Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A social média alkalmazásokban rejlő üzleti potenciált sokan, sokféleképpen próbálták már kihasználni. A legújabb próbálkozás egy japán ruhamárka, az UNIQLO nevéhez fűződik, akik egy a twitterhez kapcsolódó promócióval rukkoltak elő. Az ötlet lényege, hogy az akcióban szereplő ruhadarabok árát a vásárlók csökkenthetik azzal, hogy a twitteren kiposztolnak egy üzenetet a ruháról. A kiválasztott ruhadarab ára a róla megjelent twittekkel egyenes arányban csökken, így ha sokan írnak róla, akkor olcsóbb lesz. Ez olyan méretű ingyen médiafelületet biztosít az UNIQLO-nak, amiből simán csökkentheti az árait. Itthon idáig tudtommal csak a Vodafone próbálkozott hasonlóval (bár ők csak a megvásárolt mobilnet előfizetések után adtak rabattot), de ha beválik az ötlet, valószínűleg sokan követik majd a fenti példát.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.