Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Cadbury csokimárka példája jól mutatja, hogyan kell okosan márkát építeni. A szokásos reklámtechnikák, a jobbról-balról ömlő gusztusos csokidemók, boldogan mosolygó gyerekek vagy éppen felnőttek mutogatása helyett kicsit gondolkoztak, és rájöttek arra, hogy a csoki lényege az, hogy egy pillanatnyi örömet, kis túlzással "boldogságot" nyújtson nekünk. A kommunikációjuk középpontjába ezért ezt a gondolatot helyezték, és a különböző filmjeikben (amelyekben csupán a színük azonosítja be őket, hiszen létrehoztak egy Glass and a Half Full nevű kamu produkciós céget) mindösszesen annyit szeretnének elérni, hogy ezt az érzést váltsák ki a nézőkből. A két éve az egész internetet magába bolondító és minden kreatív díjat megnyerő, Phil Collinst doboló gorilla, majd a tavalyi szemöldökhúzogatós vírusfilm után most egy struccal próbálkoztak. Az állat Sammy Davies Jr "I gotta be me" című számára megkísérli azt, ami neki a legnagyobb örömet nyújthatja, és repülni próbál. A videót nem kell értelmezni, nem kell rajta hosszasan gondolkozni, csak hátradőlve élvezni.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.