Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem hiszem, hogy lenne olyan addict olvasó, aki nem tudja, miről van szó, de azoknak, akik az elmúlt hetet búra alatt töltötték összefoglalom az eseményeket. Pénteken egy fél napra leállt a T-Mobile szogáltatása, nem lehetett hívást fogadni a harmincas telefonokon. A zavarhoz az is hozzájárult, hogy az illetékesek telefonja sem működött, így nem tudtak kellő időben tájékoztatást adni a sajtónak. Ebben a helyzetben tökéletes tömegtájékoztató eszköz lehetett volna a twitter, de csak annyit írtak ki, hogy hamarosan tájékoztatást adnak majd a hiba okáról. Ekkor a vodafone online menedzsere vette magának a bátorságot, és előzetes jóváhagyás nélkül reagált a tések bejegyzésére. Annyit írt nekik, hogy "OK, majd csörögjetek ránk!:)".
Odaszúrt egyet a T-Mobile-nak, de közben játékosan kacsintott hozzá. Az ártalmatlannak tűnő poénon szerintem még a kárvallottak is elmosolyodtak, nemhogy a Vodafone már meglévő előfizetői. Azt gondolta volna az ember, hogy ennyiben marad a dolog, de a média felkapta a hírt, és hamarosan már mindenhol ezt a riposztot lehetett hallani. Ezzel a twitter lazább keretein belül még elfogadható bejegyzés kikerült a környezetéből, és a valósnál sokkal nagyobb hangsúlyt kapott. Ennek ellenére szerintem a legtöbb embernek ez jól jött le, de a piros csapat vezetői úgy érezték, hogy ez nem fér bele a sportszerű verseny kereteibe. Léptek is egy huszárosat, és nem megrótták, nem kukoricára térdepeltették, hanem kirúgták az illetőt.
Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel a véleményemmel, de az én szememben nem a twitteres felelős bejegyzése volt a kommunikációs baklövés, de még csak nem is a T-Mobile kissé körülményes reakciója. Nálam egyértelműen a Vodafone viszi a pálmát ezzel a húzásával, hiszen köszönhetően nekik az emberek már nem a T, hanem a Voda lépésréről beszélnek. Ti helyesnek tartjátok a csípkelődő twitteres kirúgását, vagy túlzónak érzitek ezt a retorziót?
Update: Egy kicsit azért más a leányzó fekvése. Olvassátok el a Webisztánon a sráccal készült interjút, ami árnyalja a képet. Itt egy részlet:
"Mindemellett az OMD PPC managerével Adwords hirdetéseket tettünk ki a hálózati problémára vonatkozó keresőszavakhoz és kifejezésekhez, amiben a Vodafone-t ajánlottuk a hálózati problémát tapasztalóknak. Mindkét dolog bekerült a témával foglalkozó címlapos index cikkbe, így hirtelen nagyon ismertté váltak, ami persze további tweeteket, retweeteket és blogbejegyzéseket hozott magával. A Vodafone úgy ítélte meg, hogy az adott helyzetben nem voltak etikusak ezek a lépések, és mivel ezeket nem egyeztettem házon belül, így elbocsátottak az állásomból."
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: