Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tudnak-e a struccok repülni?

A Cadbury csokimárka példája jól mutatja, hogyan kell okosan márkát építeni. A szokásos reklámtechnikák, a jobbról-balról ömlő gusztusos csokidemók, boldogan mosolygó gyerekek vagy éppen felnőttek mutogatása helyett kicsit gondolkoztak, és rájöttek arra, hogy a csoki lényege az, hogy egy pillanatnyi örömet, kis túlzással "boldogságot" nyújtson nekünk. A kommunikációjuk középpontjába ezért ezt a gondolatot helyezték, és a különböző filmjeikben (amelyekben csupán a színük azonosítja be őket, hiszen létrehoztak egy Glass and a Half Full nevű kamu produkciós céget) mindösszesen annyit szeretnének elérni, hogy ezt az érzést váltsák ki a nézőkből. A két éve az egész internetet magába bolondító és minden kreatív díjat megnyerő, Phil Collinst doboló gorilla, majd a tavalyi szemöldökhúzogatós vírusfilm után most egy struccal próbálkoztak. Az állat Sammy Davies Jr "I gotta be me" című számára megkísérli azt, ami neki a legnagyobb örömet nyújthatja, és repülni próbál. A videót nem kell értelmezni, nem kell rajta hosszasan gondolkozni, csak hátradőlve élvezni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr952225870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daigoro 2010.08.16. 18:17:04

Az az érdekes, hogy most először ők maguk értelmezték. Én legalábbis a többinél nem emlékszem a végén a "Glass and a half full of joy" sorra. És ettől hullik a helyére az egész. Legalábbis nálam.

daigoro 2010.08.16. 18:18:58

Az az érdekes, hogy most először ők maguk értelmezték. Én legalábbis a többinél nem emlékszem a végén a "Glass and a half full of joy" sorra. És ettől hullik a helyére az egész. Legalábbis nálam.

kapujanincs (törölt) 2010.08.16. 20:33:40

a halas Cadbury's reklám jobb, szerintem. www.youtube.com/watch?v=Zh-s3auYdKo

a szemöldökhúzogatós meg undorító

Lángharcos 2010.08.16. 20:58:51

A zuhanó strucc... de aranyos :)

trium 2011.01.07. 23:36:01

Tetszik ez areklám,első megnézésre is kidereül, hogy valami rövid ideig tartó öröm a téma, de ez nem hétköznapi módon van megjelenitve. A strucc szimpatikus, aranzos állat. A reklám mondanivalója eljut a célközönségnek. Ez a reklám hatással volt rám.

DarNo 2011.01.08. 07:38:28

A struccal alapvető módon mindenki azonosulni tud. Nagy, nehéz madár aki, habár aranyos de nem tud repülni.
A mai társadalomra gondolva, pedig gyakran struccpolitikát folytatunk.
De mindezeket félretéve, a reklámfilm nagyon ötletesen és kreatívan emeli ki a csokimárkát.
Nem az a lényeg miből van, hanem egy kis időre is, de örömet, mosolyt tud az ajkunkra csalni.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása