Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A reklámügynökségek éltetét sokan sokféleképpen feldolgozták már. Ezek közül talán a legnagyobb klasszikus a Truth in Advertising című kisfilm, de a Process címet viselő szösszenet sem rossz (ebben azt mutatják be, hogy nézne ki a stop tábla, ha most találnák ki, és keresztül kellene mennie a teljes ügyfélprocedúrán). Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról. Szerepelnek benne az "elszállt" kreatívok, a seggnyaló account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre, és addig tapossanak rajta, amíg az még mozog. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket. Nem közelíti meg a fenti kettőt, de egy-két kellemes percet azért szerezhet mindenkinek.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.