Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Soha ne vezess álmosan!

Aki vezetett már igazán, de igazán fáradtan, az tudja, hogy az álmosság egy hosszú autóúton kegyetlenül veszélyes. Nekem nem egy ismerősöm van, aki szenvedett már hasonló balesetet, sőt egy közeli rokonom is egy ilyen ütközésben halt meg. Ha így jobban belegondolok, velem is fordult már elő, hogy egy-egy másodpercre elbóbiskoltam a kormánynál, sőt arra is emlékszem, hogy egy alkalommal a szegélyfestés kattogó hangja ébresztett fel. Amíg az ember nem tapasztalta meg a saját bőrén, nem is igazából tudja felmérni, mennyire erős ellenfél is a volánnál a fáradtság. Erre a veszélyre hívja fel a figyelmet két, a Thai Health Promotion nevű társadalmi célú szervezet megbízásából készült sajtóhirdetés, amelyek végtelenül egyszerű eszközökkel mutatják be a leragadó szemhéjak és a ránk leselkedő vészhelyzetek összefüggését. Megrázóan egyszerű és hatásos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr422328159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad_d_el 2010.09.28. 13:50:43

Még egy szemes print?Mondjuk ez kifejezetten tetszik.Én lájkolom.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.09.28. 14:05:37

Sose pislogj! :D Az ötlet egyébként jó, csak gondoltam belekötök. ;)

Szabó Patrícia 2010.09.28. 14:12:44

tehát ha elaszom, az autó mindig megáll az ütközés pillanata előtt...mert el nem éri jelen formában soha, max ha a felső szemhéjat ráhúzom az alsóra...

szal ez egy elalvási-ütközéselhárító automatika reklámja, ahol a terméket a szempilla szimbolizálja, mint örök határvonalat élet és halál közt...:)

(csak jelezni akartam, hogy f.sz kommentet mindenre lehet adni, és igen, szerintem is idegesítő az ilyen viselkedés)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.09.28. 14:58:42

Nekem annyira nem jön át a dolog, a 2. képen pl. nem tudom kivenni, milyen szerkezetnek menne neki a felső szemhéjon a verda.
Másrészt nekem az a véleményem az ilyen veszélyes reklámokról, hogy csak úgy érhetünk el kellő hatást, ha durva lesz. Az emberek eleve jobban figyelnek egy tolószékes, lábatlan emberre, egy szarrá paszírozott autóra, vérre és belekre, mint egy ilyen szemes hirdetésre. Ebből árad a nyugalom, még akkor is, ha kissé baljóslatú az egész. Én könnyen átsiklottam volna fölötte, megrémíteni, felháborítani pedig nem fog.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.09.28. 14:59:32

Azt azonban nem tagadom, hogy tényleg szép és egyszerű.

ET-nick 2010.09.28. 15:03:05

Hát, nem egy átgondolt koncepció. Valóban több sebből vérzik, egyáltalán nem logikus, max látványos, de nekem még az sem, mivel nehezen tudtam kisilabizálni mi is van odapingálva a szeme fölé és alá.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.09.28. 17:50:44

@ET-nick: csukd le a szemed és lazíts ;)

ezek sajtóhirdetések, amik gondolom 1/1 méretben jelentek meg, sokkal jobb képfelbontásban, mint itt.

sztem azokon elég egyértelmű, h mi történik, ha a 2 szemhéj csattan.
egyébként ilyen "nem átgondolt koncepciók" nyernek nagy fesztiválokat...

oszintenmondom 2010.09.28. 17:59:33

baromi kreatív, csak reklámnak sz*r

ET-nick 2010.09.28. 18:02:06

@korn:

Kérésedre lecsukom. Lazítok. Neked meg annyi meg egy bambi :-)! Azért remélem megússzuk ,-).

sajto@ - sajtokukac.blog.hu 2010.09.29. 09:48:28

Az alapötlet kiváló, a kivitlezelésben találni hibát, de nálam átmenne a vizsgán a kreatív. És az ügyfél is, aki elfogadta.

Andy_Throw 2010.09.29. 11:02:03

vmi fotókiállításon jobban elmenne:)

ad_d_el 2010.09.30. 10:39:27

Ez is a bankoki BBDO műve?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása