Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Élet egy reklámügynökségen

A reklámügynökségek éltetét sokan sokféleképpen feldolgozták már. Ezek közül talán a legnagyobb klasszikus a Truth in Advertising című kisfilm, de a Process címet viselő szösszenet sem rossz (ebben azt mutatják be, hogy nézne ki a stop tábla, ha most találnák ki, és keresztül kellene mennie a teljes ügyfélprocedúrán). Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról. Szerepelnek benne az "elszállt" kreatívok, a seggnyaló account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre, és addig tapossanak rajta, amíg az még mozog. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket. Nem közelíti meg a fenti kettőt, de egy-két kellemes percet azért szerezhet mindenkinek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr311579123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.11. 17:28:19

őőő. hát elég hosszú. érdekes, főleg a végén a pizzabudget:D

Külföldi Viktor 2009.12.11. 18:44:57

t rózsaszíninges ügyvezetők! a rózsaszín férfiinget legalább a kreatívosztályon be kéne tiltani.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.12.11. 21:54:29

Nekem tetszik. Technikailag jól van megcsinálva. És csatlakozom Külföldi Viktorhoz: Micsoda buzi hord rózsaszín inget? De le kell lombozzalak, dolgoztam a zusában, ott 10 ből 5 irodista csurbankó rózsaszín ingben van!

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.12.12. 08:55:28

@MacTom: jaj már, a pasik nem a nőknek akarnak tetszeni? DE, a csajoknak meg bejön a rózsaszín ing. Személy aszerint én a barna hajú és kék szemű pasiknak ajánlanám. Írtó szexi ;o)

szacuki 2009.12.12. 09:21:20

Szerintem ez kínosan rossz és ötlettelen. Közelébe sem jön a Truthnak. A stoptáblás sztori sem eredeti egyébként: annak idején a VW egy printsorozatban mutatta be, hogy hogyan nézne ki a Lemon, ha engedtek volna az ügyfélhülyeségnek.

Külföldi Viktor 2009.12.12. 10:11:59

@SueSue: ja és akkor minden pasi egyen csokoládét ezerrel, legyen min 3 cuki kiscicája, meg járjon tündibündi kisautóval, meg botoválja a mellkasát, meg nézzen szexésnyújorkot, meg... hát, ha neked ez jön be, no komment.

szacuki 2009.12.12. 10:30:12

@szacuki: Izé. Nem a VW mutatta be, hanem a DDB, természetesen.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.12.14. 10:01:13

Ezek mellett nem maradhat ki a Make my logo bigger cream sem.
www.makemylogobiggercream.com

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.12.14. 16:17:31

@szacuki: Linket követel a nép (én legalábbis)

szacuki 2009.12.14. 17:18:03

@Bajnok: Nem találom sehol, be kéne szkennelnem. Egyébként a Remember those great Volkswagen ads? c. könyvből van.
www.greatvwads.com/

2010.03.31. 00:21:32

@SueSue: aszem írtó hülyék a mai nők

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása