Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Azt, hogy lassan nincs olyan hely a Földön, ahová ne tettek volna reklámot, megszokhattuk már, de azért mindig vannak olyan határok, amelyek átlépése mégiscsak meglepetésszámba megy. A múltkor egy férfiről olvastam, aki a gégerákban húnyt el, és a temetését használta fel, hogy a dohányzás ellen kampányoljon. A halottaskocsi ablakába a cigarettás dobozokon olvasható figyelmeztető szöveget tetette, ezzel próbált értelmet adni a halálának.
Ezúttal is a morbiditás határait feszegeti egy amerikai férfi. Őt előrehaladott állapotú vastagbélrákkal diagnosztizálták egy éve, most pedig kiderült, hogy mindössze 3 hónapja van hátra. A korábbi humorista férfi, hogy ne döntse családját pénzügyi csődbe, azt találta ki, hogy a temetésének, pontosabban hamvasztásának költségeit nem másból fedezi majd, mint az urnáján elhelyezett hirdetésekből. Mivel elég testes az úriember mindjárt hármat is készített, amelyekre ő maga fogja majd kézzel felvinni a reklámokat. Nehogy azt higyjük, hogy nem lesz jelentkező, mivel már 16 cég vásárolt felületet az urnákon. Köztük van néhány temetkezési vállalat is, amit még értek, de néhány egészen furcsa is, mint például a PETA, ami egy a KFC elleni és egy a kutyák örökbefogadására buzdító üzenetet tis feltesz majd az urnákra. Aki további részletekre is kíváncsi, az a férfi blogján az erről szóló tudósítást is megnézheti.
via:adrants
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.