Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csökkentsd az árakat a twittjeiddel!

A social média alkalmazásokban rejlő üzleti potenciált sokan, sokféleképpen próbálták már kihasználni. A legújabb próbálkozás egy japán ruhamárka, az UNIQLO nevéhez fűződik, akik egy a twitterhez kapcsolódó promócióval rukkoltak elő. Az ötlet lényege, hogy az akcióban szereplő ruhadarabok árát a vásárlók csökkenthetik azzal, hogy a twitteren kiposztolnak egy üzenetet a ruháról. A kiválasztott ruhadarab ára a róla megjelent twittekkel egyenes arányban csökken, így ha sokan írnak róla, akkor olcsóbb lesz. Ez olyan méretű ingyen médiafelületet biztosít az UNIQLO-nak, amiből simán csökkentheti az árait.  Itthon idáig tudtommal csak a Vodafone próbálkozott hasonlóval (bár ők csak a megvásárolt mobilnet előfizetések után adtak rabattot), de ha beválik az ötlet, valószínűleg sokan követik majd a fenti példát.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr972278907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nutshell 2010.09.08. 14:26:19

Van egy minimum összeg, ami alá nem mehet az ára?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.09.08. 14:35:10

Persze, arra vigyáztak, hogy ne veszítsenek a bolton:)

Nutshell 2010.09.08. 14:52:47

Én szeretem az ilyen "mókákat", de szerintem a második twittnél megunnám :)

Nutshell 2010.09.08. 14:58:38

Alapvetően szeretem az ilyen mókákat, de valószínűleg a második twitt után megunnám :)

tzs-007 · http://glaskugel.hu 2010.09.08. 19:32:01

@Nutshell: mondjuk ezt a valamilyen realtime aukcióval egybe kötve nem is lenne hülyeség, bár nem hiszem, hogy bírná a rendszer... meg a twitterre is csak bizonyos számú üzenet mehet ha jól tudom.

serwer 2010.09.08. 21:57:52

Okos dolog, de valószínűleg egy húsz fős twiter team már azon dolgozik, hogyan lehetne fizetősre fordítani a dolgot. :)
Nem igaz Nero? :)

Mr. Blowfish 2010.09.09. 09:56:53

@Nutshell: Minden darabból 100 van akciósan, aki kapja marja stílusban.

Nem tudom milyen eredményeket ért el a kampány, de szerintem ezek voltak a világ legolcsóbb fizetett tweetjei eddig. :)

Nutshell 2010.09.09. 11:12:28

@tzs-007:
Nem is tudtam, hogy csak bizonyos számú üzi mehet. A realtime aukciónak meglenne a feeling-je... :)

Andy_Throw 2010.09.09. 14:14:39

én kivárom, amíg valami autós cég csinál ilyet:)))

Andy_Throw 2010.09.09. 14:15:08

én kivárom, amíg valami autós cég csinál ilyet:)))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása