Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az évtizedek óta a dohányzás és a dohánylobbi ellen küzdő American Legacy Foundation kifejezetten a fiatalokra célzó és a fiatalkori dohányzást visszaszorítani igyekvő Truth elnevezésű programja már a sokadik reklámkampányánál tart. Ezek közül a legújabb egy 2004-es szpot sikereire épít, annak koncepcióját viszi tovább, frissíti fel egy kicsit. A kampány kiinduló gondolata az, hogy a dohánygyártóknál nagyobb hipokrita a világon nincs, hiszen miközben elismerik, hogy a termékük ártalmas az egészségre, ugyanolyan boldogan termelik, árusítják és reklámozzák (ahogy tudják), mintha mi sem történt volna azóta, hogy kiderült, a cigaretta valóban káros az egészségre. Ezt az egész hozzáállást, a dohánygyárak abszurd viselkedést egy abszurd példán keresztül mutatják be. Egy kitalált gyár kitalált termékét, a Shards 'O Glass nevű, üvegszilánkba forgatott jégkrémet állítják a kampány középpontjába, amelyről a gyár tulajdonosa ugyanazokkal a szavakkal beszél, amelyekkel a dohánygyárak vezetői szokták elhárítani a felelősséget. Úgy tesznek, mintha azzal, hogy elmondják, mennyire veszélyes is az általuk előállított termék, valamint felhívják a figyelmet arra, hogy az üvegszilánkos nyalókát csak felnőttek fogyaszthatják, teljesítették, ami tőlük elvárható. Elsőként a régi, majd a továbbgondolt, új szpotot láthatjátok. Egészségetekre!
via:adweek
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.