Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat]: McDonald's WRAP

 

 

 

 



 

 

Feltételezett ügyfél: McDonalds's

Feltételezett Brief:

Sziasztok!

Egy igazi csemegével szolgálhatok nektek - természetesen ezúttal is csak átvitt értelemben :D.

Lesz egy új termékcsaládunk, McWRAP - tortilla tekercses cuccos 3 ízben. Ami a kihívást jelenti: nem építhetjük a kommunikációt arra, hogy hű de finom vagy hű de egészséges a cucc (inkább nem részletezem, hogy miért :)). Azt se mondjuk, hogy hű de mexikói, mert azt a Burger King tolja. Meg azt sem, hogy szép, mert ezt nem tudjuk garantálni és különben sem jogászbiztos.

Hogy akkor mégis mit mondjunk? No ez a csemege rész, ötleteljetek bátran - lepjetek meg minket ;).

Üdv, J.

Ügynökség feltételezett válasza:

Sziasztok!

Hosszas agyalás után a sok megkötés miatt egyetlen koncepciónk maradt talpon: EZ VAN!

Ez érvényes a terméken kívül magára a koncepcióra is, szal kérjük ezt választani :D.

A lényeg kb ez lenne: lehet, hogy semmi vonzó nincs benne, de akkor sem kapsz mást. Másképp: nem kell szeretned, de neked is jobb lesz, ha megszokod!

Ami a konkrét kivitelezést illeti, arra gondoltunk, hogy tök bejövős lenne, ha bukott szoci és/vagy szadeszes politikusokat mutatunk, a bukásuk utáni, immár hétköznapi szituációkban (például demszky a trolira vár, kezében a wrappal). Ezzel azt üzennénk, hogy ők is megszokják az új szitut, akárcsak a fogyasztó fogja az új jövevényeket.

Van egy B tervünk, arra az esetre, ha esetleg a politikusok nem állnának kötélnek: hamburgerek szájába adnánk (bocs a képzavarért) mindenféle, a wrapokra vonatkozó, fikázós a dumákat - mintegy a fogyasztót szimbolizálva. Egyaránt le kell nyelniük, hogy immár wrapok is lesznek a McDonaldsban, még ha ez egyáltalán nem is tetszik nekik (a B terv előnye, hogy nem kell szereplőkre költeni).

Remélem bejön az ötlet és tudtok választani az irányokból - ha mégsem, csörrentsetek és egy wrap mellett átdumáljuk ;)

 

Címkék: kaja köztér brief briefblog wrap

2010.09.27. 12:00 chimie 26 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr52259637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nina Skye 2010.09.27. 13:02:19

Nem olyan fos, egyszer fogyaszthato, ketszer mar csak akkor, ha elbujsz a meki sarkaban, es a debil kasszas nem talal meg a wrappemmel 10 percen belul, ez esetben visszateritik a menud arat.
Ingyé megesszuk.

lifelike 2010.09.27. 13:47:49

jól sikerült kis kreatív az tény
ki az ügynökségük?

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.09.27. 15:24:06

@lifelike: Jó ideje a DDB.
dijnyertes.hu a barátod. :)

Szerintem azért nem lett olyan rossz.

h633213x 2010.09.27. 20:57:58

Nekem egy kicsit meg tetszik is. Gondolom, hogy az igazi briefben olyanok szerepeltek, hogy 1) mar McD fogyasztok fejeben minel hamarabb epitsek be a standard mekis etelek koze 2) becsalogassa azokat, akik eddig a McD-be azert nem mentek be, mert "ott csak hamburgert adnak". Es persze mint minden mostani brief, generate buzz in social media, ami meg is tortent :)

Mindennickfoglalt 2010.09.27. 23:37:52

Azért a "Hiszen mind ugyanolyan" duma korántsem jogászbiztos...
Ha rendes jogász látta volna, így nézne ki:
Hiszen mind ugyanolyan✵
✵Az egyes wrapok ízesítése különböző, így kinézetük többféle. Az azonos ízesítésű wrapok kinézete között is lehetnek eltérések. A wrapok nem feltétlenül hasonlítanak a fotóra, más wrapokra vagy más hamburgerekre. A wrapok egyes éttermeinkben töltöttebbek vagy laposabbak lehetnek, ez azonban nem befolyásolja az élvezeti értéküket. Viszont semmiképpen sem egyformák. A cég hivatalosan nem állítja, hogy egyformák volnának, és elhatárolja magát™ a hirdetésen látható beszélő hamburgerek véleményétől.
(az "elhatárolja magát™" jogászunk bejegyzett védjegye)

Imádom a kötelező szövegeket.

ad_d_el 2010.09.28. 10:10:25

Azért meg van kötve a meki keze, hogy mit kommunikálhat. Bár nem hiszem, hogy szorítaná Ronaldot a szőrös bilincs. Ez a Mc Wrap elég kókányra sikerült, már ami az ízvilágát illeti...

Szabó Patrícia 2010.09.28. 10:16:47

nekem a marhahúsos nagyon bejön, hozzászoktam, kicsit lehetne közelebb a valódi a képhez, de nem rossz

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.09.28. 10:20:53

@Mindennickfoglalt: "Hamburgereink a valóságban nem beszélnek."

ad_d_el 2010.09.28. 10:45:00

@Szabó Patrícia: "nagyon bejön, hozzászoktam" ez tetszett:)

Szabó Patrícia 2010.09.28. 10:49:32

@ad_d_el:

:)

Nem is olyan rossz ez a "Szokj hozzá, mert marad" szöveg :))

@chimie:

A hamburgerek a képen sem beszélnek, azok ott "gondolat buborékok", amennyire képregényes korszakomból emlékszem.

ad_d_el 2010.09.28. 10:58:16

@Szabó Patrícia: ha gondolat buborékok lennének a mekibe betérők feje felett is, azt hiszem bőven lenne input a különböző bűntudat és egészségcentrikus szólamok lenyomására.

chimie: mindig megzabálja legalább egy-két ember az eredeti koncepciót is:)

Mindennickfoglalt 2010.09.28. 11:06:57

@Szabó Patrícia:
Valóban gondolatbubik. Viszont így még rosszabb a helyzet: az első képen egy párbeszéd van, tehát a mekis hambik képesek a telepátiára. A hideg kiráz a gondolattól, mi mindent tudhattak meg rólam eddig... El kell pusztítani őket:)

Szabó Patrícia 2010.09.28. 11:13:12

@Mindennickfoglalt:

Ez egy nemes küldetésnek hangzik :))

De azt tudnod kell, hogy a burgerek valóban figyelnek minket egy ideje, engem évek óta követnek.

ET-nick 2010.09.28. 13:22:39

Ez most akkor a reklámszakma szerint egy jó reklámnak számít? Ugye nem?

Én is megkóstoltam. Nem a hirdetés miatt, hanem mert az általam kedvelt gyros-ra hasonlít, azt az ízvilágot, azt a csomagolást idézi. Nagy csalódás volt. Ha legalább olyan jól töltött kis galambok lennének, mint a képen, akkor talán meg tudnám szokni, na de a ténylegesen tálalt anorexiás kivitelben, nem is tudom hogyan gondolták? Akkora az egész, mint az almás pitéjük. Kis semmiség.

A gyros-ról még soha nem láttam reklámot, mégis rajongója lettem, eladta magát nekem. Erről nyomhatnak bármilyen drága reklámot a képembe, nemhogy rajongója nem leszek, még megszokni sem bírom, főleg nem parancsra (eszed, nem eszed, ez van, mint az oviban a spenótszörny :-)...). Nyomja csak le a Meki a torkán, mert én ennél nem maradok :-).

ad_d_el 2010.09.28. 13:40:37

Szerintem azért akadt olyan reklám a múltban is, amiről a néhány szakmabeli azt gondolta, hogy mekkora sikert fog majd elérni és bebukott, viszont jó pár olyan is volt, ami mémmé vált, éppen azért mert olyan borzasztóan agyzsibbasztó volt.
Se gyros, se starbucks reklám, mégis imádja mindenki.

Szabó Patrícia 2010.09.28. 13:51:49

@ad_d_el:

szori, én nem szeretem az utcai gyrost, ha beleszólhatok, mert foggalmam sincs, ki rakott bele és mit abba a nagy kupac húsba, ami nem tudom, mióta forog a napsütötte mocskos ablakban. de a wrapet is utálhatod, nem azért mondtam, nem a haverom, az utcai gyros viszont (szerintem) a kaják legalja

"se Starbucks reklám"?

Itt van pár, ami megalapozta a Starbucks hírnevét még a magyar piacra lépés előtt (válogatás nélkül):

www.youtube.com/results?search_query=starbucks+commercial&aq=1

Az, hogy itt nem reklámozzák, annak a következménye, hogy a már nagyon komolyan (reklámok és egyéb kommunikáció segítségével) felépített brandet erősnek tartják ahhoz, hogy hagyományos(!) reklám nélkül is beinduljon. Ezzel együtt elég határozottan bejelentették, megírták, elmondták, előre jelezték:

Ezekből itt tudsz válogatni, ha akarsz:

www.google.com/webhp?hl=hu&tab=nw#hl=hu&source=hp&biw=1280&bih=897&q=starbucks+magyarorsz%C3%A1g&aq=4&aqi=g10&aql=&oq=starbucks&gs_rfai=&fp=7b13309485e977e6

És ennyi.

Mindennickfoglalt 2010.09.28. 13:52:21

@ET-nick:
Szerintem "ugye nem".
Olyan semmilyen, megúszós, összecsapott. Gondolom hétfőn jött a brief, és keddre kellett nyomdába adni... Nincs vele igazából baj sem, az ingerküszöböt nem éri el.
Holnapra elfelejtjük.

ad_d_el 2010.09.29. 08:42:46

@Szabó Patrícia: szusza! Nem a magyar piacra való belépésére gondoltam, hanem eleve a márka elindulására. Az pedig, hogy a gyrossal gondjaid vannak, na pafó, neked wrap jön be, van ilyen.

Szabó Patrícia 2010.09.29. 09:40:05

@ad_d_el:

ok, én is erre gondoltam: a magyar piacra lépés eléggé elő volt készítve már, egy jól felépített brandről beszélünk, aminek csináltak egy kis buzzt, hogy akkor itt van ő. Mint pl a Louis Vuitton bolt, azt is csak megírta az újság kb, érted. És van még pár ilyen nyilván. A gyrost meg általában nem reklámozzák, hogy "egyél gyrost", max az egyes egységek csak, ha van rá pénzük.

Egyébként nem a wrapot szeretem igazából, a marhás mondjuk nagyon bejön, de a legnagyobb kedvencem a nagyon jól megsütött rántott hús, vékonyra kloffolva, parmezános-sült tökös-krumplipürével, céklával.
Csak most nem erről volt szó.

oszintenmondom 2010.09.29. 11:26:05

Kevésbé kínos, mint az M&M's bogyócskái...

Szabó Patrícia 2010.09.29. 11:51:26

@oszintenmondom:

nekem abból (MM) pl a "hó lehet sárga is" egészen bejött, röhögtem rajta egyet.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása