@szentfazék:

Engem is az "akár" szócska idegesít a legjobban. Ezzel borítékolja, hogy nem igaz.

Kukkker 2010.07.23. 22:59:52

- adósságrendező hitel

- hétfőn a veszprémi teszkóban ki volt írva az összes óvszer mellé, hogy a dm-ben mennyivel drágább, mint ott, konkrét összehasonlítások hatalmas papírokon

- a vegyünk fel hitelt reklámok a hitelfelvételt olyan alapvetőnek mutatják be, mint a hugyozást, az már csak természetes hogy évekig/évtizedekig tartozunk

- ha a spárban gyűjtögetem a pontokat (mindenhol pontok vannak már), akkor milyen jó, hogy a kurvadrága cuccot így meg tudom venni majdnem kurvadrágán

- nem azt mondja a reklám vagy az eladó, hogy ez vagy az kapható, hanem hogy MELYIKBŐL adhat = tehát biztos vennem kell. választhat az ember, de jó neki, a vásárlás és a választás élménye csodálatos

- grátisz szó, a gabonában gazdag és a x%-kal több rost (csillagozva a másik jó re..elt szelethez képest)

- rohanó, stresszes, k öltönyös menedzservilágban élünk, rohanás van, mikróba bedobjuk a műpizzát és már rohanhatunk is tovább, de jó, hogy fontoskodhatunk és menedzsernek képzelhetjük magunkat

Naphoz holddal 2010.07.25. 11:30:11

Szerintem már nem megy a Cetebe időkapszulás reklám, de mivel többen említették, elmagyaráznám. Szóval van olyan kapszula, ami direkt úgy van kifejlesztve, hogy rétegesen van benne a hatóanyag (itt a C vitamin) és a burkolórétegek eltérő sebességgel oldódnak fel a gyomorban/bélben, így a hatóanyag folyamatosan szabadul fel, nem egyszerre (elnyújtott hatás). Mivel ezt hosszú és bonyolult lenne elmagyarázni egy nézőnek, aki nagy valószínűséggel nem ért a gyógyszertechnológiához, kitaláltak rá egy egyszerű, jól érthető szót: időkapszula. Az már más kérdés, hogy szüksége van-e egyáltalán a szervezetünknek ennyi C-vitaminra...Mivel a C-vitamin vízben oldódik, sokan azt hiszik, nyugodtan szedhetik orrba-szájba, úgyis kiürül. Hát nem, mert a tartósan magas C-vitamin bevitel jó kis vesekárosodást, vesekövet okoz, szóval csak ésszel..

Ugyanilyen káros a "nincs idő a fájdalomra" jelmondatos fájdalomcsillapító, amin teljesen ki vagyok akadva. Ha fáj valamid, az azt jelzi, hogy valami nincs rendben a szervezetedben, szóval ha csak bekapsz egy pirulát és mész tovább, hát annál rosszabbat nem is tehetnél magaddal. Nem is értem, hogy engedélyezhetnek egy ilyen reklámot. Legalább írnák ki a végén, hogy tartós fájdalom esetén azért menjen el orvoshoz vagy valami. Az már csak hab a tortán, hogy az egyik reklámjukban a kedves szülőknek attól fáj a fejük, hogy meg kell nézniük a gyerekeik előadását:s

Nálam jelenleg a legidegesítőbb reklám a Calgonos, ahol egy idegbeteg nő ordítozik a szerencsétlen mosógépszerelővel. A helyében jól pofán vágnám, hogy lenyugodjon.

Ugyanígy utáltam azt a wc illatosító(?) akármis reklámot, ahol egy szemüveges banya kinézetű csajnak az volt a legnagyobb problémája az életben, hogy a wc-ben mindig arrébb kellett raknia azt a micsodát, hogy mindenhol érje a wc-kagylót az anyag:sss

Szintén tetszik az összes létező mosogató- és tisztítószer reklámban a photoshoppal előállított egy mozdulattal ragyogó tisztaságú és száraz(!) felületek létrehozása akármilyen mocskos is volt előtte. Az oké, hogy jól néz ki, de van olyan aki ezt elhiszi? Szerintem inkább röhejes.

Van egy reklám, amit meg nem tudok feldolgozni. Egy nyúl felhív a lakásába egy macskát, aki már az ajtóban visszafordul, mert hát ugye büdi van a lakásban. Ha már állatokkal mutatnak be egy ilyen szexuális felhangú reklámot, akkor könyörgöm miért nem egy fajhoz tartozik legalább az a két állat???

Valaki említette a bepanthenes reklámot. Szerintem ott kifejezetten jó és aranyos ötlet, hogy a kis srác bekrémezi a kocsin a sérülést, hogy az is elmúljon:)Több ilyen ötletes reklám kéne.

lr 2010.07.25. 19:18:25

Ford kinetikus dizány, valóban.
"Bár nem férünk már el egymástól az úton, termékünkkel ön mégis villanthat, hisz a dugóban állva is olyan, mintha haladna! ;)"

SingleSide 2010.07.28. 15:05:33

"bifidus essensis" (joghurt)
"pro-retinol A nanoszóma"
"dermolastil innováció"
"c+ formula"
"care formula"
"vital-soft formula"
"cseresznye esszencia" (ránctalanító krém)
"uborka kivonat" ("mélytisztító" krém)
"kashmír kivonat" (öblítő) (lassan kéne K2 kivonat is :D)
"szőlőmag kivonat" (lábkrém)
"szőlővíz"
"3D-s összetétel"
"norvég formula" (neutrogéna kézkrém)
"norvég formulája egész nap nyugtat, hidratál, és SVÉD" :)
"szabadalmazott színtartó technológia" (rúzs)
"tetoválás hatású ajakrúzs"
"narancsolajos Pronto" (tisztítószer)
"3x vastagabb, 2x különállóbb szempillák" (szempillaspirál)
"bőrhúzódást gátló krém, akácméz kivonattal" (arckrém)
"gyümölcsecet" (mosogatószer)
"kirobbanó északi illat" (old spice ice rock dezodor)
"a higiénia új, varázslatos illata" (domestos tisztítószer)
"algakivonattal, és tengeri ásványokkal" (head & shoulders sampon)
"algakivonat" (palmolive termel spa)
"Duna-térség" (OMV benzinkút)
"életteli puhaság" (silan öblítő)
"tele életkedvvel" (vitalis műzli)
"maraton technológia" (old spice dezodor)
"könnyedén finom müzli" (vitalis műzli)
"krémhajfesték természetes olíva olajjal"
"napérlelte" paradicsom
"műszempilla hatású szempillaspirál"
"öntisztító borotva" (Braun activátor)
"sebészeti acél" (gyümölcsfacsaró)
"_különleges_ mentol bevonat" (Orbit Drops cukorka)
"szóda ereje" (Tomi Kristály)
"hővisszaverő thermó tető" (Hot Plade négyzetalakú főzőgép)
"2x-es hangsebességgel készített mikrocsillag tető" (Hot Plade négyzetalakú főzőgép)
"szabadalmaztatott, fal mentén söprögető technológia" (Shark zsinór nélküli porszívó)
"szabadalmaztatott keferendszer" (Shark zsinór nélküli porszívó)
"3D-s rátét" (Merlin 1, 2, 3 daráló)
"hőálló frissentartó fedő" (Merlin 1, 2, 3 daráló)
"mikro-gyümölcsviasz" (hajkiegyenesítő tej)
"_szoda hatású_ Somat extra power"
"az új _tiszta összetételű_ nivea deo pure" (az eddigi retkes volt?)
"hidratáló jogurt protein" (fa tusfürdő!)
"mert a _boldog autó_ kevesebbet fogyaszt, és kíméli pénztárcáját" (omv) (boldog autó!!!)
"rizs és lótuszvirág kivonat" (nivea)
"kívül-belül új winterfresh különleges ice power formulával"
"egyedülálló hűsítő lapocskák" (colgate maxfreh fogkrém)
"az első dezodor bőrápoló joghurttal" (FA)
"lehengerlő stílusú csirkehús" (McDonald's) (KÉSZ!!!)
"_sűrű összetételű_ domestos fehérítő"
"balzsam gyöngyproteinnel, tükörfény, kashmírtapintás" (elseve sampon)
"tükörfény-szérum" (elseve)
"fényfokozó hatású provitamin rendszer" (pantene pro-v sampon)
"kollagén bio-részecskék" (loreal)
"fiatalság-proteinek" (avon)
"időkapszula" (cetebe)
"dús aromájú konyak" (cherry queen)
"makadámia olaj" (shauma)
"ínycsiklandó aranyló színek" (loreal hajfesték)
"súlytalanul dúsító összetétel" (maybelline szempillaspirál)
"gyermeknátha" (coldrex)

milladuo 2010.07.29. 17:58:22

a bifidus "essensis" - amely baktérium ilyen néven nem létezik, ez csak fantázianév (az actiregularis is...)
levédett fantázianevek, ugye
vannak bifidusok, egészségesek is, de nem ilyen néven

amikor meg mertük említeni egy cikkben, hogy pl. ezek ilyen néven nincsenek, jött a felháborodott e-mail, saját (!) kutatásra hivatkozva, hogy igenis vannak...és lám

danone rules the world

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.25. 02:05:23

@Naphoz holddal: "Ha már állatokkal mutatnak be egy ilyen szexuális felhangú reklámot, akkor könyörgöm miért nem egy fajhoz tartozik legalább az a két állat???"

Még jobb, mikor a gyerekik is más állatfajhoz tartoznak. ... Meg a reklám készítői is.

Cpt. Flint 2010.08.25. 10:39:08

A lapos levesestől akadok ki szörnyen (maggi v. knorr v. melyik), amikor a "sz.r" valódi anyagokból készült leves hű de uncsi lett, de bezzeg a zacskós!!! Általában véve is kiakadok a műkajareklámokon, mikor már egy tejberizs elkészítését is egyszerűbbnek és jobbnak tüntetik fel zacskóból, mint rizsből meg tejből... meg a "baromi bonyolult" szószok ugye, amit 10-15 perc alatt amúgy is megcsinálhatsz ízfokozó nélkül.
Műkajához kapcsolódik az is, amikor a faszi hejnalban felkel és kiprésel 10 kiló narancsot, aztán beönti a levet a happy day-es (asszem) dobozba, mert az ostoba család csak azt issza (persze lebukik közben).

kapujanincs (törölt) 2010.08.25. 12:06:02

gyermekeink boldog mosolyáért

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.10.07. 14:50:44

"drága mosóporból származó összetevőket tartalmaz" -- szóval ha jó értem vettek egy csomó drága mosóport, kiszedték belőle azt amitől drága és adják olcsón.. Ahamm..
És ehhez a szarhoz Tahi Tóth Művész úr adja arcát/nevét, jaj..

FORTUNAFIA 2010.10.11. 23:06:56

Elég régen szólt itt hozzá bárki is...Kiborultam a múltkor..Facebook on a következő..
"Most megtudhatod mikro fogsz meghalni" Szerintem ez egyáltlaán nem vicces konkrétan izléstelen alkalmazés milyen jó lenne egy törvény...

FORTUNAFIA 2010.10.11. 23:11:00

@AdBlockPlus: ez is gáz...itt mindenki adja midnenhez az ő becsesnevét nem gond.)

Naphoz holddal 2010.10.17. 11:21:29

Kicsit off, de reklámos sztori:

Pénzügy és számvitelre járok és múlt félévben volt egy tárgyalástechnika nevű tantárgyam, ami nagyrészt a kommunikációról szólt. Na most a nagy tudású tanárnéni a 2db beadandó házi dolgozatot úgy értékelte, hogy ragaszkodott hozzá, hogy küldjünk neki egy e-mailt és majd arra ő megírja az eredményt. Ez a válasz e-mail úgy nézett ki, hogy semmi szöveg nem volt benne, csak simán a tárgy részbe beírt egy számot, ami a jegyet jelentette (ékes példája a rossz kommunikációnak). Ezenkívül az órán ki kellett tölteni egy személyiségtesztet és ő megígérte, hogy mindenkinek ír egy részletes elemzést a személyiségéről ez alapján. A választ csak 4 hónappal később küldte el és a részletes elemzés abból állt, hogy befénymásolta a tankönyv egyik oldalát.... Gondolkodtam, hogy vajon minek akart ő e-mailekben válaszolni, ha még egy normális levelet se hajlandó írni, de aztán nyáron rájöttem. A néni privátban kommunikációs tréningeket tart és azért kellett neki az e-mail, hogy nekünk is elküldhesse a reklámját. Sajnos már kitöröltem azt az e-mailt, így nem tudom pontosan idézni, de a lényeg, hogy a kommunikációs fejlesztő tréninget hirdető levél címében minden egyes szó rosszul volt leírva!!! Plusz a szöveg annyi volt, hogy nézzem meg a részleteket a csatolt pdf-ben, ami persze nem volt csatolva. Szóval ez egy tökéletes antireklám volt és igen csak bizsergett az ujjam, hogy válaszoljak rá, de aztán gondoltam jobb nem szembeszállni a tanerővel:p

v_bonyenko 2010.11.02. 15:25:32

"Tulajdonképpen garantáljuk" (TV shop)

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2010.11.07. 12:17:02

@enpera:
Úgy hívják szakszóval, hogy reluxás borotva.

Lizomaci 2010.11.08. 08:30:54

van egy jó hírem: az EU megvizsgálta ezeket a bifiduszos izéket és megállapította, egyetlen állításuk sem bizonyítható. Ha még bírjátok nézni a reklámokat, eltűntek az Activia és társai bélflóra megóvó és regenáráló és mittudomén mit csináló ételek reklámjai. Egy piros pont az EU-nak - sokat úgysem lehet kiosztani :-(

Inimma 2010.11.10. 19:29:58

Bármilyen reklám, amit a Provident Financial nevű uzsoráscég rendelt meg, az SZAR.

Garp 2010.11.13. 15:45:54

- Árelőny
- by Silan
- keverd össze a foghagymás joghurtot az áfonyással és kávézacc ízű lesz belőle
- x%-al több/kevesebb (minél is?)
- 5 méterrel rövidebb fékút (mint? Trabi? Hummer? Camping bringa?)

folyt. köv.

Irkutszk 2011.01.04. 18:51:51

@SingleSide:
szőlőmag kivonat lábkrémben - szőlőmag kivonatot tartalmaz. Ebben nem egy hatóanyag, hanem egy hatóanyag csoport van, amelyet az egyik hatóanyagra normalizálnak (hogy adott adag krémben adott mennyiség legyen). Természetesen írhatnál a szőlő latin nevét, de akkor meg az lenne a gond.

Az időkapszulát kollegám korábban leírta.

hallari 2011.01.05. 08:30:02

Az összetevőket a kemikáliák jó részén következetesen idegen nyelven tüntetik fel, a víz gyakran latinul van /aqua/. Az illatanyag már szinte nem is vészes /fragrance/, hiszen angolul legalább az ország 20%-a ért... :)

strtwrkt 2011.01.21. 10:48:49

@tuttitiz84: Az a baj, hogy most mindenki a reklámosokat szidja, de ne felejtsük el, hogy az ügyfél fizet, és az ügyfél dönt. Egy reklámügynökség 3-4 féle koncepcióval megy el az ügyfélhez, és az esetek túlnyomó többségében nem a szakma által kreatívnak vélt győz. Persze van jogalapja a kritikáknak is, de egy jó reklámhoz egy kreatív, bevállalós ügyfél is kell, akinek van kellő művészi érzéke hozzá, hogy elfogadjon egy minőségi kreatívot, vagy azonosuljon egy koncepcióval. Természetesen azt a közhelyet se felejtsük el, hogy az a jó reklám ami elad...

akifarm 2011.01.23. 19:18:43

Raiffeisen bank, "heti két póker, meleg vacsora minden nap...". Hű, hát ez leveri a biztosítékot.
Off, de mókás: egy férfi arckrém termékleírásán volt olvasható: "kerülje a szemkontaktust!" Miért, agresszív lesz? :D Nyugodtan lehetne magyarítani az "avoid eye contact" mondatot, a szó szerinti fordítás a halálom.

sunny_days 2011.01.29. 19:28:23

a jelenleg futó legidegesítőbb reklámok a normaflór (és elmúlt a hásfájásam), meg a Vilmos, amikor kimennek a zöldbe hajnánánát táncolni

applecuccok.com · http://www.applecuccok.com 2011.02.10. 11:11:25

Ezek nagyon jók voltak! Köszi Srácok! Én amitől rosszul vagyok az a Robitussin reklám volt. Itthon nem tudnak normális reklámokat gyártani amit még szívesen megnézek 4-5x is és nem rohanok ki a szobából ha meglátom.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.21. 12:08:33

Csodálom, hogy a UPC nem került még ide. Kevés agresszívabb és gusztustalanabb darabot tudok elképzelni, mint amit a UPC mostanság nyomat. Igaz, a Szőke kapitány is simán beleférne, de amit az a lehánynivaló winkler gyerek produkál a fiú barátnőjével...

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2011.02.22. 18:11:21

@joseluisdeka: pont ezért külön szakterület a reklám. :)

@akifarm: Ezt nem ismertem, de ez EPIC :)

szanalmas 2011.03.23. 14:42:08

Egyik kedvencem volt a Provis reklám, ahol a nyugdíjas nagyszülők azért vettek fel hitelt 250%-os THM-re, mert szülinapja volt az unokáknak.

A másik az a tic-tac reklám volt, amiben a csaj azt mondta, hogy "mindennapi munkám során gyakran találkozom emberekkel". Ez meglepett!

Általában imádom azokat a reklámokat -főleg mosópor, dezodor, borotva-, ahol havonta megjelenik az új termék ami 100x jobb mint az előző és forradalmi, miközben gyakorlatilag lehülyézik a sok birkát, hogy megvette az előző szar terméket! És észre sem veszi senki! :D

fidesz = házmesterek pártja 2011.03.23. 14:45:12

@szanalmas: akkor mit szólsz ahhoz a borotva reklámhoz, amelyben a gilette a saját, drágább termékét fikázza? :DDD

fidesz = házmesterek pártja 2011.03.24. 18:21:19

@szanalmas: linket nem tudok, tévében botlottam belé néhányszor. Valamelyik három(?)pengés borotvájukat reklámozták azzal, hogy még az ára is tetszeni fog, mert "nem olyan kifinomult a technológiája", mint az ötpengés csodaborotváé.
Sajnos ( :D ) nem szoktam nézni a reklámokat, így a jútyúbon sem találom.

verigudlajf 2011.04.07. 13:48:46

A Taxi4 visítós hülye picsája volt már? Rádiókban fut. Kegyetlen idegesítő.

zem 2011.05.10. 15:21:32

Makacs Foltok - 15 éve a csúcson!

Artie 2011.05.11. 16:09:51

@Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo:

Isten ments, hogy megvédjem a gyártókat (sőt), de azért félrebeszélni nem kellene.

"- a mosásban az utolsó innováció akkor történt, amikor feltalálták a zsíralkohol-t. A többi, hogy por, vagy folyékony, meg a többi bullshit csak marketing."
Ez egész egyszerűen nem igaz, vagy akkor mi a magyarázat arra, hogy mondjuk a magyar Persil meg az osztrák Persil is teljesen máshogy hat?

"- minden fogkrémben a krétapor a kulcs, a többi bullshit csak marketing"
Akkor nézd meg az Aronalt, abban szerves fluorid van, ami tudomásom szerint semmilyen más fogkrémben nincsenek, mert az Aronal gyártójának szabadalma.

2. Volt régen egy ismerősöm kutyaeledeleket gyártó cégnél, ő mesélte, hogy a joghurtos, bifduszeffenziszes, kalciumos, stb eledelek között csak a szinezék, és a cimke különbözött

Gomez77 2011.06.03. 11:01:36

Rádióban hallottam: "Tétlen kéznek, ördög a munkaadója"
Naezmi?

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.03. 13:40:19

@Gomez77: orbán viktor elvtárs/nagytestvér közmunkaprogramjának a reklámja.

Gomez77 2011.06.03. 13:53:48

Kösz

Sejthettem volna, biztos iszonyú marketing bréin sztorming eredménye.

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.03. 17:59:50

@Gomez77: bocs, poénnak szántam, csak orbánék kapcsán már nem nagyon van kedvem smiley-t használni. (ettől függetlenül elképzelhető, hogy beletrafáltam...)

giga66 2011.06.14. 16:48:35

Az a sampon amitől "szalonsépségű" lesz a hajad
és
a sarki boltban kapható óccsón, nem hiteles.

Zsuzskaa 2011.06.16. 21:24:07

"A nagy áttörés az Ametiszt-tartalmú bőrápoló termék..."

Gondolom, ha a bőröm ametiszt tartalmú lenne alapból, akkor lila lennék és bányászni sem kellene.

theflyingsaucer · http://www.tfs.hu 2011.06.27. 15:30:00

Nem olyan régi kedvencem: Davmen Plaszker Mikromojszcsörrel. A mikromojszcsör egyébként egyre terjed.

Nagyon régi: Leóadventúrás Kinderszörprájz! :)

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.27. 15:44:49

Az én mostani kedvencem az örökös UPC tahóságok mellett, az a tusfürdős nigger köcsög. (a feketékkel úgy egyébként semmi bajom, csak ezzel az eggyel)
Talán óóódszpájsz...

jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2011.07.09. 20:30:45

kedvenceim a "műmagyar" reklámok: pl. "Magyaroszágon vagyunk egy hipermarketben", mikor látszik, hogy tuti nem; Nagy Zsuzsa mérnök vagy valaki hasonló beszél arról, hogy ő mindent megad a gyermekének, az ultrahangos monitoron meg spanyolul vannak kiírva a dolgok; meg az az idegesítő nő, aki a Jar-os reklámban kijelenti egy olasz étteremben, hogy Magyarországról jött, és egy forintért a Jar egy csomó edényt elmosogat, közben a nő tuti nem magyar, az egyforintos meg valamilyen eurócent érme...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.07.10. 21:19:42

Mindenvívő a "gyökeresen elpusztítja a gombát" szlogen, miközben mint tudjuk a gombáknak nincs is úgynevezett gyökerük :))

Messidor 2011.07.11. 09:13:33

A tévéreklámokat nem nagyon ismerem,az utcai "direktmarketinges"hittérítőknél gyakran megállok.Figyeljétek meg,mindig ugyanaz a szöveg:"-Előző életemben ittam,drogozatm,buliztam,de mióta megtértem teljesen más ember lettem!"
Ebből én arra következtettem,mivel én eleve nem éltem "bűnös" életet,meg se kell térjek...

MySei 2011.10.07. 18:44:52

A 2 legbulsittebb "reklám"bullshit
Fizetésemelés
Adócsökkentés

ehpkb5 2011.12.15. 22:35:12

clinique even better clinical dark spot corrector
überelhetetlen

Mankacsek 2012.01.17. 15:34:31

OKOS. Minden okos bamme'???! Olyan okosak vagyunk már, mint a telefon, a megoldások, meg a döntések, meg a... Mindenütt ez a hülye kis szó. Minden hirtelen okos lett. Megokosodtak a dolgok. MEGOKOSÍTOTTÁK. Most már kezdem azt hinni, hogy ami okos az annyira bonyi, hogy kezelhetelen. Vagy csak én vagyok buta ehhez a sok okossághoz?

SoulMiner 2012.02.02. 17:00:38

Valami samponreklámban volt Kasmir-kivonat. Azon beszartam! :D

fagzal 2012.02.07. 00:53:05

A legfontosabb: nem ingyen, hanem NULLA FORINTÉRT.

Haloperidol 2012.02.20. 12:27:30

Nekem az egyik legdurvabbak azok a reklamok, ahol a termek, mint "csaladtag" jelenik meg, azoktol ki tudok akadni.

Az egyik a Delma margarin volt.

A masik pedig a Signal fogkerem (eleg regi spot):

Nagymama latogatoba jon a 3 fos csaladhoz az uj hazba:
-Jajjmilyenszep az uj haz, kicsim!, de nem lesz ez tul nagy harmatoknak?
-De Nagyi, mi negyen vagyunk!
-De hat ki a negyedik?
-Hat a Signal fogkrem!

Bazz. (Facepalm) Azota nem hasznalok Signal-t.

kárpátia56 (törölt) 2012.03.15. 23:33:22

@Tuskó: :D Ez kurvajó! eszembe nem jutott volna, pedig ott van ez a művelet is az orrom előtt.

kárpátia56 (törölt) 2012.03.15. 23:39:43

@Gomez77: :D gondolom az, hogy ne tétlenkedj, verjél, dörzsöljél, markoljál, rángasál, turkálj vele.

kárpátia56 (törölt) 2012.03.16. 00:02:01

@andras-ka: ne ess a ló túloldalára, v téged a mézlobbi fizet!?

kárpátia56 (törölt) 2012.03.16. 00:24:10

@fiam: Horst és Gábi együtt iszonyatosan ütnek! nem értem az upcc miért hagyta ki Gábit, nélküle Horst félkarú óriás!

kárpátia56 (törölt) 2012.03.16. 00:40:48

"Megjött az árzabáló!" és még morog is bmeg.

"Jé, Szulák Andi! Mi a faszt csinálsz itt? Mit gondoltál, vásárolok te picsa. Látom szeretitek az aktívját. Csak én mert a büdös kölykök utálják azt a legszarabb eresztésból beválogatott gyümölcsdarabokat. Azt én is baszod, de most itt van a zúj családtag, az aktívja femili. Lágykrémes, kened, ribanc?"

Apropo, ti kinél BANKOLTOK? kedvenc igém.

andras-ka 2012.03.16. 01:37:28

off
@kárpátia56: áááá dehogy, ez még bőven a ló innenső oldala. :) a natúr/zöld/természetes/stb. rajongók ugyanúgy tolják a bullshitet, bele van mindenki kényszerítve a ringbe. Az, hogy valaki elhajigálja magától a mesterséges, iparitermék dolgokat, és attól azonnal baromira egészséges lesz és kinő még a haja is és sorolhatnám, ugyanolyan hazugság. Ehhez idő kell, meg odafigyelés, meg tudatosság. Visszatérve a méz vs. robitussinra: kb. 6 éve döntöttem el, hogy kihagyok mindenféle gyógyszert és gyógyhatású készítményt megfázás és influenza témában, de min. 3 év kellett mire visszaállt az immunrendszerem olyanra, hogy azóta egyáltalán nem vagyok beteg, se télen, se nyáron, se ősszel, se tavasszal. Ja, igen, és a 1,5 évtizedig elszenvedett parlagfűallergiám is azóta múlt el, hogy nem szedek rá gyógyszert... Át vagyunk verve, de piszkosul...

andras-ka 2012.03.16. 01:59:37

a bullshit örök!!!! lassan 3 éves lesz a poszt, de még mindig érkeznek újabb gyöngyszemek!

Hellólányokhogysmintpazarúgynézkiapasitokmintén... ez most a dobogós, nálam kiüti a biztosítékot! Úgy megkínálnám fa-testápolóval (nem oldszpájsszal:)) aki kitalálta ezt a pökhendi köcsög kihaénnem figurát!

viszont amitől a bicsak kinyílik a zsebemben, hogy mostanában reklámblokkonként minimum 3x tolják az agyadba, hogy te beteg vagy! (fáj a fejed, a hátad, a f@xomtudja mid, hasogat itt, itt, itt és itt) És zabálj rá marokszám valami ön- és közveszélyes vegyipari hulladékot...
Ez már tuti szándékos tudatos agymosás, ha sokat nézed, tényleg belebetegszel...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2012.03.16. 04:29:09

@kárpátia56: Hát ja. Még a fülbevalói se ragyognak úgy Gábi nélkül...
@andras-ka: Nekem az tetszik, hogy munkanélküliek és közmunkások sosem betegek. Csak informatikusok, pedagógusok (azok nagyon), óvodások. Ez nem nagyon jó üzenet a munka világába visszatérni szándékozóknak, szerintem.
No és főleg a nők göthösek hazánkban, ezt is megfigyeltem. Még jó, hogy nincs prosztatánk, legalább ennek a megnagyobbodásától megmenekültünk (vagy a kicsi a rossz?).

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2012.03.16. 04:42:42

Bocsi, nem olvastam olyan nagyon vissza, de kedvenc még a Tomi család - ettől kifutok a világból, komolyan. Rózsaillatostul, mindenestül.
Az Axe a másik (vagy 100., nem számolom már). Bár mostanában nem láttam, kivonták a forgalomból végre vagy nem nézek eleget tévét?
Most nem jut az eszembe mit reklámoznak a "türelemmel", de nagyon hátrahőköltem, amikor szegény pasi kapott egy frászt a buliban a szépcsajtól. Aztán meg elvette feleségül. Tán nem kéne pofozkodós példát mutatni a csimotáknak...
Ja és az Omnia. Valaha kedvenc kávém volt, de sosem gondoltam versre kortyolgatása közben. És megállapíthatatlan korú hölgyre sem. Egyszer húsznak, egyszer ötvenek néz ki, nagyon furi.

ritmikus csimpifon 2012.06.27. 12:02:08

Nekem ez a kedvenc reklámom:

"Hozott szalonnával egérirtást vállal doktor Varsányiné."

helyiember 2012.07.02. 17:27:15

minden reklámot abban a közegben kéne leellenőriztetni, amilyenben mutatják. Ha nem jön össze, akkor meg úgy megbüntetni, hogy belefeketedik. Azért az gáz, hogy a reklámban minden konyha szép, tágas, világos, közben kb. 1 millió ember tipródik panel szörnyedvényekben.

pefe 2013.08.18. 23:47:40

És minden, de tényleg minden PRÉMIUM! Semmi sem létezhet csak úgy. Semmi sem lehet az ami valójában. Mindennek kib...t prémiumnak kell lennie.

farfadet 2013.09.08. 12:03:59

és egy termék AKÁR 7 az 1-ben is leHET...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

A reklám helye

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics