Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Amikor megláttam ezt a hirdetést, először azt hittem, hogy csak valami tréfa, de hamar kiderült, hogy nagyon is komolyan gondolták a készítők. Az egész kampány elsősorban a román közbiztonságnak köszönheti a létrejöttét, mivel ott állítólag 2, azaz kettő percenként lopnak el egy mobiltelefont. Nem tudom, hogy nemzetközi összehasonlításban ez kirívóan magasnak számít-e, de azt sejtem, hogy ezzel minimum az európai élmezőnyben vannak a szomszédaink. Ez a körülmény hívta életre a Vodafone különleges mobilbiztosítási szolgáltatását, amelyet az érintettek, vagyis a mobiltulajok valamiért mégsem akartak annyira igénybe venni.
Nosza, gondolták a román vodafone-osok, döbbentsük rá az elkényelmesedett ügyfeleinket arra, mekkora veszélyben is vannak az értékeik. Erre a nemes célra az ügynökségük, a helyi McCann Eriksson a "legkézenfekvőbb" megoldást választotta, és "rablóból lesz a legjobb pandúr" felkiáltással egy csapat hivatásos zsebtolvajt bérelt fel. Ezeknek hál'istennek nem a telefonokat kellett ellopniuk, hanem mobil alakú szórólapokat kellett az áldozatok zsebébe, táskájába vagy telefonjára csempészniük. Amellett, hogy én úgy rúgnék picsán egy ilyen "álzsebtolvajt", aki valakinek a táskája körül matat, hogy lerepülne a villamosról, az is elgondolkodtató, hogy hol szerezte ezeket az alakokat a Vodafone. Apróhirdetésben? Kör-SMS-ben? Vagy az online regisztráció során feltettek egy Foglalkozott-e már Ön zsebtolvajlással? szövegű kérdést? Esetleg a rendőrségi nyilvántartásból válogatták ki a pickpocketeket? Valami nem stimmel odaát.
via:adsoftheworld
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.