Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem értem. Nem a reklámot, az egyszerű mint a szög, hanem azt, hogy kapcsolódik ez az egész a Raiffeisen kommunikációs stratégiájába. A debil család kalandjai után továbbra is úgy tűnik, nem tudja eldönteni a bank vezetése, milyen irányba is kellene vinni a cég reklámjait. Először egy rövidéletű, edukációs kampánnyal próbálkoztak, amiben a focimeccs szünetében, autóban meg virágboltban magyarázták el hasonlatok segítségével az egyes banki befektetések előnyeit. Azzal párhuzamosan indították el az először csak szintén edukációs célú Tömör professzoros sorozatot, ami aztán egész koncepcióvá nőtte ki magát a hűtő tetején ugráló fehér köpenyessel. Aztán néhány hónapja jött egy az addigiaktól teljesen elütő, a fényt szimbolikus jelentéssel felruházó kellemesen semleges imidzskampány.
Már akkor sem értettem, hogy kapcsolódnak ezek össze, milyen márkaértéket is akarnak a segítségükkel közvetíteni, de most a hasitasis autónepperrel aztán végképp bajban vagyok. Amikor a Sziget fesztivál nyúlt ehhez az eszközhöz, vagyis hogy egy furcsa, a célközönség számára nevetséges alak köré fűzi fel a reklámüzenetet (amit úgy vitt át, hogy a főhőst és annak az adott szolgáltatásról alkotott negatív véleményét nevetségessé tette), akkor még azt gondoltam, hogy ha nem is váltja meg a koncepció a világot, a célközönséget és az üzenetet tekintve rendben van a dolog. Viszont ezt a sémát egy banki termékre húzni igencsak nagy bátorságra vall, hiszen attól, hogy a főszereplő vicceseket mond - egy ilyen reklámnál ez a minimum - még nem fog működni a koncepció. Mindezt ráadásul ugyanúgy egy verdával a háttérben, egy susugós melegítős lúzert a középpontba állítva még meredekebb dolog. Veszélyes vizekre evezett most a bank, de akár még be is jöhet nekik, ha a célközönség jól reagál. Kezdjük a tesztet rajtatok. Nyomjátok be a pontszámot, lássuk itt hogy teljesít az új Raiffeisen film.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.