Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egyszerűen csak így emlegetik máris a Wieden+Kennedy ügynökség Old Spice-nak készített egészen lélegzetelállító kampányát. A törnétet néhány hónappal ezelőttre nyúlik vissza, amikor is adásba került egy iszonyatosan jó Old Spice szpot, amelyben a magát csak "nevetségesen jóképű férfinak" tituláló Isaiah Mustafa nevű színész alakított hatalmasat. A reklám óriási siker lett, egy pillanat alatt milliók kedvencévé vált. A stáb ezt látva tovább ütötte a vasat, és nemrégiben előrukkolt egy újabb reklámmal, majd egy öngyilkos akcióba kezdett.
Fogták a főhőst, betették egy stúdióban felépített fürdőszobába, és elkezdtek a twitteren feléjük özönlő üzenetekre valós időben válaszolni sebtiben kitalált, megírt és leforgatott szpotokkal. Az egyik twitterező például megkérte őket, hogy kérjék meg szíve választottjának a kezét. Három órával később már fent is volt a Youtube-on a film, amiben a főhős a szokászos imádnivalóan pimasz stílusában megkérte a lány kezét, aki természetesen nem is mondhatott mást mint igent. Végül odáig fajult a dolog, hogy néhány nap alatt összesen 184 videóüzenetet vettek fel, amelyeket néhény órás csúszással minden esetben a netre is tettek. Elképesztő teljesítmény, és nem utolsósorban tartalom, amit a szakma már most a valaha volt legnagyobb szabású social média akcióként emleget. Én imádtam ezt a kampányt, amelynek záró videóját láthatjátok alul. I'm on a horse! via:adfreak.com
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.